Gjest BethD Skrevet 8. august 2017 #1 Skrevet 8. august 2017 Og denne datinggreia får jeg virkelig ikke til??? Hvorfor skal alt være så fryktelig vanskelig,hjernen min kortslutter snart.... Jeg har hatt en i kikkerten,vi kjenner hverandre ikke men har mange felles venner og vi vet godt hvem hverandre er. Jeg fikk øynene opp for han her for en liten stund siden og la han til på insta (han fulgte meg fra før) og likte ett par bilder. Ingenting skjedde.. jeg tok initiativ til samtale og den fløt bra og vi pratet noen dager om whatever..ingenting heavy,bare lette ting om hva vi brukte dagene til,sommerplaner etc. Nå er samtalen dødd ut, han har ikke svart meg på noen dager,enda jeg har prøvd å holde meg på radaren med å like ett bilde Jeg føler jeg har flørtet litt,vist at jeg er litt keen, men føler ikke jeg har fått det samme tilbake,så spm mitt er skal jeg bare drite i det eller?? Jeg får meg ikke til å bli stalker å være den som tar insh hele tiden... Og jeg er jo ikke dum, hadde jeg selv lest dette innlegget her inne av en annen bruker hadde jeg jo svart *han er ikke interessert,da hadde han skrevet til deg* osv men altså.. Jeg er jo så keeen.. Crap..
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #2 Skrevet 8. august 2017 Min oppfattelse er at de som forventer daglig kontakt med en de ikke engang er i forhold med, forventer altfor mye. Samtalen må få dø ut, det blir altfor intenst å skrive sammen for ofte når man er på det stadiet dere er. Selvom det er hyggelig, så kan det bli litt invaderende. Man må såklart ha kontakt for å kunne bli kjent, men liking av bilder frem og tilbake og instagram chat daglig eller ukentlig er ikke rette veien å gå, mener jeg Folk holder på sånn som dere gjør nå over flere år, med å like bilde en gang i måneden og chatte en sjelden gang i blandt. Om du har så hastverk med å bli kjent med han og finne ut som han er oppriktig interessert i han syntes jeg du må være direkte og ærlig, si til han at du har hatt et godt øye til han lenge og lurer på om han er singel og interessert i en date, og ikke drive med diffuse hint som liking av bilder og tomprat samtaler bare for å ha noe å skrive..Det er mitt tips Anonymkode: 63fa0...750 4
Gjest BethD Skrevet 8. august 2017 #3 Skrevet 8. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Min oppfattelse er at de som forventer daglig kontakt med en de ikke engang er i forhold med, forventer altfor mye. Samtalen må få dø ut, det blir altfor intenst å skrive sammen for ofte når man er på det stadiet dere er. Selvom det er hyggelig, så kan det bli litt invaderende. Man må såklart ha kontakt for å kunne bli kjent, men liking av bilder frem og tilbake og instagram chat daglig eller ukentlig er ikke rette veien å gå, mener jeg Folk holder på sånn som dere gjør nå over flere år, med å like bilde en gang i måneden og chatte en sjelden gang i blandt. Om du har så hastverk med å bli kjent med han og finne ut som han er oppriktig interessert i han syntes jeg du må være direkte og ærlig, si til han at du har hatt et godt øye til han lenge og lurer på om han er singel og interessert i en date, og ikke drive med diffuse hint som liking av bilder og tomprat samtaler bare for å ha noe å skrive..Det er mitt tips Anonymkode: 63fa0...750 Takk for tips og bare for å ha sagt det, jeg er helt enig med deg at det ikke er veien å gå!! Jeg er en voksen kvinne og jeg føler meg utrolig dum for i det hele tatt gjøre sånt Men jeg har ikke noen annen kontaktform med han,for øyeblikket og jeg vet rett og slett ikke annet. Har ikke gjort noe på noen dager nå da, for jeg føler meg litt dum ... hehe.... Får bare vente å se.. Føler det blir så voldsomt å være så ærlig allerede nå, så....
Isaccis Skrevet 8. august 2017 #4 Skrevet 8. august 2017 Hva med å klaske opp et velvalgt bilde av deg selv på insta da? Tenker ikke sånn Kom og ta meg umiddelbart-bilde, men mer i retning av at han blir minnet på at du er tagbar, i det minste- dvs noe fysisk form og innbydende holdning. Og så se om det kommer en reaksjon og ta det derfra? Gir han ikke lyd fra seg går det jo an å be om han på noen øl, hvis du mener det er best å finne ut av om det kan bli noe eller ikke tvert. Jeg hadde kanskje drøyd den til neste sosiale setting el noe, hvis dere har felles bekjente og sånt skjer da. 1
Gjest BethD Skrevet 8. august 2017 #5 Skrevet 8. august 2017 2 minutter siden, Isaccis skrev: Hva med å klaske opp et velvalgt bilde av deg selv på insta da? Tenker ikke sånn Kom og ta meg umiddelbart-bilde, men mer i retning av at han blir minnet på at du er tagbar, i det minste- dvs noe fysisk form og innbydende holdning. Og så se om det kommer en reaksjon og ta det derfra? Gir han ikke lyd fra seg går det jo an å be om han på noen øl, hvis du mener det er best å finne ut av om det kan bli noe eller ikke tvert. Jeg hadde kanskje drøyd den til neste sosiale setting el noe, hvis dere har felles bekjente og sånt skjer da. Jeg gjorde faktisk det, skjedde ingenting men han har ikke sett storyen min heller (på insta) så jeg vet ikke, kanksje han ikke er så ofte der inne.. Jeg aner ikke.. er som sagt flau over hele greia..Føler meg som en fjortiss Ja men saken er den at vi er aldri i samme sosiale setting.. har ikke sett han i live på maaaaaange år..
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #6 Skrevet 9. august 2017 Hei Hva med å bare rett og slett spørre han om dere skal møtes for en øl, eller kaffe? (Om dette er mulig). Anonymkode: 8937b...556 7
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #7 Skrevet 9. august 2017 Tipper du gjør samme feil som en del menn gjør: forsøker ikke ha en mer interessant og givende samtale, men snakker ganske generisk om kjedelige, personlighetsløse tema som "hvilken film så du sist/ liker du" eller "hva har du gjort på idag". Samt at samtalen faller raskt over i intervjuform. Du gir ingenting av hvem du er og hva som skiller deg ut fra andre, og du vil da fremstå som ganske kjedelig og platt. Om du ikke har noen interesser, fritidsaktiviteter eller hobbyer utenom trening og å følge med på frustrerte fruer, så er det lurt å finne noen. Ville også anbefalt å lese noe lett innenfor filosofi, politikk eller fagbøker for å utvide horisonten din og få litt mer dybde i hvem du er. Når det gjelder denne mannen her, så høres han ikke interessert ut i det hele tatt Anonymkode: c9836...464 1
Gjest BethD Skrevet 9. august 2017 #8 Skrevet 9. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tipper du gjør samme feil som en del menn gjør: forsøker ikke ha en mer interessant og givende samtale, men snakker ganske generisk om kjedelige, personlighetsløse tema som "hvilken film så du sist/ liker du" eller "hva har du gjort på idag". Samt at samtalen faller raskt over i intervjuform. Du gir ingenting av hvem du er og hva som skiller deg ut fra andre, og du vil da fremstå som ganske kjedelig og platt. Om du ikke har noen interesser, fritidsaktiviteter eller hobbyer utenom trening og å følge med på frustrerte fruer, så er det lurt å finne noen. Ville også anbefalt å lese noe lett innenfor filosofi, politikk eller fagbøker for å utvide horisonten din og få litt mer dybde i hvem du er. Når det gjelder denne mannen her, så høres han ikke interessert ut i det hele tatt Anonymkode: c9836...464 Takk for innspill,dog jeg er rimelig sikker på at jeg ikke trenger å "fylle på" personligheten min Nei det kan godt være han ikke er det, jeg prøver å finne ut av hvor jeg skal stille hele greia...
Gjest BethD Skrevet 9. august 2017 #9 Skrevet 9. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei Hva med å bare rett og slett spørre han om dere skal møtes for en øl, eller kaffe? (Om dette er mulig). Anonymkode: 8937b...556 Ja, jeg prøver å finne ut av hvordan jeg skal gå frem her..
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #10 Skrevet 9. august 2017 Jeg tror ikke jeg ville gjort noe. Når ting blir anstrengt, og man lurer på hva man skal gjøre, og hva han tenker, og om han ikke er interessert osv., så er ikke den rette dynamikken der for øyeblikket, og det er ikke noe poeng å "tvinge" noe frem. Det er mye bedre når ting skjer av seg selv, naturlig. Så jeg ville latt det ligge nå, fokusert på andre ting som er mindre kompliserte og gjør deg glad. Kanskje dukker han opp i en annen sammenheng senere, eller kanskje du glemmer han. Anonymkode: 8f3e2...f74
Teethgrinding Skrevet 9. august 2017 #11 Skrevet 9. august 2017 Vær direkte! Gå all in. Det verste som kan skje er at det ikke skjer noe. Spør hva han skal i helgen og om han vil være med på en café/whatever. Skriv nummeret ditt og be ham ringe deg. Ta det derfra. Får du ikke samtalen dit er han ikke keen. Jeg skal love deg at han også har tenkt de tankene. Du må gi ham en så enkel vei inn som mulig. Det bør ikke være mulig å unngå signalene dine.
Gjest BethD Skrevet 10. august 2017 #12 Skrevet 10. august 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror ikke jeg ville gjort noe. Når ting blir anstrengt, og man lurer på hva man skal gjøre, og hva han tenker, og om han ikke er interessert osv., så er ikke den rette dynamikken der for øyeblikket, og det er ikke noe poeng å "tvinge" noe frem. Det er mye bedre når ting skjer av seg selv, naturlig. Så jeg ville latt det ligge nå, fokusert på andre ting som er mindre kompliserte og gjør deg glad. Kanskje dukker han opp i en annen sammenheng senere, eller kanskje du glemmer han. Anonymkode: 8f3e2...f74 Er enig i det du ser her.. vurderer å bare la det ligge..
Gjest BethD Skrevet 10. august 2017 #13 Skrevet 10. august 2017 7 timer siden, Arcturus skrev: Vær direkte! Gå all in. Det verste som kan skje er at det ikke skjer noe. Spør hva han skal i helgen og om han vil være med på en café/whatever. Skriv nummeret ditt og be ham ringe deg. Ta det derfra. Får du ikke samtalen dit er han ikke keen. Jeg skal love deg at han også har tenkt de tankene. Du må gi ham en så enkel vei inn som mulig. Det bør ikke være mulig å unngå signalene dine. Ja det ble litt snakk om noe slikt igår faktisk.. så jeg skal se det an om det skjer noe eller ikke
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #14 Skrevet 12. august 2017 På 8/9/2017 den 16.06, BethD skrev: Takk for innspill,dog jeg er rimelig sikker på at jeg ikke trenger å "fylle på" personligheten min Dette er et rødt flagg i seg selv. Alle som tror de har en interessant personlighet og er bra nok som de er, viser en forstyrrende mangel på selvinnsikt og ydmykhet. For meg fremstår du, på forumet, som enkel, naiv, dømmende og storforlangende/ entitled. Anonymkode: c9836...464 1
Gjest BethD Skrevet 12. august 2017 #15 Skrevet 12. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dette er et rødt flagg i seg selv. Alle som tror de har en interessant personlighet og er bra nok som de er, viser en forstyrrende mangel på selvinnsikt og ydmykhet. For meg fremstår du, på forumet, som enkel, naiv, dømmende og storforlangende/ entitled. Anonymkode: c9836...464 Hehe.. tusen takk for din analysering av min personlighet,det var ikke nødvendig !
RoH Skrevet 12. august 2017 #16 Skrevet 12. august 2017 Du hadde gått under radaren min med de signalene der. Har han hatt deg i kikkerten over tid er det vanskelig å ta kontakt når han ikke vet helt hvor du står, ta for f. å send en melding om at det hadde vært hyggelig å treffes. Tar kortere tid enn noe annet. Så slipper du å gruble noe mer på den saken. Verste som skjer er at du blir avvist, men da er det jo et par tusen andre muligheter skulle jeg tro.
Gjest BethD Skrevet 12. august 2017 #17 Skrevet 12. august 2017 Akkurat nå, RoH skrev: Du hadde gått under radaren min med de signalene der. Har han hatt deg i kikkerten over tid er det vanskelig å ta kontakt når han ikke vet helt hvor du står, ta for f. å send en melding om at det hadde vært hyggelig å treffes. Tar kortere tid enn noe annet. Så slipper du å gruble noe mer på den saken. Verste som skjer er at du blir avvist, men da er det jo et par tusen andre muligheter skulle jeg tro. Jeg har tatt kontakt
Gjest BethD Skrevet 12. august 2017 #19 Skrevet 12. august 2017 1 minutt siden, RoH skrev: Bra lykke til. Håper han er noe å spare på. Tusen takk
Lanista1984 Skrevet 12. august 2017 #20 Skrevet 12. august 2017 På 8.8.2017 den 14.21, BethD skrev: Takk for tips og bare for å ha sagt det, jeg er helt enig med deg at det ikke er veien å gå!! Jeg er en voksen kvinne og jeg føler meg utrolig dum for i det hele tatt gjøre sånt Men jeg har ikke noen annen kontaktform med han,for øyeblikket og jeg vet rett og slett ikke annet. Har ikke gjort noe på noen dager nå da, for jeg føler meg litt dum ... hehe.... Får bare vente å se.. Føler det blir så voldsomt å være så ærlig allerede nå, så.... Noe av det menn er dårligst på er å ta difuse hint fra kvinner. Hvor vanskelig å det å si du vil bli bedre kjent med han? Du kommer nok ingen vei uten å ta det initiativet. Møter du liten interesse, så kan du slutte å tenke mer på det. Da har du prøvd. Kom igjen. "Live a little;)"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå