Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og man er tilbake til å trø på eggeskall og hele arbeidsmiljøet forrykkes. Det påvirker arbeidsutføringen, men fordi jeg inkludert en annen ansatt har angst og unnvikelsesproblem - ja, arb.giver får lønnstilskudd fra nav- evner vi ikke å møte  sjefens intense oppførsel. Vi blir skremt, så gjør vi feil og dermed kan sjefen gå å klage på hvor vanskelige vi er. Har i samtale med personen sagt jeg er redd for h*n, da fikk jeg til svar at det behøvde jeg ikke være.

Jeg er i samtaler med psykisk helse, uten at de har så mye å bidra med. Når sjefen var borte, klarte jeg å utføre arbeidet mye bedre, de tre ukene var det som å endelig å få puste og nå er det som å bli innestengt i et trangt rom igjen.

Hvordan kan personer som er dårlige på å formulere seg og å si ifra finne en måte å bli bedre på det på?

Anonymkode: ac60b...792

Skrevet

Ja, jeg burde det, problemet er jeg fikk jobben via Nav-program pga unnvikende pf, og har små muligheter til å få jobb andre steder, jeg ser jo at mine kommunikasjonsvansker vil vise seg uansett hvilken arbeidsplass jeg er.

Er det hensiktsmessig å forklare sjefen at oppførselen skaper utrygghet og at det påvirker resultatet? Har jo skjønt at personen ikke har noen hensikt i å prøve å forstå hvor man kommer fra, men jeg er lei av å bli syndebukk av noe sjefen er delaktig i, via sin væremåte.

Anonymkode: ac60b...792

Skrevet

Jeg ville absolutt vurdert å finne en ny jobb. En slik leder hjelper deg ikke til å blomstre og trives i jobben, noe som må til for å gjøre deg tryggere. Jeg har selv diagnosen unnvikende pf og for meg er trygghet og stabilitet viktig, spesielt hos personalet. Jeg har konfrontert i situasjoner som har krevd det, men også lært at det kan kreve mye energi uten at man oppnår noe særlig bedre resultat. Velg dine kamper, vurder hva du kan få ut av dette. 

Anonymkode: 04a20...d13

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...