AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #1 Skrevet 8. august 2017 Jeg leser dette støtt og stadig på dette forumet. Men jeg klarer aldri å se hvordan denne ligagreia fungerer i praksis. Hvordan vet man hvilken liga man er i? Når jeg kommer i kontakt med en person av det motsatte kjønn liker jeg personen eller så liker jeg ikke personen. For meg er skalaen ganmske enkel: 0 eller 10. Det er ikke slik at jeg tenker "Oi! Han var en firer eller hun var en sekser". Jeg er ingen modell selv, men jeg tiltrekkes alltid av de som er hyggelig med meg. Hvilken liga jeg tilhører vet jeg ikke. Hvis jeg møter noen jeg er blir interessert i og de ikke er interessert i meg finner jeg bare noen andre. Jeg tenker ikke sånn: denne personen er over min liga. Hva en person synes er attraktivt kan variere veldig og det må man bare akseptere. Jeg ser ikke bare på utseendet når jeg bedømmer noens attraktivitet. Jeg er opptatt av hva slags verdier har denne personen og hva kan h*n gi meg osv.. Anonymkode: fecbf...09c 4
Gjest BethD Skrevet 8. august 2017 #2 Skrevet 8. august 2017 Er dette noe folk tenker på? Veldig rart... Jeg tenker ikke over dette i det hele tatt..verken om meg selv eller andre.. Jeg kan fint tenke *oi han der var sykt lekker* eller *oi han var ikke så lekker* men tenker aldri å gi dem en plass på skalaen eller hvor jeg plasserer meg selv.. Syns det virker utrolig overfladisk å tenke sånn
Gjest O.G. Skrevet 8. august 2017 #3 Skrevet 8. august 2017 Sitat Hvordan vet man hvilken liga man er i? På nivået på de som legger an på en. Hvis man bare får oppmerksomhet fra narkomane og drankere så ligger man lavt i ligaen, for å si det sånn.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #4 Skrevet 8. august 2017 Ja, det lurer jeg også på. Blir sjekket opp av både menn som ser ut som filmstjerner og de som er mer gjennomsnittlig, samtidig kan jeg være en hel kveld på et utested uten å få så mye som et blikk eller smil. Og jeg vet at pene jenter aldri får gå i fred, så vet ikke om dette betyr at jeg er stygg, gjennomsnittlig eller pen. Beste er å ikke tenke på ligaer og henge seg opp i det. Anonymkode: 08a1b...afd
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #5 Skrevet 8. august 2017 Å vite hvilken liga man er i vil naturlig nok kreve en viss selvinnsikt. Anonymkode: 0e8b1...0a3 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #6 Skrevet 8. august 2017 1 time siden, O.G. skrev: På nivået på de som legger an på en. Hvis man bare får oppmerksomhet fra narkomane og drankere så ligger man lavt i ligaen, for å si det sånn. Dette mener jeg er feil. De som er veldig "på" sikter ofte over sin egen liga. De får derfor også mange avslag. Ofte prøver de seg på de fineste først, men må etterhvert jobbe seg nedover på skalaen. Dette er mine observasjoner fra både byturer, skole og andre sosiale settinger. Anonymkode: 0b158...931 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #7 Skrevet 8. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette mener jeg er feil. De som er veldig "på" sikter ofte over sin egen liga. De får derfor også mange avslag. Ofte prøver de seg på de fineste først, men må etterhvert jobbe seg nedover på skalaen. Dette er mine observasjoner fra både byturer, skole og andre sosiale settinger. Anonymkode: 0b158...931 Enig! Og superpene jenter som utstråler "hold deg ubna" får nødvendigevis ikke så mye oppmerksomhet. De "normale" jentene som utstråler at de vil ha kontakt får oftere henvendelser. Slik jeh har erfart😁 Anonymkode: fc4e6...fc1 1
Lee Jones Skrevet 8. august 2017 #8 Skrevet 8. august 2017 Som mann finner mann sin liga ved å sjekke damer. En merker hvilke damer som avviser og hvilke damer som er mer interessert. Dette er naturlig nok litt vanskelig for damer siden damer sjelden sjekker i det hele tatt. Og med sjekking mener jeg all the way. Ikke bare blikk og berøring.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #9 Skrevet 8. august 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg leser dette støtt og stadig på dette forumet. Men jeg klarer aldri å se hvordan denne ligagreia fungerer i praksis. Hvordan vet man hvilken liga man er i? Når jeg kommer i kontakt med en person av det motsatte kjønn liker jeg personen eller så liker jeg ikke personen. For meg er skalaen ganmske enkel: 0 eller 10. Det er ikke slik at jeg tenker "Oi! Han var en firer eller hun var en sekser". Jeg er ingen modell selv, men jeg tiltrekkes alltid av de som er hyggelig med meg. Hvilken liga jeg tilhører vet jeg ikke. Hvis jeg møter noen jeg er blir interessert i og de ikke er interessert i meg finner jeg bare noen andre. Jeg tenker ikke sånn: denne personen er over min liga. Hva en person synes er attraktivt kan variere veldig og det må man bare akseptere. Jeg ser ikke bare på utseendet når jeg bedømmer noens attraktivitet. Jeg er opptatt av hva slags verdier har denne personen og hva kan h*n gi meg osv.. Anonymkode: fecbf...09c Hmmm. Har du veldig god selvtillit? Slik at du ville sjekka opp Brad Pitt med samme optimisme som Per i naboblokka? Anonymkode: 6f09a...ba7
Lee Jones Skrevet 8. august 2017 #10 Skrevet 8. august 2017 Du kan jo prøve tinder. Først med profilbilder av deg selv også profilbilder av andre. Se antall matcher.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #11 Skrevet 8. august 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg leser dette støtt og stadig på dette forumet. Men jeg klarer aldri å se hvordan denne ligagreia fungerer i praksis. Hvordan vet man hvilken liga man er i? Når jeg kommer i kontakt med en person av det motsatte kjønn liker jeg personen eller så liker jeg ikke personen. For meg er skalaen ganmske enkel: 0 eller 10. Det er ikke slik at jeg tenker "Oi! Han var en firer eller hun var en sekser". Jeg er ingen modell selv, men jeg tiltrekkes alltid av de som er hyggelig med meg. Hvilken liga jeg tilhører vet jeg ikke. Hvis jeg møter noen jeg er blir interessert i og de ikke er interessert i meg finner jeg bare noen andre. Jeg tenker ikke sånn: denne personen er over min liga. Hva en person synes er attraktivt kan variere veldig og det må man bare akseptere. Jeg ser ikke bare på utseendet når jeg bedømmer noens attraktivitet. Jeg er opptatt av hva slags verdier har denne personen og hva kan h*n gi meg osv.. Anonymkode: fecbf...09c Verdiene er det som trigger kåtheten din? Anonymkode: 7130e...f06
meeeg9 Skrevet 8. august 2017 #12 Skrevet 8. august 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Å vite hvilken liga man er i vil naturlig nok kreve en viss selvinnsikt. Anonymkode: 0e8b1...0a3 Det er svært forskjellig hva folk mener om utseendet til ulike mennesker. Ligaer er bare noe uttrykk som passer for ungdom å bruke. Når man er såpass voksen, bør man ha litt mer selvinnsikt å ikke bruke så tullete ord. Har flere ganger skjedd at jeg synes at ei jente er kjempevakker, mens noen andre kommenterer bare "hun ser helt grei ut. Er liksom ikke noe spesielt vakkert". Eller motsatt. Også hvis jeg synes at noen er veldig kjekk, så synes noen andre den personen ikke er så kjekk. Det er bra at jeg og min søster har ulike preferanser angående gutter, så vi slipper krangling 😅 mao, trenger ikke selvinnsikt. Det er ikke slik at hvis du ser en kjekk mann så må han sikkert være sammen med ei dame som du synes er vakker. Han er sammen med en som han synes er vakker, uavhengig om hva andre mennesker synes..(hvis det gir mening)
Aquaman Skrevet 8. august 2017 #13 Skrevet 8. august 2017 Blir jo som å spørre om hvordan man vet om man er pen.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #14 Skrevet 8. august 2017 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hmmm. Har du veldig god selvtillit? Slik at du ville sjekka opp Brad Pitt med samme optimisme som Per i naboblokka? Anonymkode: 6f09a...ba7 Det er ikke meg du spør, men jeg ville sjekka opp Brad Pitt like enkelt som Per i naboblokka om jeg først var innstilt på å gjøre det og hadde en dag jeg var i humør for det. Som måtte vært samme humøret som for å sjekke opp Per. Jeg ikke spesielt god selvtillitt, heller nokså dårlig, men legger ikke så veldig mye i det og vet at jeg er et godt menneske på innsiden og ser ikke på det som verdens undergang om noen ikke skulle tiltrekkes av meg når jeg sjekka di opp. Da kjenner de jo ikke innsiden av meg, og går kun etter førsteinntrykk så da er det ingenting å la seg knekke av. Menn som kun går etter hva de får ut av det første treffet/samtalen er uansett ikke interessante for meg. Anonymkode: 6703b...9db
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #15 Skrevet 8. august 2017 Jeg er mann og har alltid vært populær blant damene, både i virkeligheten og på Tinder. Derfor tenker jeg at jeg er over middels på skalaen. Vet det er menn som er mer populære enn meg så forstår jeg ikke er helt på topp. Klart vanskelig å tallfeste det, men synes man bør klare å vite sånn omtrent hvor populær man er blant det andre kjønn. Er man ute med en vennegjeng og man er den som alltid blir sjekket opp eller om man er den som aldri blir sjekket opp så sier det også noe om ens attraktivitet. Anonymkode: a8f39...676
Frøken_fjong1 Skrevet 8. august 2017 #16 Skrevet 8. august 2017 Haha tenker folk på slikt? Jeg tipper jeg sikkert er midt på skalaen eller under. 😂🙊🤣
Aquaman Skrevet 8. august 2017 #17 Skrevet 8. august 2017 Akkurat nå, Frøken_fjong1 skrev: Haha tenker folk på slikt? Jeg tipper jeg sikkert er midt på skalaen eller under. 😂🙊🤣 Jeg går ikke rundt og tenker jeg er en 8er, men man har vel en viss formening om man er populær eller upopulær. Det er jo nesten noe som kommer av seg selv. Om man alltid blir avvist eller om man kan velge og vrake i damene, man merker jo slikt. Og man sammenligner jo med de rundt seg.
Gjest Cicero Skrevet 8. august 2017 #18 Skrevet 8. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Verdiene er det som trigger kåtheten din? Anonymkode: 7130e...f06 Hvorfor skulle det være så rart? Så klart er utseendet viktig for tiltrekning men verdier er kjempeviktig av samme grunn også. Pene menn er hyggelige å se på så klart men det holder liksom ikke hvis han ikke har maskuline verdier.
Sirah Skrevet 8. august 2017 #19 Skrevet 8. august 2017 Dette finnes det ikke noe fasitsvar på. En mann jeg syntes at er en 10er kan være en 6er for mine venninner og omvendt. Vi har (heldigvis) helt forskjellig smak
Frøken_fjong1 Skrevet 8. august 2017 #20 Skrevet 8. august 2017 6 minutter siden, Aquaman skrev: Jeg går ikke rundt og tenker jeg er en 8er, men man har vel en viss formening om man er populær eller upopulær. Det er jo nesten noe som kommer av seg selv. Om man alltid blir avvist eller om man kan velge og vrake i damene, man merker jo slikt. Og man sammenligner jo med de rundt seg. Jeg får jo en del tilbud fra menn/gutter i nærområdet , treningssenteret og venneforespørsel på sosialemedier. 😂🙄😳 men jeg er aldri på byen, og drikker ikke. Så jeg aner ikke hvordan ståa er om jeg er på byen da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå