Gjest Anonymous Skrevet 11. januar 2005 #1 Skrevet 11. januar 2005 En super replikk dersom du er sen til en avtale (helst med en du ikke liker da...) og vedkommende kommenterer det, da sier du: "Jeg kan være presis i morgen, men du vil fremdeles være dum!!!".
LilleBille Skrevet 14. januar 2005 #4 Skrevet 14. januar 2005 En super replikk dersom du er sen til en avtale (helst med en du ikke liker da...) og vedkommende kommenterer det' date=' da sier du: "Jeg kan være presis i morgen, men du vil fremdeles være dum!!!".[/quote'] .. og svaret da bør vel ganske kjapt være ... at "vel er jeg dum .. og vet ikke bedre - men du er uforskammet - når du burde vite bedre" ....
Gjest Devil's Spawn Skrevet 14. januar 2005 #5 Skrevet 14. januar 2005 Psst. Knabbe fra en Churchill-historie, bare litt annen situasjon og setting.
Gjest Anonymous Skrevet 15. januar 2005 #8 Skrevet 15. januar 2005 Psst. Knabbe fra en Churchill-historie' date=' bare litt annen situasjon og setting.[/quote'] Sopranos
Gjest Valhalla Skrevet 15. januar 2005 #9 Skrevet 15. januar 2005 Churchill sa vel til en dame som kommenterte at han var full, jeg er full, du er stygg, i morgen er jeg edru. (hvis jeg husker rett) Jeg digger den mannen
Gjest Anonymous Skrevet 15. januar 2005 #10 Skrevet 15. januar 2005 Churchill sa vel til en dame som kommenterte at han var full, jeg er full, du er stygg, i morgen er jeg edru. (hvis jeg husker rett) Jeg digger den mannen Kul fyr
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå