Gå til innhold

Hvorfor tillater folk seg å forfalle...

Anbefalte innlegg

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

...ETTER de har fått kjæreste?

Tror de ikke at kjæresten vil ha en som ser litt fresh ut? :o

Hvor mange eksempler ser man ikke på kvinner som hopper rett inn i joggedressen med en gang de kommer fra jobb/studier? Er det sånn det skal være?

Med en gang man får seg kjæreste, ja da driter vi i utseendet :roll:

Må jo være ganske ekkelt for mannen der i huset når samboer/kone dropper barbering her og der (ehem...skog skog)...dropper sminken og lar kvisene sprette.

Gutter legger faktisk mer til enn hva man tror jenter!

Man skal kunne få kose seg i joggedressen sin. Men man BURDE også dresse seg opp for seg selv...i det minste!

Ikke bare for mannen nei...

Hvor mye av selvtilliten daler ikke når kvinner gjør sånt?

Og hva ender det med? Jo mannen finner det slitsomt/ ekkelt +++ og går i fra kvinnen for en annen som orker å bry seg mer om seg selv.

Ja dette er en overfladisk tankegang. Men det finnes nok av menn som setter pris på damer som tar vare på seg selv.

Og det er jo ikke slitsomt å pynte seg innimellom.

Nei da, dette gjelder ikke alle!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ante ikke at det var så vanlig at jenter forfaller etter de har fått seg kjæreste...

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet
Jeg ante ikke at det var så vanlig at jenter forfaller etter de har fått seg kjæreste...

Jo det er ganske vanlig.

Skrevet

Har møtt mange jenter som lar seg forfalle totalt når de får kjæreste. Pluss 20 kg også bare prat om barn og bleier. Også det som verre er, de glemmer utdanning og å ta vare på venner. Jeg vil aldri bli slik, og tror ikke jeg har vært det heller , selv om jeg har hatt kjæreste i fire år . Dette er veldig korttenkt og dumt synes jeg. Vi vet da alle at vi ikke kan stole på menn!!

Skrevet

Tror mannfolk kan bli like lei av jenter som driver å pynter seg døgnet rundt :) Som alltid må ta seg ut...

Skrevet

:Gjesp:

Jeg gjør akkurat det samme som før jeg fikk kjæreste/samboer og det tror jeg ikke jeg er alene om.

Dessuten, om jeg ikke hadde gjort det og han ikke kunne vært glad i meg på tross av det, så kunne det pokker meg vært det samme.

Skjønner ikke at folk tillater seg å bry seg med sånt jeg.

Andre bryr seg kanskje ikke like mye om sånne ting, og det skal man respektere uten å kalle det å "forfalle".

Og joggedressene mine, de rører INGEN.

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet
Tror mannfolk kan bli like lei av jenter som driver å pynter seg døgnet rundt :) Som alltid må ta seg ut...

Ja men det finnes da en mellomting.

Jeg håper virkelig ikke jeg forfaller en dag. Har kjæreste nå, men jeg husker å pynte meg for det. Både for meg selv og for han.

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet
:Gjesp:

Jeg gjør akkurat det samme som før jeg fikk kjæreste/samboer og det tror jeg ikke jeg er alene om.

Dessuten, om jeg ikke hadde gjort det og han ikke kunne vært glad i meg på tross av det, så kunne det pokker meg vært det samme.

Skjønner ikke at folk tillater seg å bry seg med sånt jeg.

Andre bryr seg kanskje ikke like mye om sånne ting, og det skal man respektere uten å kalle det å "forfalle".

Og joggedressene mine, de rører INGEN.

Så du hadde ikke hørt på kjæresten din hvis han syntes du rett og slett dreit i utseendet sitt? At han lurte på om du kunne pynte deg litt, for han...

det hadde jeg, og det har ingenting med at han elsker meg mindre...for jeg forstår han veldig godt jeg.

Og hvis du ikke er en forfallen kvinne så er du ikke en forfallen kvinne. Enkelt og greit.

Da har du aldri likt å stæsje deg i det hele tatt, så jeg skjønner ikke hvorfor du føler deg truffet da :o

Skrevet

Jeg er akkurat som jeg var før jeg traff samboeren min, og mitt inntrykk er at det samme gjelder andre også. De jeg kjenner har i allefall ikke forandret seg. Tror nok det er en myte.

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet
Jeg er akkurat som jeg var før jeg traff samboeren min' date= og mitt inntrykk er at det samme gjelder andre også. De jeg kjenner har i allefall ikke forandret seg. Tror nok det er en myte.

Ja. Både og. Men jeg har nok av venninner for forfaller som råttent ugress.

Skrevet

Jeg er akkurat likedan (like jålete), og jeg har i tillegg fått kjæresten til å begynne å trene fast og tenke litt mer på hva slags klær han har på seg. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet
..

Og hva ender det med? Jo mannen finner det slitsomt/ ekkelt +++ og går i fra kvinnen for en annen som orker å bry seg mer om seg selv.

quote]

Vet du att det som oftest er kvinner som forlater menn?

(og bare for å pressisere så prater jeg om kvinner og menn - ikke jenter og gutter!)

Skrevet

Det er ingen myte nei. har sett mange mange jenter som lar seg forfalle helt. Tenker da særlig på vekt. Blir vel vanlig å kose seg i sofaen med potetgull og pizza da.

Skrevet
Det er ingen myte nei. har sett mange mange jenter som lar seg forfalle helt. Tenker da særlig på vekt. Blir vel vanlig å kose seg i sofaen med potetgull og pizza da.

Og hva med mennene? De er minst like ille, i min erfaring...

Skrevet

Ikke jeg heller. Tvert i mot forfaller jeg litt som singel, men skjerper meg når jeg får meg kjæreste :)

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

Du har det med å "mobbe" folk for hvor barnslige de er har jeg sett .

Og dette skal bite på meg....næh ;)

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

Æsj ja.

Og mange av dem har fett hår :kvalm:

Skrevet

ja, det er de . dette gjelde rikke bare kvinner men menn også. På en eller annen måte forfaller menn også. kanskje særlig de? Ja, ja ihvertfall en fordel med å være singel. :wink:

Gjest Daniella_
Skrevet

Hmmm, ja det er en noen som lar seg forfalle.

Har gjort det selv jeg. Men tok meg sammen til slutt.

Og det føles mye bedre!

Skrevet

Tror faktisk det er flere menn som forfaller, en det er kvinner.

Kvinner flest er mer opptatt av hva de dytter inn i kroppen. Mine jevnaldrende venner over 40 (menn) har samtlige skaffet seg pubmuskler.

Om kvinner liker dette vet ikke jeg!

For min del synes jeg at grilldresser er skikkelige erotikkillere.

Det finnes en mellomting, mellom stivpynt og grilldress

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...