AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #1 Skrevet 8. august 2017 Er dette noe man opplyser om? Skal møte en fyr jeg har pratet med av og på i 8 år på nettet. Han vil gjerne møte meg, og jeg vil gjerne møte han også, men jeg har aldri sex på første treff. Det har jeg aldri hatt og det kommer jeg ikke til å ha. Han reiser langt og betaler mye for billettene. Hva synes dere? Jeg ønsker jo å bli kjent med han som person før jeg eventuelt har sex med han. Jeg klarer ikke å ha sex med noen jeg ikke har følelser for. Anonymkode: a2008...f28 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #2 Skrevet 8. august 2017 8 år på nettet? Du bør kjenne han da. Ikke bli overrasket om han blir skuffa. Anonymkode: d8322...4a8 5
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #3 Skrevet 8. august 2017 8 år? Var det en skrivefeil, eller? Anonymkode: 9c695...311 4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #4 Skrevet 8. august 2017 Det spørs hva slags tone dere har hatt på nettet, har dere skrevet i en seksuell undetone, vært flørtende, har han grunn til å håpe på sex på første møte? Ikke at du må ha det selvsagt, men dette kan gi en pekepinn på tankegangen hans. Anonymkode: 00f6c...8c1 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #5 Skrevet 8. august 2017 Du får bedre respons av gutter om du ikke har sex på første date, enn om du har det. Er dette en ålreit gutt så skjønner han det, så slapp heller av og om han prøver seg så sier du bare at du vil vente litt. Anonymkode: b991e...618
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #6 Skrevet 8. august 2017 Så koselig du skal møte din langvarige nettvenn! Skal han bo hos deg eller på hotell siden han skal reise langt? Det er ikke nødvendig å si at du ikke ønsker å ha sex, det vil være veldig spesielt og respektløst og pressende/stressende (og i værstefall fullstendig ødeleggende) om han forventer det, men det kommer jo litt an på hvordan type samtaler dere har, om de er veldig seksuelt ladet og dere har sendt nakenbilder eller hatt camsex eller lignende. Sørg for at han helst bor på hotell, dere kan spleise, og at dere kun henger sammen noen timer på dagen/tidlig kveld og ikke blir med inn til hverandre. Et annet alternativ om han mååå bo hos deg så er det viktig å iallefall sette gjestesenga tydelig på stua før han ankommer om du ikke har gjesterom. Så får han ingen ideer Anonymkode: 08f73...647 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #7 Skrevet 8. august 2017 Ikke si det men møt ham på dagtid og på et sted der muligheten ikke legger opp til at det blir intimt. Hva med f.eks cafetur, lunsj etc. Anonymkode: be390...163 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #8 Skrevet 8. august 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det spørs hva slags tone dere har hatt på nettet, har dere skrevet i en seksuell undetone, vært flørtende, har han grunn til å håpe på sex på første møte? Ikke at du må ha det selvsagt, men dette kan gi en pekepinn på tankegangen hans. Anonymkode: 00f6c...8c1 Eh, grunn til å håpe? Dette er ikke ts sitt ansvar. Du kan ikke legge dårlig samvittighet og press på ts på denne måten for å gi ham sex. Anonymkode: be390...163 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #9 Skrevet 8. august 2017 Håper han fortelle TS det før TS rekker å si det til han. Da blir TS snurten da! Anonymkode: 1d118...bb6
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #10 Skrevet 8. august 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: 8 år? Var det en skrivefeil, eller? Anonymkode: 9c695...311 av og på i 8 år Anonymkode: fbd69...c5a 1
Gjest Mass Skrevet 8. august 2017 #11 Skrevet 8. august 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dette noe man opplyser om? Skal møte en fyr jeg har pratet med av og på i 8 år på nettet. Han vil gjerne møte meg, og jeg vil gjerne møte han også, men jeg har aldri sex på første treff. Det har jeg aldri hatt og det kommer jeg ikke til å ha. Han reiser langt og betaler mye for billettene. Hva synes dere? Jeg ønsker jo å bli kjent med han som person før jeg eventuelt har sex med han. Jeg klarer ikke å ha sex med noen jeg ikke har følelser for. Anonymkode: a2008...f28 Så bra!! Dette skulle flere gjort. Det er jo ikke rart at sex blir så fokus når så mange gir det så lett. Det synes jeg godt at du kan si. Da luker du bort de som bare er ute etter en ting.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #12 Skrevet 8. august 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dette noe man opplyser om? Skal møte en fyr jeg har pratet med av og på i 8 år på nettet. Han vil gjerne møte meg, og jeg vil gjerne møte han også, men jeg har aldri sex på første treff. Det har jeg aldri hatt og det kommer jeg ikke til å ha. Han reiser langt og betaler mye for billettene. Hva synes dere? Jeg ønsker jo å bli kjent med han som person før jeg eventuelt har sex med han. Jeg klarer ikke å ha sex med noen jeg ikke har følelser for. Anonymkode: a2008...f28 Bare oppfør deg slik at han ikke tenker at det er i bildet nå det da vet du. Anonymkode: 7333e...1b9
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #13 Skrevet 8. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Håper han fortelle TS det før TS rekker å si det til han. Da blir TS snurten da! Anonymkode: 1d118...bb6 Typisk tråd hvor folk blir stygge. Herregud. Hva er galt med at noen ikke vil ha sex på første møte. Er det rart folk ikke oppretter tråder lenger. Anonymkode: fbd69...c5a 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #14 Skrevet 8. august 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eh, grunn til å håpe? Dette er ikke ts sitt ansvar. Du kan ikke legge dårlig samvittighet og press på ts på denne måten for å gi ham sex. Anonymkode: be390...163 Jeg sa jo at det ikke er derfor jeg stilte spørsmålet, du siterte det jo til og med, hvorfor leser du ikke hele innlegget mitt? Jeg sa at hvis de har snakket mye om seksuelle ting, så håper han sikkert på det, men jeg sa ikke at ts skulle ha det, sa bare at det sier litt om hva HAN da tenker og ser for seg. Anonymkode: 00f6c...8c1 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #15 Skrevet 8. august 2017 Ts her. Av og på i 8 år da vi har hatt forskjellige partnere på ulike tidspunkt. Nå er begge singel og er keen på og møtes. For 8 år siden var praten seksuelt ladet, men de siste årene har ikke den vært det. Litt flørting og hinting, selvsagt, men ikke nakenbilder eller camsex. Han sier at han har veldig lyst på meg, men at jeg at jeg er en dame. Hadde han sagt til meg at det ikke blir sex ved første møte, hadde jeg overhode ikke blitt snurten. Jeg hadde derimot blitt lettet. Kafé på dagtid var lurt Anonymkode: a2008...f28
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #16 Skrevet 8. august 2017 Men at han vet at jeg er en ordentlig dame * Anonymkode: a2008...f28
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #17 Skrevet 8. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men at han vet at jeg er en ordentlig dame * Anonymkode: a2008...f28 Da fortsetter du å oppføre deg som det og møter han på vennskapelig måte første helgen og frem til du er komfortabel med å eventuelt bryte vennegrensa Husk at man ikke nødvendigvis matcher like godt i virkeligheten som på nett og du kjenner ikke alle hans sider og real-life reaksjoner og væremåter selvom det føles sånn ut på nett, så det er lurt å gå sakte og forsiktig frem! Lykke til Anonymkode: 08f73...647 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #18 Skrevet 8. august 2017 Jeg hadde ikke sagt noe om det, da jeg aldri snakker om sex med folk skriftlig før jeg har truffet dem. Første sexprat skjer alltid muntlig hos meg, uansett vinkling. Anonymkode: 00e03...f1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå