AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #1 Skrevet 8. august 2017 Vi møttes på en fest. Har chattet sammen, på messenger, etter det. Men hvor interessert er han egentlig når det kan gå opptil et døgn før jeg får svar?! Noen ganger hvis begge er aktive kan vi ha en liten samtale, men de fleste ganger ser jeg han har vært aktiv, men har ikke sett meld fra meg.. Vi har avtalt å møtes, men det er noen uker til.. Så, hvor interessert er han egentlig? Anonymkode: 73b43...3be
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #2 Skrevet 8. august 2017 Det varierer. Hvor ofte sender du melding og hvor fort svarer du? Anonymkode: 2cefd...ca3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #3 Skrevet 8. august 2017 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det varierer. Hvor ofte sender du melding og hvor fort svarer du? Anonymkode: 2cefd...ca3 Det er jo akkurat det.. Siden han bruker lang tid, så gjør jo jeg også det, men jeg bruker ikke så lang tid som han.. Jeg må begynne å svare han raskere. Kanskje han også vil gjøre det da...? Anonymkode: 73b43...3be
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #4 Skrevet 8. august 2017 Jeg kan være veldig interessert i en mann men ikke svare på opp til en uke eller til og med mer. Men da sier jeg som regel at jeg er interessert i de da, og at jeg er en person som bruker tid på å svare, så de slipper å lure. Er ikke så veldig aktiv med chatting, og bruker det mere som en brevform som jeg setter meg ned å formulerer når jeg har tid, lyst og overskudd, istedet for halvhjerta svar mens jeg sitter på bussen på vei hjem fra jobb eller akuratt har landet i sofakroken og helst kun vil tenke på meg selv og tven. Anonymkode: d9ded...045 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #5 Skrevet 8. august 2017 Han har faktisk invitert meg til noe som var en ganske big deal for min del. Det ble dessverre ikke noe av, noe han synes var skikkelig kjipt. Det virker ikke som han er så veldig aktiv på Facebook/Messenger heller. Men sånn som nå har det gått 1 døgn! Jeg sjekker jo ofte om jeg har fått melding fra han. Er det her noe fra "The Game"? At du skal bruke laaaaang tid på å svare? Han kan jo ha slått av varslinger også da..? Anonymkode: 73b43...3be
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #6 Skrevet 8. august 2017 1 døgn er ikke så lenge. Han kan være opptatt når han får notifikasjonen og glemme det senere. Han kan tenkte at han ikke har noe morsomt eller bra å svare, så han lar være i stedet for å skrive noe tamt. Ikke stress Anonymkode: d9ded...045 1
Lord Friendzone Skrevet 8. august 2017 #7 Skrevet 8. august 2017 (endret) Jhg Endret 7. april 2020 av Lord Friendzone
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #8 Skrevet 9. august 2017 12 timer siden, Lord Friendzone skrev: Vanskelig å si noe sikkert om dette uten å kjenne til personen, men som andre nevner kan det være flere grunner til han bruker lang tid på å svare, eller virker uinteressert. Trolig gir han kjappere / bedre respons til sine kompiser, men når det gjelder kommunikasjon med jenter kan det dukke opp endel andre faktorer som gjør at det vanlige mønsteret brytes. Kanskje han vil gjøre seg kostbar, kanskje tenker han at det vil virke "klamrende" om han alltid svarer deg kjapt. Å gjøre seg utilgjengelig kan være en bevisst strategi for å gi deg inntrykk av at han har et innholdsrikt liv uavhengig av deg, og at du må jobbe litt for å få bli en del av det. Ja, ikke vet jeg :-/ Jeg blir bare så frustrert når jeg ser han har vært aktiv, men ikke sett eller svart på meldingen min.. Men han inviterte meg jo til denne greien (big deal for meg) som varer i nesten 5 dager, så jeg tror jo han veldig opptatt med å forberede dette sammen med familien sin.. Satser på at det er grunnen. Det er kanskje en grunn til at vi har avtalt å møtes først om noen uker fordi han visste han ville være veldig opptatt...? Anonymkode: 73b43...3be
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #9 Skrevet 9. august 2017 Nå har han vært aktiv for 19 min siden og hverken sett meld eller svart meg! Det har gått snart 2 døgn! Tror jeg bare må drite i hele han. Jeg kan jo ikke holde på sånn som det her!! Anonymkode: 73b43...3be
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #10 Skrevet 9. august 2017 Har det på samme måte, her er det en som svarer med en gang, men alltid kort og "lyst på deg" type ting før vi engang har møttes.. så jeg får si som hun over.. jeg kan ikke holde på sånn som det her.. Anonymkode: 852bc...746
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #11 Skrevet 9. august 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå har han vært aktiv for 19 min siden og hverken sett meld eller svart meg! Det har gått snart 2 døgn! Tror jeg bare må drite i hele han. Jeg kan jo ikke holde på sånn som det her!! Anonymkode: 73b43...3be Stilte du noen spørsmål i din siste melding? I så fall ville det vel vært mer naturlig hvis han svarte. Men hvis det ikke var noe spesielt i meldingen din, kan det vel bare hende han tenker at den samtalen er avsluttet, uten at det ligger noe mer bak det. Anonymkode: e2431...41b
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #12 Skrevet 9. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Stilte du noen spørsmål i din siste melding? I så fall ville det vel vært mer naturlig hvis han svarte. Men hvis det ikke var noe spesielt i meldingen din, kan det vel bare hende han tenker at den samtalen er avsluttet, uten at det ligger noe mer bak det. Anonymkode: e2431...41b Nei, men det var på en måte en åpen invitasjon. Han har ikke lest meldingen min enda, da det kun er et "levert" symbol på messenger. Anonymkode: 73b43...3be
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #13 Skrevet 9. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, men det var på en måte en åpen invitasjon. Han har ikke lest meldingen min enda, da det kun er et "levert" symbol på messenger. Anonymkode: 73b43...3be Hmm, mest sannsynlig har han vel lest den på skjermen da den dukket opp, uten at han har gått inn på den så den står som lest. Mitt råd er å ikke gi opp og ikke legge for mye i at han ikke svarer med en gang. Lev livet ditt som vanlig, møt venner, ha det gøy. Ikke ta noe mer kontakt før du hører fra han. Ettersom han har invitert deg til det arrangementet, tyder jo mye på at hanliker deg og har lyst til å se deg igjen ☺️ Anonymkode: e2431...41b 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #14 Skrevet 10. august 2017 Jeg skrev en ny melding til han i går kveld om at han måtte kose seg på arrangementet.. Han har ikke sett denne meld eller den jeg sendte tidligere. Han er aktiv flere ganger ila dagen. Nå er jeg overbevist om at han ignorerer meldingene fra meg! Meldingen jeg sendte i går er den siste! Anonymkode: 73b43...3be 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #15 Skrevet 10. august 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skrev en ny melding til han i går kveld om at han måtte kose seg på arrangementet.. Han har ikke sett denne meld eller den jeg sendte tidligere. Han er aktiv flere ganger ila dagen. Nå er jeg overbevist om at han ignorerer meldingene fra meg! Meldingen jeg sendte i går er den siste! Anonymkode: 73b43...3be Han er nok ikke interessert, smart av deg å la det ligge nå så får han seile sin egen sjø Anonymkode: f6bb1...374
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #16 Skrevet 10. august 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skrev en ny melding til han i går kveld om at han måtte kose seg på arrangementet.. Han har ikke sett denne meld eller den jeg sendte tidligere. Han er aktiv flere ganger ila dagen. Nå er jeg overbevist om at han ignorerer meldingene fra meg! Meldingen jeg sendte i går er den siste! Anonymkode: 73b43...3be Føler med deg. Det er så irriterende med slike!! Men har du gitt uttrykk for at du liker han? Jeg har ikke lest alle innlegg her. Uansett, jeg tror ikke det er vits å lete etter kjærligheten. Den klaffer ikke uansett. En mann man virkelig tenker på og får følelser for vil enten allerede være opptatt, ikke intressert, ha en annen kvinne i kikkerten. Mens de som blir gale etter deg er de du ikke finner så interessant. Anonymkode: 2008b...d47
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #17 Skrevet 10. august 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skrev en ny melding til han i går kveld om at han måtte kose seg på arrangementet.. Han har ikke sett denne meld eller den jeg sendte tidligere. Han er aktiv flere ganger ila dagen. Nå er jeg overbevist om at han ignorerer meldingene fra meg! Meldingen jeg sendte i går er den siste! Anonymkode: 73b43...3be Hvorfor sender du melding på face og ikke en sms? Anonymkode: 0a427...29a
AnonymBruker Skrevet 11. august 2017 #18 Skrevet 11. august 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor sender du melding på face og ikke en sms? Anonymkode: 0a427...29a Jeg har ikke Nr hans Anonymkode: 73b43...3be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå