AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #1 Skrevet 8. august 2017 (endret) Jeg er introvert og hater oppmerksomhet som ofte fører til at man må innlede en samtale. Mingling og småsnakk er ikke helt min ting. I sommer var jeg på et spisested da jeg plutselig ble var at en person satt og betraktet meg inngående. Noe som til å være meg føltes veldig ubehagelig,siden han stirret så direkte og utilslørt og at det var noe kjent med han men jeg kunne ikke helt komme på hvem det var og jeg synes det var litt pinlig og tenkte for meg selv mens jeg prøvde å virke uberørt og lot somm jeg var opptatt med maten min at hvor i all verden kjenner jeg han fra. Og da jeg kikket opp så jeg i øyekroken at han fortsatt kikket på meg. På et sånn direkte og spørrende hvem er du egentligvis. Og det var massevis av andre mennesker som det kunne være naturlig for han å heller rette oppmerksomheten mot så hvorfor motmeg liksom? Vel jeg tenkte la meg bli ferdig med maten. Jeg kjente ikke han som jeg kunne komme på,annet enn at det var noe kjent med han. Da jeg kom hjem, lenge etterpå kom jeg på hvor jeg hadde sett han. Det var jo han politikeren i Krf ,XXXX! Og nå lurer jeg på hvorfor han stirret sånn på meg. Ikke er jeg spesielt vakker, men er litt overvektig,var ikke særlig stelt og hadde til alt overmål på meg lurvegenseren min som jeg bruker for den er så god i. Jeg har muligens et utseende utstråling skjelmsk smil som en overvektig Liv Ullmann med timeglasssfigur En blanding av Liv og datteren Linn i ansiktet og en smule overvektig er vel mest korrekt å si.og er meget privat og tilbaketrukken. Møter sjelden blikket til fremmede Opplevd mye fælt i livet . Derav oppførselen. Med de som kjenner meg inngående kan jeg være laidback,le lenge høyt og hjertelig. Bryr meg ikke sørlig om siste mote. Kjører derimot min egen stil som ikke er noen stil. Jeg vil bare være nøytral og usynlig egentlig.Snakke om løst og fast med min følgesvenn. Spise. Og så betale og gå Og det jeg tenker at enten så så han at jeg er en unnvikende spennende type han kunne tenkt seg å frelse eller så er han bare er/virker sånn. av natur. Etter det jeg vet er han godt gift etablert og har barn så tror ikke det var noe sånn. Men dette blikket paralysert som om han grublet og filosoferte ,så helt bortreist ut, med øynene fullstendig fokusert på meg.spekulerte på hvem jeg varblikk liksom.. Som om han hadde fått øye på noe han ikke hadde sett før. Meget pinlig. Hva tror dere? Anonymkode: d13f0...456 Innlegget er ryddet for identifisering av tredjepart. Yvonne (mod) Endret 8. august 2017 av Yvonne
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #2 Skrevet 8. august 2017 Han satt sikkert og tenkte på noe helt annet enn deg. Anonymkode: 85def...8f2 4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #3 Skrevet 8. august 2017 Kan jo være at han bare stirret i løse luften og at du tilfeldigvis satt i hans øyeretning. Jeg ville egentlig ikke lagt så mye i det. Anonymkode: f27b4...13a 6
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #4 Skrevet 8. august 2017 Du ligner kanskje veldig på en han har kjente for lenge siden og så lurte han på om du var den personen. Eller du minnet han om noen og han kunne ikke plassere deg. Anonymkode: b24a2...4f7 4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #5 Skrevet 8. august 2017 Kanskje du hadde saus i ansiktet ? uansett, synes du overtenker dette veldig. Du sier du ikke er vakker men samtidig sammenligner degselv med en som er kjent som en av verdens vakreste kvinner ? Det at du navngir vedkommende på et slikt forum og hevder han har stirret på deg på en måte som du insinuerer er sexuell synes jeg er ugreit. Anonymkode: af647...689 4
Sirah Skrevet 8. august 2017 #6 Skrevet 8. august 2017 Tror du overtenker dette veldig. Mest sannsynlig satt han i egne tanker og stirret ut i luften.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #7 Skrevet 8. august 2017 1 minutt siden, Sirah skrev: Tror du overtenker dette veldig. Mest sannsynlig satt han i egne tanker og stirret ut i luften. Ja du har nok rett Ts Anonymkode: d13f0...456
Sirah Skrevet 8. august 2017 #8 Skrevet 8. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja du har nok rett Ts Anonymkode: d13f0...456 Det er jo umulig for oss å si sikkert, men få mennesker stirrer sånn på folk som du beskriver med vilje Hadde han "sjekket deg opp" hadde han mest sannsynlig kikket vekk når han ble tatt i å stirre.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #9 Skrevet 8. august 2017 3 minutter siden, Sirah skrev: Det er jo umulig for oss å si sikkert, men få mennesker stirrer sånn på folk som du beskriver med vilje Hadde han "sjekket deg opp" hadde han mest sannsynlig kikket vekk når han ble tatt i å stirre. Det var mere spørrende åpent og veldig fokusert blikk henvendt i min retning både når jeg kom og forlot bordet, en rekke ganger i forskjellige retninger, for det var stående buffet. Å nei nå må jeg gå tilbake til bordet og der satt han fremdeles og tittet og fulgte meg med blikket. Huff. Så ut som et underliggende smil.. Som om han hvert øyeblikk skulle boble ut i latter men allikevel nysgjerrig. Så ingen saus på haken min heller. Og det var ikke akkurat noe uhøflig eller sjekkete ved det heller nei tvert imot. Så føler ikke jeg sier noe galt her. Nei han virket veldig galant ,fokuserende ,åpenhjertig og nysgjerrig med et smil på lur som om han så meg som person. Han synes kanskje at jeg så rar ut. Men kanskje overtenking.. Tenker igrunn ikke særlig mye på det,bare ble en del når jeg først kom til å nevne det her. Egentlig litt morsomt også når jeg tenker på det i ettertid og tenker sikkert andre opplever slikt til stadighet. Anonymkode: d13f0...456
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #10 Skrevet 8. august 2017 Han var vel sannsynligvis betatt. Dersom du ligner på Liv og Linn Ullmann er jo det forståelig. Opplever du aldri at andre menn gir deg blikk? Anonymkode: 5b2ca...363
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #11 Skrevet 8. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han var vel sannsynligvis betatt. Dersom du ligner på Liv og Linn Ullmann er jo det forståelig. Opplever du aldri at andre menn gir deg blikk? Anonymkode: 5b2ca...363 Nei det var ikke på den måten. Jeg skulle visst postet denne i en annen tråd under vennskap osv. Og jo jeg opplever ofte det men jeg er så sjenert og tilbaketrukken dermed unngår jeg bevisst å sette meg i slike situasjoner. Lever sunt og trener og tar vare på meg selv men trekker meg selv heller litt ned enn opp om du forstår. Unnvikende personlighet .Får meldinger fra menn i mitt lokalmiljø jeg aldri besvarer. Jo jeg ligner vel især på Linn kanskje men da med det sjenerte blikket til moren hennes. Men min figur er jo totalt annerledes enn demses. Jeg ønsker egentlig ikke å ligne på noen men har hørt jeg gjør det og generelt lite glad for oppmerksomhet der og da Jeg kikker da bort. Anonymkode: d13f0...456
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #12 Skrevet 8. august 2017 (endret) Nå får det være nok! XXX er en hedersmann som absolutt ikke driver og glaner på damer! Dette er på grensen til karakterdrap! Anonymkode: e7e24...742 Innlegget er ryddet for identifisering av tredjepart. Yvonne (mod) Endret 8. august 2017 av Yvonne 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #13 Skrevet 8. august 2017 Han syntes nok at du lignet på Erna. Anonymkode: ac5c7...684
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #14 Skrevet 8. august 2017 Du må være temmelig interessert i politikk, hvis du klarer å huske navn og politisk parti på alle politikerne du ser! Det hadde nok ikke jeg klart å huske. Anonymkode: 0153c...0ef
Sofie31 Skrevet 8. august 2017 #15 Skrevet 8. august 2017 (endret) 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er introvert og hater oppmerksomhet som ofte fører til at man må innlede en samtale. Mingling og småsnakk er ikke helt min ting. I sommer var jeg på et spisested da jeg plutselig ble var at en person satt og betraktet meg inngående. Noe som til å være meg føltes veldig ubehagelig,siden han stirret så direkte og utilslørt og at det var noe kjent med han men jeg kunne ikke helt komme på hvem det var og jeg synes det var litt pinlig og tenkte for meg selv mens jeg prøvde å virke uberørt og lot somm jeg var opptatt med maten min at hvor i all verden kjenner jeg han fra. Og da jeg kikket opp så jeg i øyekroken at han fortsatt kikket på meg. På et sånn direkte og spørrende hvem er du egentligvis. Og det var massevis av andre mennesker som det kunne være naturlig for han å heller rette oppmerksomheten mot så hvorfor motmeg liksom? Vel jeg tenkte la meg bli ferdig med maten. Jeg kjente ikke han som jeg kunne komme på,annet enn at det var noe kjent med han. Da jeg kom hjem, lenge etterpå kom jeg på hvor jeg hadde sett han. Det var jo han politikeren i Krf ,XXX! Og nå lurer jeg på hvorfor han stirret sånn på meg. Ikke er jeg spesielt vakker, men er litt overvektig,var ikke særlig stelt og hadde til alt overmål på meg lurvegenseren min som jeg bruker for den er så god i. Jeg har muligens et utseende utstråling skjelmsk smil som en overvektig Liv Ullmann med timeglasssfigur En blanding av Liv og datteren Linn i ansiktet og en smule overvektig er vel mest korrekt å si.og er meget privat og tilbaketrukken. Møter sjelden blikket til fremmede Opplevd mye fælt i livet . Derav oppførselen. Med de som kjenner meg inngående kan jeg være laidback,le lenge høyt og hjertelig. Bryr meg ikke sørlig om siste mote. Kjører derimot min egen stil som ikke er noen stil. Jeg vil bare være nøytral og usynlig egentlig.Snakke om løst og fast med min følgesvenn. Spise. Og så betale og gå Og det jeg tenker at enten så så han at jeg er en unnvikende spennende type han kunne tenkt seg å frelse eller så er han bare er/virker sånn. av natur. Etter det jeg vet er han godt gift etablert og har barn så tror ikke det var noe sånn. Men dette blikket paralysert som om han grublet og filosoferte ,så helt bortreist ut, med øynene fullstendig fokusert på meg.spekulerte på hvem jeg varblikk liksom.. Som om han hadde fått øye på noe han ikke hadde sett før. Meget pinlig. Hva tror dere? Anonymkode: d13f0...456 Det var veldig spesifisert forklaring hvordan du mener du ser ut, hvordan du er privat og hvordan du tror andre ser deg. Du virker også til å bevisst ikke skryte av deg selv, men samtidig så virker du til å ønske oppmerksomhet. Vi mennesker har tendenser til å se på andre når vi sitter på cafe eller restauranter. Noen ganger tenker vi bare på hva vi skal gjøre imorgen, andre ganger tenker vi ''lurer på hvor den personen skal/kjenner jeg denne personen/den personen ser ut til å være veldig beskjede'' osv. Jeg synes egentlig det hørtes ut til å handle om deg. Siden du beskriver deg som introvert som ønsker å være usynlig, så får du nok med deg fortere om folk skulle se på deg, og noen ganger i sidesynet, der du egentlig ikke er sikker på om de ser på deg. Du beskriver veldig mye din egen personlighet og utseende. Jeg får inntrykk av at du egentlig ønsker mer oppmerksomhet enn du tillater deg selv/ eller du får.Jeg tror denne situasjonen bare var en situasjon vi alle opplever når vi er på restaurant/t-banen/trikken osv. Men vi glemmer den etterpå. Mens du romatiserer den litt. og jeg tror årsaken er at du kanskje får litt for lite oppmerksomhet i hverdagen. Og det er ikke negativt ment. Det høres egentlig ut som det er du som kanskje trenger å bygge videre på noe her i forhold til din personlighet/tanker om deg selv. Men siden du ikke forteller noe om det, så vet vi heller ikke helt hva som er årsaken bak. Innlegget er ryddet for identifisering av tredjepart. Yvonne (mod) Endret 8. august 2017 av Yvonne
Honey Dew Skrevet 8. august 2017 #16 Skrevet 8. august 2017 Kan jo være at han lurte på om han kjente deg
Anglofil Skrevet 8. august 2017 #17 Skrevet 8. august 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner og identifisering av tredjepart, samt svar til dette. Yvonne (mod)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå