AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #1 Skrevet 8. august 2017 Jeg fant ingen mer passende kategori, som jeg forsøjer meg her: Vasker frisører hendene sine, og alt utstyret de har brukt, mellom hver eneste kunde som er innom salongen deres? Eller blir ikke dette vasket særlig grundig, med mindre en frisør legger merke til at en kunde for eksempel har lus eller noe? Anonymkode: dcc95...48b
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #2 Skrevet 10. august 2017 På Tuesday, August 08, 2017 den 14.25, AnonymBruker skrev: Jeg fant ingen mer passende kategori, som jeg forsøjer meg her: Vasker frisører hendene sine, og alt utstyret de har brukt, mellom hver eneste kunde som er innom salongen deres? Eller blir ikke dette vasket særlig grundig, med mindre en frisør legger merke til at en kunde for eksempel har lus eller noe? Anonymkode: dcc95...48b Bump? Anonymkode: dcc95...48b
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #3 Skrevet 10. august 2017 Det skal de gjøre ja, men om det blir gjort over alt er en annen sak... Anonymkode: 40cb2...691
AnonymBruker Skrevet 11. august 2017 #4 Skrevet 11. august 2017 Jeg har jobbet som frisør tidligere. Det er stor forskjell på rensligheten i forskjellige salonger. I ene salongen var de nøye med å rense børster,rense kammer,vaske kapper,vaske produkt hyller osv. Andre salongen var det ikke en stor prioritet. Husker det var en kunde som hadde lus. Eneste som ble gjort var å vaske plassen og kammen. Så ta neste kunde. Det gjelder så klart ikke alle , men mange er sløve med å rense kammen sin. Så samme kam blir brukt på flere kunder uten å bli renset grundig. Kanskje 1-2 ganger i uken. Er det mye å gjøre en dag, så er det ikke rensligheten det første frisørene tenker på.. Anonymkode: ad6c9...69c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå