Gå til innhold

Jeg tror jeg er en kvinnelig player.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Får vell bare innse det selv, siden jeg støtt og stadig får høre av familie og venner at jeg er en player. 

Jeg forsvinner ikke etter sex men jeg kutter gradvis kontakt når det blir snakk om følelser og finner meg raskt noen andre å ha det gøy med, helt til det blir snakk om følelser igjen. 

Flere som er som meg ? 

Anonymkode: 8db5e...72b

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oh damn, som å finne en enhjørning !!!!:hallo:

AnonymBruker
Skrevet

Samme her. Følelser og forhold er det siste jeg ønsker, men vil gjerne ha sex og spenning. Blir han for særiøs så avslutter jeg.

Anonymkode: 6fa8e...0cb

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Her også. Det er derfor jeg liker best menn som allerede er i forhold. Veldig få jeg forteller om mine ligg til da.. 

Anonymkode: 3b08f...bee

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke en kvinnelig "player". Menn angrer sjelden på sex de har hatt, så de vil ikke sitte igjen "played".

En kvinnelig player er mer i retning av en luremus, eller en som holder menn på gress som venner. 

Anonymkode: 58a0e...321

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også en kvinnelig player. 

Anonymkode: 39bda...3de

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så flinke dere er som kan være kvinnelige playere 🙄

Siden det er lettere å få seg kuk enn å få seg en burger på McDonalds, er det ikke så veldig imponerende. Og siden menn aldri sier nei til fitte som byr seg fram, kan dere ikke playe noen. Dere er promiskuøse, og det er sikkert helt greit.

Anonymkode: 05ac5...f71

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Det er lettere for ei kvinne å få pult enn det er for en araber å finne sand i Sahara. Kvinner kan, per definisjon, ikke være playere. Bare løse, verdiløse, uten selvrespekt. Det er hva dere er.

Trist.

Anonymkode: 1e894...b86

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke alene. Klarer ikke å skape noen dyp relasjon til menn, men sex er jo godt...

Anonymkode: e3fab...1e4

• Liker 1
Skrevet

Ja.. Jeg var sånn før. Jeg kunne være med skikkelig snille gutter, som virkelig var ute etter et forhold , ha sex med de eller være med de noen uker før jeg plutselig forsvant. Ga de vel kanskje noen forhåpninger om noe mer også. Kunne gå på noen dater med noen også, og bare slutte å svare. Enten så bare slutta jeg å svare, eller så fant jeg på en teit unnskyldning til hvorfor jeg ikke ville mer. Jeg var også med en del gutter som ikke var ute etter et forhold og bare slutta og svare de også etter sex. Men det regner jeg ikke som at jeg "playa" de,siden de var jo uansett ikke ute etter noe annet og hadde jo gjort det samme mot meg en annen gang. Og de er jo ikke vanskelige å få heller.

Vet jeg var skikkelig slem mot de guttene som var gode gutter, men jeg brydde meg ikke sånn veldig. Ikke en unnskyldning, men jeg gikk gjennom en del ting i livet og brukte vel sex og gutter som en rømningsvei. Pluss at jeg rett og slett ikke ble glad i noen.

Jeg har blitt playet en/to ganger selv, og det var jo vondt, men jeg fortjente det på en måte, og ser på det som karma. Tok et skikkelig grep i livet og rundt meg selv og min egen oppførsel og har nå kuttet ut med alt tullet. Nå har jeg også funnet en kjæreste som jeg virkelig bryr meg om og har det bra med.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en kvinnelig versjon av Joey Tribbiani :fnise: Er glad i sex. Ikke ute etter forhold pga skole/jobb, men hvis drømmefyren dukker opp, sier jeg ikke nei til forhold. 

Anonymkode: 7a21b...495

• Liker 1
Skrevet

Det verste er at dere sitter her å skryter av det.

Eier dere ikke selvrespekt?

• Liker 3
Skrevet

Ikke noe galt i det. Men håper dere er ærlige om det og ikke spiller på menns følelser for å få sex. Det er ikke greit uansett kjønn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ikke en kvinnelig "player". Menn angrer sjelden på sex de har hatt, så de vil ikke sitte igjen "played".

En kvinnelig player er mer i retning av en luremus, eller en som holder menn på gress som venner. 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Siden det er lettere å få seg kuk enn å få seg en burger på McDonalds, er det ikke så veldig imponerende. Og siden menn aldri sier nei til fitte som byr seg fram, kan dere ikke playe noen. Dere er promiskuøse, og det er sikkert helt greit.

Det er lettere for ei kvinne å få pult enn det er for en araber å finne sand i Sahara. Kvinner kan, per definisjon, ikke være playere. Bare løse, verdiløse, uten selvrespekt. Det er hva dere er.

Trist.

Lurer på om dette kan være noen som har falt for en kvinnelig player, men som kanskje ikke vil innrømme det for seg selv engang.

Anonymkode: 5096b...996

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Var borte i ei som oppførte seg som dere beskriver. Søkte oppmerksomhet når hun ikke fikk det, og holdt avstand når hun fikk det. Hyppige humørsvingninger og ganske dramatisk. Har slått meg til ro med at hun antaglig hadde borderline, og ikke var en player, men det var frustrerende en periode. Hadde latt meg bli betatt av en fasade, men fant etterhvert ut at den var pill råtten.

Anonymkode: 21a74...455

Skrevet

dette er veldig vanlig også blant kvinner. så du er langt ifra alene.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha gullkommentar!

Til deg ts. Nei du er ikke en player . Du er et ludder.

Menn er playere

Anonymkode: 728a8...b71

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trist.

Om det er lett å få ei kvinne pult, så må det være lett å få en mann til å by på en kuk. Mao, er ei kvinne løs, så er mannen også det 😜 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om dette kan være noen som har falt for en kvinnelig player, men som kanskje ikke vil innrømme det for seg selv engang.

Anonymkode: 5096b...996

Eh, nei, jeg er kvinne.

Mener du virkelig at det er vanskelig for kvinner å få seg et ligg? 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, meeeg9 skrev:

Om det er lett å få ei kvinne pult, så må det være lett å få en mann til å by på en kuk. 

Eh ja, hvis en ost er gul, så er gul ostens farve. Om det er lett for kvinner å få sex, så er det fordi menn lett tilbyr sex. Omstokking av ord som betyr det samme. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...