Gå til innhold

Hva gjør menn mellom 43 og 50 på fritiden ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

... med andre ord - hvor treffer jeg sånne 😂

Og også implisitt: jeg ser ikke etter de som sitter i sofaen og ser fotball på TV eller troller på Facebook 

Anonymkode: cb32a...974

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De fleste er vel med barna sine og kona, naturligvis.

Finnes nok noen single også, men de er som regel single av en grunn, fordi de setter jobb foran familie og dame, eller har forpliktelsesangst og notorisk utro.
Du finner de på nettdating eller fjelltur.

Anonymkode: fd31f...f06

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke de sitter her på KG i alle fall. Og gjør de det vil du likevel ikke treffe dem. Da har de garantert ølmage, skallete, kvinnehatere, bitre, sure. 

Anonymkode: 38f8c...420

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ha ha, det kan jeg også lure på. Leter også etter menn i den alderen. På Tinder synes jeg de fleste på den alderen er lite attraktive. Så jeg håper det finnes noen mer attraktive menn der ute.

Anonymkode: 75cf7...e05

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet dessverre bare hvor du finner menn på 42,5.

Anonymkode: 2b7cc...0e2

• Liker 3
Skrevet (endret)
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke de sitter her på KG i alle fall. Og gjør de det vil du likevel ikke treffe dem. Da har de garantert ølmage, skallete, kvinnehatere, bitre, sure. 

Jeg er da her inne av og til, skriver litt og har underholdning :)  Har ikke ølmage, trener en del og har ferie! Mye tid går med til å holde hus og heim i stand. Reiser en del faktisk, og planlegger for tiden en skikkelig gysere av en ferietur til neste sommer.

Kvinnehater er vel det siste jeg kan kalle meg, bitter har jeg aldri vært, kanskje litt da forholdet røyk for en tid siden, men det gikk raskt over. Sur har jeg bare ikke gener til å være ;)  Så masse fordommer ser jeg her.

Men masse på byen gidder jeg ikke lenger, så er nok ikke å treffe der for mye. Det skjer, men da oftest sammen med venner. Trodde jeg skulle bli desperat, men har aldri vært roligere i hele mitt liv :) 

Endret av Duftavsommerregn
  • Liker 3
Skrevet

Meld deg på fluefisekurs, pistolskyting eller kajakkpadling. Det finnes jo mange "fantomer" i kondomfrakt i denne alderen også, så du kan jo jobbe frivillig ved slike drikkestasjoner undet sykkelritt og mosjonsløp. 

Mange menn uten famile har jo hund, så skaff deg en selv, eller lån en du kan gå tur med i parker og på turstier.

Biblioteker pleier å ha kvelder med foredrag og kanske boksirkler. Gå på vindmakrkurs, matlagingskurs eller førstehjelpskurs. 

Om du inke er redd for single menn med barn fra tidligere, kan du jo låne med deg et tantebarn og dra på lekeland/badeland eller sånn "åpen-gård". 

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste er vel med barna sine og kona, naturligvis.

Med barna sine ? I den alderen er jo de fleste av barna voksne, eller på vei ut av redet. Ikke akkurat slik at man leker med de lenger, eller henger sammen med de på "fritiden". De lever sine egne liv etterhvert i den aldreren.

Kona/ mannen tar også ofte farvell i den aldersklassen også, samlivsbrudd er noe dritt, men det skjer desverre. Og da er mange ledige menn/kvinner som faktisk kanskje over tid å kunne starte et nytt forhold etter hvert. Jeg er der, men har overhodet ikke noe hastverk med det. Det som skjer det skjer :) 

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, Perle skrev:

Meld deg på fluefisekurs, pistolskyting eller kajakkpadling. Det finnes jo mange "fantomer" i kondomfrakt i denne alderen også, så du kan jo jobbe frivillig ved slike drikkestasjoner undet sykkelritt og mosjonsløp. 

Mange menn uten famile har jo hund, så skaff deg en selv, eller lån en du kan gå tur med i parker og på turstier.

Biblioteker pleier å ha kvelder med foredrag og kanske boksirkler. Gå på vindmakrkurs, matlagingskurs eller førstehjelpskurs. 

Om du inke er redd for single menn med barn fra tidligere, kan du jo låne med deg et tantebarn og dra på lekeland/badeland eller sånn "åpen-gård". 

Det kommer alltid sånne lettvinte råd. Men jeg tror ikke dette er noe du har benyttet deg av selv? Å melde seg på slike kurs i håp om å møte en mann, og så er det ingen attraktive menn på kurset (det er kanskje 5-10 menn totalt på ett kurs), blir jo bortkastet. Og angående hund: Det er nok mange av oss som ikke har en hundeeier som nummer én på lista (hund binder en mye).

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min er 42 og vi møttes på vinsmaking. Jeg er 29! Han er skilt så han var ikke hjemme med kone eller barn! Når vi er med vennene hans så pleier vi å dra enten ut på utesteder som har ca den aldersgruppen eller så er vi hjemme hos hverandre. Drar du ut på rett sted så finner du alle de kjekke silverfoxene som ikke driver med tinder og sukker!!

Anonymkode: 8fb99...2c0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

Kona/ mannen tar også ofte farvell i den aldersklassen også, samlivsbrudd er noe dritt, men det skjer desverre. Og da er mange ledige menn/kvinner som faktisk kanskje over tid å kunne starte et nytt forhold etter hvert. Jeg er der, men har overhodet ikke noe hastverk med det. Det som skjer det skjer :) 

Du skriver at du ikke har hastverk. Menes det da at du ikke er på nettdatingssider eller Tinder? Jeg er bare nysgjerrig på hva menn i din situasjon som "ikke har hastverk" gjør.

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

Med barna sine ? I den alderen er jo de fleste av barna voksne, eller på vei ut av redet. Ikke akkurat slik at man leker med de lenger, eller henger sammen med de på "fritiden". De lever sine egne liv etterhvert i den aldreren.

Kjenner til flere menn i 45+ alderen som har små til middelstore barn. Sjefen min har tre sønner fra 12-17 år og han er litt over 60. 

Anonymkode: 122b9...4a4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Og siden jeg så en asiater på nyhetene var en massemorder  så er alle asiatere massemordere!!!

Anonymkode: ae4ed...271

AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så også en gammel mann på 80 år drikke 60 prosent brennevin. Så da drikke alle 80 åringer sterksprit!

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min er 42 og vi møttes på vinsmaking. Jeg er 29! Han er skilt så han var ikke hjemme med kone eller barn! Når vi er med vennene hans så pleier vi å dra enten ut på utesteder som har ca den aldersgruppen eller så er vi hjemme hos hverandre. Drar du ut på rett sted så finner du alle de kjekke silverfoxene som ikke driver med tinder og sukker!!

Anonymkode: 8fb99...2c0

Hvilket sted er dette?

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kjenner til flere menn i 45+ alderen som har små til middelstore barn. Sjefen min har tre sønner fra 12-17 år og han er litt over 60. 

Joda det finnes sikkert en del slike også, men når du er 50 år var du i 20 årene på 1990 tallet, og de aller fleste fikk da barn midt i 20 årene. Disse barna er da idag voksne, der befinner de aller fleste seg. Så finnes det mange unntak.

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

Mannen min var 41 da han fikk sitt første barn. Blandt kollegaene mine er det en god del verpesyke eller "vil ha barn om et par år"-menn i alderen 30-38 som også kommer til å være småbarnsfedre når de tipper 40. Tror faktisk at blant mine 50 nærmeste mannlige venner og kollegaer så er det kun 3 menn som fikk barn før de var 28. 

Så selv single menn på 40 har gjerne små barn tror jeg.

Anonymkode: c23a6...168

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Og siden jeg så en asiater på nyhetene var en massemorder  så er alle asiatere massemordere!!!

Det heter en ASIAT - flere ASIATER. Det er så mange som tar feil her, at jeg må bare opplyse om det! :fnise:

• Liker 5
Skrevet

Så da drikke alle 80 åringer sterksprit!

Dette er jo farlig! De kan jo dø av det :) Om de da ikke vil leve et langt liv !

Skrevet

Mannen min var 41 da han fikk sitt første barn. Blandt kollegaene mine er det en god del verpesyke eller "vil ha barn om et par år"-menn i alderen 30-38 som også kommer til å være småbarnsfedre når de tipper 40. Tror faktisk at blant mine 50 nærmeste mannlige venner og kollegaer så er det kun 3 menn som fikk barn før de var 28. 

Det er i mindretall i stort monn, idag er det slik at mange venter til langt inn i 30 årene før de får barn, slik var det bare ikke på 1990 tallet da vi som er rundt 50 var unge. Men man finner noen unntak der også, jeg kjenner et par stykker. Men å si at alle er slik? Det blir feil. De fleste av disse blir da over 60 før kona/ mannen stikker og skal realisere seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...