Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har snakket med ei jente nå i nesten 3 Mnd uten å ha møtt henne. Alt gikk perfekt til i går ,vi snakket som alltid- med hjerter,flørt og alt, men så svarte jeg  ikke på en snap av henne. Hun sletta meg og jeg prøvde å ringe henne opp, jeg skjønte at det alvorlig når hun sletter meg, fordi det skjedde en gang tidligere. Klarte ikke å få kontakt med hun, så jeg ringte moren, det var ingen andre å kontakte. Hun var veldig glad at jeg ringte og viste at jeg brydde meg. Men hun jenta ble sikkelig sur når hun fikk vite at jeg blanda inn moren hennes uten at vi er sammen eller har møtt hverandre. Jeg tenkte ikke så mye på det, fordi vi har hele tiden vært på det stadiet at vi liksom trengte bare en date til å bli sammen. I de siste dagene spurte hun hele tiden om jeg snakket med andre og fikk meg hele tiden til å sverge at jeg snakker bare med hun og etc. Men pluteslig vil hun ikke snakke med noen sier hun. Jeg tror hun ble sikkelig sur og skuffa at jeg ikke svarte på snappen, noe hun ikke mener stemmer.  Hun sa hun var sur for det i går i hvert fall. Skjønner ikke at dette her kunne skje oss, hun virka så annerledes. Vi var bestevenner til i går liksom. Tenkte å gi henne "spacet" hun trenger og se hva som skjer. Jeg vet hun ønsket å holde det hemmelig for familien til vi ble et forhold, men hun har jo fortalt moren litt om meg. Jeg måtte vite hva som har skjedd. Senere etter å ha ringt mange ganger tok hun den opp og sa at hun hadde ikke strøm på mobilen, og at hun sletta meg fordi "jeg hadde sletta henne" samme unnskyldning som første gangen. Men når hun fikk vite om moren ble hun sikkelig sur, hun syns ting har også gått for fort, jeg sa til hun at selv om ting har gått fort så må hun ikke stresse med det og at vi tar det rolig. Men tror hun ville ha space uansett.. kvinner er serr rare... ingen unntak. Vi er ikke norske så det er litt annerledes med sånne jenter. Hva tenker dere a ? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg, virker det som om hun finner på unnskyldninger for å krangle med deg for hun er *over it*..sorry :(

Når man ikke har truffet hverandre engang og dette skjer så virker det som hun har funnet noen andre eller ikke er keen på å treffe deg alikevel og ikke tør å si noe... Forsøk på å ghoste deg nesten.. Man trenger ikke *space* når man ikke har truffet hverandre engang.. 

AnonymBruker
Skrevet

Gi hun space til å tenke seg om. Jeg brukte å bare kutte ut personen i det hele tatt om de ga meg inntrykk at de ville ha fred. Noen kom tilbake til meg, andre ikke. Men det blir ikke bedre om hun får inntrykk om du "maser". Da blir det faktisk bare verre! Fokuser kun på deg selv disse dagene og dyrk dine interesser. Is it meant to be it will happen ;)

Anonymkode: a6c97...e9f

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Gi hun space til å tenke seg om. Jeg brukte å bare kutte ut personen i det hele tatt om de ga meg inntrykk at de ville ha fred. Noen kom tilbake til meg, andre ikke. Men det blir ikke bedre om hun får inntrykk om du "maser". Da blir det faktisk bare verre! Fokuser kun på deg selv disse dagene og dyrk dine interesser. Is it meant to be it will happen ;)

Anonymkode: a6c97...e9f

Sant sant.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om en jente vil ha space betyr det at hun vil sitte på en annen pikk.

Anonymkode: 56972...d23

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg også hadde blitt sur hvis en jeg var på flørteren med men ikke har møtt ringte moren min når han ikke fikk svar. Å involvere foreldrene mine og når det skal skje bør være mitt valg. Hun har jo også sagt at hun ønsket å ikke si noe til foreldrene før dere ble et par? 

Det er på en måte fint at du er bekymret, men hadde du noen reell grunn til å tro noe var galt når hun slettet deg på snap? Ville ikke noen andre oppdaget det om noe var alvorlig galt - du har jo ikke møtt henne? Hvis du går litt dypt i det selv... Var du faktisk bekymret for henne, eller var du bare ute av deg fordi hun ikke svarte deg? 

Jeg synes ikke "jenter er rare" bare fordi hun blir sur når du tar kontakt med moren hennes etter at hun har sagt spesifikt at hun ikke vil nå noe til henne ennå! Dette burde hun få lov å fortelle til moren sin selv - når hun var klar. 

Anonymkode: 89515...9fe

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

:natti:

Anonymkode: f8b23...f9b

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror jeg også hadde blitt sur hvis en jeg var på flørteren med men ikke har møtt ringte moren min når han ikke fikk svar. Å involvere foreldrene mine og når det skal skje bør være mitt valg. Hun har jo også sagt at hun ønsket å ikke si noe til foreldrene før dere ble et par? 

Det er på en måte fint at du er bekymret, men hadde du noen reell grunn til å tro noe var galt når hun slettet deg på snap? Ville ikke noen andre oppdaget det om noe var alvorlig galt - du har jo ikke møtt henne? Hvis du går litt dypt i det selv... Var du faktisk bekymret for henne, eller var du bare ute av deg fordi hun ikke svarte deg? 

Jeg synes ikke "jenter er rare" bare fordi hun blir sur når du tar kontakt med moren hennes etter at hun har sagt spesifikt at hun ikke vil nå noe til henne ennå! Dette burde hun få lov å fortelle til moren sin selv - når hun var klar. 

Moren er bestevennina hennes, hun har hatt et forhold før og det gikk ikke så bra- dermed vil hun ikke få noen stempel på seg eller noe. Hun vil ikke gå ut med noen før man teknisk sett er sammen. Og nå kommer hun med de ordene vi har bare snakket. Sant nok, men jeg følgte reglene hennes.

Skrevet (endret)
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun har aldri sittet på en før. Så nei...

Endret av Nike10
  • Liker 1
Skrevet

Syns rådet over her var bra, kutt henne helt ut så ser du om hun kommer til deg eller ikke.. Det bruker å funke fett, vi damer liker ikke sånt ;) Med mindre det er ønskelig fra hennes side, da merker du jo det kjapt.. Du vil jo ikke løpe etter en som ikke vil ha deg ?

Skrevet

Helt ærlig?  Jeg tenker at du har fått et "frikort fra en nutcase" og bør ta det med begge hender dersom det å ikke svare på en snap med en gang er nok til å tilte så fullstendig for det er ikke en normal reaksjon så sant det ikke var "fuckmesnaps" mindt "i akten" - i så fall kan jeg skjønne hun ble forbanna, spesielt om du etter DET dro til med "mammakortet" :fnise: men ellers er reaksjonen overkill

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, BethD skrev:

Syns rådet over her var bra, kutt henne helt ut så ser du om hun kommer til deg eller ikke.. Det bruker å funke fett, vi damer liker ikke sånt ;) Med mindre det er ønskelig fra hennes side, da merker du jo det kjapt.. Du vil jo ikke løpe etter en som ikke vil ha deg ?

Stemmer det. Føles litt bedre å få det ut, istedenfor å holde det inne. Jeg liker virkelig denne jenta her, jeg vil gjerne gi oss en sjanse. Hvis jeg kjenner henne riktig, så vet jeg at hun ringer og ber om unnskyldning. Jeg var selv ustabil- var ikke klar for forhold eller noe seriøst. Hun sa nå vet du hvordan det føles. Og det gjør jeg riktig nok. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Nike10 skrev:

Moren er bestevennina hennes, hun har hatt et forhold før og det gikk ikke så bra- dermed vil hun ikke få noen stempel på seg eller noe. Hun vil ikke gå ut med noen før man teknisk sett er sammen. Og nå kommer hun med de ordene vi har bare snakket. Sant nok, men jeg følgte reglene hennes.

Dette ble jeg - om noe - bare mer forvirret av. Hvilke regler snakker du om?

Hadde hun ikke sagt at hun ikke ville si noe til moren? Er det ikke da dårlig gjort å gå mot det? Hadde du noen reell grunn for å være bekymret for henne? Dere har jo aldri møttes. Hvis hun har familie, venner og forpliktelser ville jo noen oppdaget om hun forsvant feks? Hvor lang tid hadde gått? Var du oppriktig bekymret eller var du bare desperat? 

Jeg skjønner at hun ble sur for at du ringte moren. Når det er sagt, hvorfor var hun sur i utgangspunkt? Hun høres litt ustabil ut. Synes også det er sprøtt å ikke ville møtes før man blir sammen. Det hadde vært et krav for meg...

Gjest Froning
Skrevet
27 minutter siden, Nike10 skrev:

Hva tenker dere a ? 

Når en jente trenger space så gir du hun det. Ellers graver du din egen grav hvis du håper på noe videre.

Om hun driver å sletter deg hele tiden og skaper for mye drama burde du trekke deg unna.

AnonymBruker
Skrevet

Eh men hva faen da mann?! Ringer MOREN til en jente du aldri har møtt, fordi hun sletta deg på snap?!
Du er jo psykopat, i det minste sinnsykt creepy! Jeg ville ALDRI funnet på å møtt deg nå ihvertfall om det hadde vært meg!
Sannsynligvis vil hun ikke at moren hennes skal vite hvem hun chatter med på internett og det er ganske skummelt at en gutt fra internett sporer opp telefonnummeret til familien hennes og blander inn de! Eier du ikke sosiale antenner i det hele tatt? DU er serr rar! Creep! Og ja for all del gi henne godt med space nå eller skremmer du livet av henne!

Anonymkode: 4279a...193

• Liker 10
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette ble jeg - om noe - bare mer forvirret av. Hvilke regler snakker du om?

Hadde hun ikke sagt at hun ikke ville si noe til moren? Er det ikke da dårlig gjort å gå mot det? Hadde du noen reell grunn for å være bekymret for henne? Dere har jo aldri møttes. Hvis hun har familie, venner og forpliktelser ville jo noen oppdaget om hun forsvant feks? Hvor lang tid hadde gått? Var du oppriktig bekymret eller var du bare desperat? 

Jeg skjønner at hun ble sur for at du ringte moren. Når det er sagt, hvorfor var hun sur i utgangspunkt? Hun høres litt ustabil ut. Synes også det er sprøtt å ikke ville møtes før man blir sammen. Det hadde vært et krav for meg...

Welcome too my world Habibi. Questions After questions. Vet ikke as hun er veldig defensiv. Når du skriver 24/7 med en person 3 Mnd så sletter hun deg, seff begynner du å lure. Ja, burde ikke ringt, men samtid kunne ikke brydd meg mindre. Alle jenter forteller mødrene sine om hvem de snakker med, men hun vil vente 1-2 år. Okei... ja hun er spesiell, men verdt det.

Skrevet
3 minutter siden, Froning skrev:

Når en jente trenger space så gir du hun det. Ellers graver du din egen grav hvis du håper på noe videre.

Om hun driver å sletter deg hele tiden og skaper for mye drama burde du trekke deg unna.

Life is drama. Ja sant det, vi får se hva som skjer. Det er kaldt i fronten nå.

AnonymBruker
Skrevet

Og at du forventer at dere var ett treff fra å bli sammen er å drømme. Uansett hvilken kultur man tilhører så kan man aldri være sikker på at man er like god match i virkeligheten som over nett! Du har virkelig lagt ALTFOR mye i denne kontakten, for som hun selv sa til deg ; dere har jo bare snakket!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Nike10 skrev:

Welcome too my world Habibi. Questions After questions. Vet ikke as hun er veldig defensiv. Når du skriver 24/7 med en person 3 Mnd så sletter hun deg, seff begynner du å lure. Ja, burde ikke ringt, men samtid kunne ikke brydd meg mindre. Alle jenter forteller mødrene sine om hvem de snakker med, men hun vil vente 1-2 år. Okei... ja hun er spesiell, men verdt det.

Skjønner at du lurer, men å blande inn familien hennes er jo helt sinnsykt. Du høres utrolig desperat og kanskje psykisk syk ut.
At du skriver at du ikke kunne brydd deg mindre viser jo hvor liten respekt du faktisk har for henne! Hun syntes nok IKKE at DU er verdt det, for å si det sånn.........

• Liker 2
Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh men hva faen da mann?! Ringer MOREN til en jente du aldri har møtt, fordi hun sletta deg på snap?!
Du er jo psykopat, i det minste sinnsykt creepy! Jeg ville ALDRI funnet på å møtt deg nå ihvertfall om det hadde vært meg!
Sannsynligvis vil hun ikke at moren hennes skal vite hvem hun chatter med på internett og det er ganske skummelt at en gutt fra internett sporer opp telefonnummeret til familien hennes og blander inn de! Eier du ikke sosiale antenner i det hele tatt? DU er serr rar! Creep! Og ja for all del gi henne godt med space nå eller skremmer du livet av henne!

Vi lever serr i forskjellige verdener. Husk å ikke døm utifra sanser og egne refleksjoner. Det handler ikke det. Det er noe annet som plager hun, hun liker å ta det rolig og hun er redd. Hun frykter det verste, at vi kan ende opp uten å bli sammen og hva etterpå? For deg som er ei norsk jente, vil aldri forstå dette. Sry hvis jeg dømmer deg.

Endret av Nike10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...