AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #1 Del Skrevet 8. august 2017 Hei, Det kan godt være dette skal bli plassert i et annet forum. Kan noen anbefale en god barnehage i dette området? Jeg skal ha i januar, skjønner at det er svært ugunstig mtp barnehageplass. Kan en søke flere barnehager? Kommer til å bli alene med barnet, så ønsker svært gjerne å ha ting i orden. Takker for svar :-) Anonymkode: ffd26...963 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #2 Del Skrevet 8. august 2017 Hei! Vi hadde barnet vårt helt kort på støperiet og syntes det var bra der, andre foreldre var også fornøyd. Hørte ellers mye bra om Dynekilen bhg.. foreldrene snakket varmt om denne. Ellers hørte jeg en del mindre bra om Sofies hage fra andre foreldre i området. Anonymkode: 06ad1...ef3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #3 Del Skrevet 8. august 2017 Tusen takk for svar!! Anonymkode: ffd26...963 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Froning Skrevet 8. august 2017 #4 Del Skrevet 8. august 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar!! Anonymkode: ffd26...963 Hyggelig på Dynekilen. En veldig multikulturell barnehage. Hyggelige ansatte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #5 Del Skrevet 8. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Vi hadde barnet vårt helt kort på støperiet og syntes det var bra der, andre foreldre var også fornøyd. Hørte ellers mye bra om Dynekilen bhg.. foreldrene snakket varmt om denne. Ellers hørte jeg en del mindre bra om Sofies hage fra andre foreldre i området. Anonymkode: 06ad1...ef3 Hva har du hørt om Sofie hage? Anonymkode: 53767...6e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #6 Del Skrevet 9. august 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva har du hørt om Sofie hage? Anonymkode: 53767...6e0 Vel det var to ulike historier; noen som hadde innsyn til bhg, så at de ansatte ikke hadde kontroll/oversikt i utetiden.. og at dette gikk utover sikkerhet i utetiden. F.eks ved at barn forsøkte å ta seg over gjerder uten at voksne så det. Andre syntes det ikke var så trivelig der, kaotisk og mange vikarer (men dette er noen år siden nå). Det var også en i barselgruppe min for 5 år siden som også hadde barn der Men var fornøyd. Anonymkode: 06ad1...ef3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #7 Del Skrevet 9. august 2017 Ikke velg sofies hage. Jeg tar denne som anonym da jeg har jobbet mange år som ped.leder i nærheten i en annen stor og privat bhg. Dynekilen er flott og har aldeles nydelige ansatte. Kommunal,men de har gymsal,sanserom og mye flott. Datteren min hadde en flott start på barnehagetiden sin der. Anonymkode: a00d2...480 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå