AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #1 Skrevet 8. august 2017 Er stramme jeans for oss jenter på vei ut? Ser mer og mer at lose feet jeans og bootcut tae over i butikkene, mens utvalg på skinny jeans blir dårligere. Ser også snart bare gutter på min alder som går i stramme jeans. I butikk utvalg for gutter er det fortsatt et stort utvalg av skinny jeans. Er dette noe som dere også opplever? Anonymkode: c3575...9be
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #3 Skrevet 8. august 2017 Aldri tenkt noe over det. Bruker de jeansene som passer min kroppsfasong best uavhengig av mote. Menn i skinny jeans er grusomt, det er det eneste jeg tenker 😂 Anonymkode: 08353...014 7
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #4 Skrevet 8. august 2017 Nei, det er ikke ut. Finnes masse stramme jeans i butikkene også - gå med det du vil. Anonymkode: 6ce7d...85e 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #5 Skrevet 8. august 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er ikke ut. Finnes masse stramme jeans i butikkene også - gå med det du vil. Anonymkode: 6ce7d...85e På Cubus, Bik Bok og H&M, ser jeg at utvalget har blitt dårligere. Anonymkode: c3575...9be
Bakepulver Skrevet 8. august 2017 #6 Skrevet 8. august 2017 Jeg var på kjøpesenteret i går og så skinny jeans over alt Men la også merke til at det var større utvalg av lose feet jeans enn det har vært før.. 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #7 Skrevet 8. august 2017 1 minutt siden, Bakepulver skrev: Jeg var på kjøpesenteret i går og så skinny jeans over alt Men la også merke til at det var større utvalg av lose feet jeans enn det har vært før.. Kanskje det bare er meg som ser at utvalget på lose feet har blitt mye større. Men ser i min omgangskrets og ellers på byen, at færre jenter går i stramme jeans og flere som går i lose feet jeans. Anonymkode: c3575...9be
Gjest Peanut Skrevet 8. august 2017 #8 Skrevet 8. august 2017 Strengt tatt trenger man ikke kjøpe klær ettersom de kommer tilbake etter noen år igjen Ser noen gå med vide, men mesteparten med skinnies.
perplexed Skrevet 8. august 2017 #9 Skrevet 8. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er stramme jeans for oss jenter på vei ut? Ser mer og mer at lose feet jeans og bootcut tae over i butikkene, mens utvalg på skinny jeans blir dårligere. Ser også snart bare gutter på min alder som går i stramme jeans. I butikk utvalg for gutter er det fortsatt et stort utvalg av skinny jeans. Er dette noe som dere også opplever? Anonymkode: c3575...9be 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje det bare er meg som ser at utvalget på lose feet har blitt mye større. Men ser i min omgangskrets og ellers på byen, at færre jenter går i stramme jeans og flere som går i lose feet jeans. Anonymkode: c3575...9be Jeg må bare: Lose feet = miste føtter Loose fit = løs passform. Men ja, jeg tror det er mindre av skinny jeans i butikkene nå, men det er på ingen måte borte. Det har jo vært en lang periode hvor skinny jeans har vært det eneste man får tak i mange steder. 13
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #11 Skrevet 8. august 2017 Jeg ser fortsatt veldig mye skinny. Men utvalget med videre bukser har tatt seg opp siste året. Selv sverger jeg fortsatt mest til skinny. Anonymkode: 2ee68...c96
Mippi Skrevet 8. august 2017 #12 Skrevet 8. august 2017 Jeg kommer aldri til å bytte ut mine skinny jeans. Jeg ser slankere og høyere ut i slike jeans, elsker de! Får tak i dette over alt enda heldigvis! Boot cut jeans/loose fit jeans gjør bare at jeg ser brei og lav ut, så om det blir 'in' igjen kommer jeg til å fortsette å bruke mine "sooo last year skinny jeans". 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #13 Skrevet 8. august 2017 Herremoten pleier alltid å følge etter kvinnemoten. Nå er de der jentene er med ettersittende skinny jeans. Men nå endrer kvinner kurs til mer loosefit. Om noen år så har menn kastet om kursen og også kommet dit. Så snur det igjen. Anonymkode: a1170...5cd
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #14 Skrevet 8. august 2017 15 minutter siden, Mippi skrev: Jeg kommer aldri til å bytte ut mine skinny jeans. Jeg ser slankere og høyere ut i slike jeans, elsker de! Får tak i dette over alt enda heldigvis! Boot cut jeans/loose fit jeans gjør bare at jeg ser brei og lav ut, så om det blir 'in' igjen kommer jeg til å fortsette å bruke mine "sooo last year skinny jeans". Samme her. Tror jeg skal hamstre noen kvalitetsjeans i tilfelle det blir umulig å få tak i om noen år. Anonymkode: 2ee68...c96 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #15 Skrevet 8. august 2017 2 timer siden, perplexed skrev: Jeg må bare: Lose feet = miste føtter Loose fit = løs passform. Men ja, jeg tror det er mindre av skinny jeans i butikkene nå, men det er på ingen måte borte. Det har jo vært en lang periode hvor skinny jeans har vært det eneste man får tak i mange steder. En skrivefeil ser jeg. Ja, det er slik jeg også opplever å se. Anonymkode: c3575...9be
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #16 Skrevet 8. august 2017 2 timer siden, canacas skrev: Hurraaaaaa Hurra for at skinny jeans forsvinner? Anonymkode: c3575...9be 1
Gjest Ingenting2 Skrevet 8. august 2017 #17 Skrevet 8. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hurra for at skinny jeans forsvinner? Anonymkode: c3575...9be Ja!
Sirah Skrevet 8. august 2017 #18 Skrevet 8. august 2017 Tror ikke at utvalget skinny jeans har blitt dårligere, men at utvalget i løsere modeller har blitt større Ser Levis f.eks komme mer og mer tilbake og de har jo en del litt løsere modeller. Selv er jeg lykkelig over å finne noe annet enn helt skinny igjen
Gjest lipgloss Skrevet 8. august 2017 #19 Skrevet 8. august 2017 (endret) Elsker skinny jeans,hater loosefit og stright leg samt bootcut, syns ikke det pent men smaken er forskjellig,tror aldri skinny går av moten da Endret 8. august 2017 av lipgloss
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #20 Skrevet 8. august 2017 Håper virkelig det.. Utrolig lei av åletrange stretch-jeans som er helt klistra til ankelen og stenger all blodsirkulasjon. Føles ikke helt passende i jobbsammenheng etter at man har passert tenårene, det føles omtrent som en tights, og med mindre man har sylslanke perfekte ben så er det sjelden flatterende heller. Pluss at skinny jeans mister fargen mye fortere, etter min erfaring. Nei, gi meg en skikkelig jeans, som kler kvinnelige former og ikke ser ut som et pølseskinn: Anonymkode: 5e369...5ca 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå