AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #1 Skrevet 8. august 2017 Jeg liker den med gylden farge. Den røde kan ikke måle seg med den. Anonymkode: ed1dd...8f0 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #3 Skrevet 8. august 2017 På'n igjen. Ikke hvem. H.V.I.L.K.E.N HVILKEN. Hvilken brus jeg liker best? Den rød. Anonymkode: 77c4b...a87 21
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #4 Skrevet 8. august 2017 Hvilken. Og Lerum sin. Anonymkode: 17eeb...934 3
Gjest Catalina Culès Skrevet 8. august 2017 #5 Skrevet 8. august 2017 Jeg er ganske sikker på at noen skriver hvem med vilje
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #6 Skrevet 8. august 2017 Kan ikke dere språknerder slutte!? "Hvem" kommer til å ta over for "hvilken" innen utgangen av dette århundret. TS er bare forut for sin tid. Til saken: jeg synes Lerum sin er best! Bare 1-2 mnd til vi har julebrus i butikkene igjen, gleder meg! Anonymkode: 446f7...80d 3
Ventelistejenta Skrevet 8. august 2017 #7 Skrevet 8. august 2017 Grans julebrus på flaske er gull verdt 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #9 Skrevet 8. august 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan ikke dere språknerder slutte!? "Hvem" kommer til å ta over for "hvilken" innen utgangen av dette århundret. TS er bare forut for sin tid. Til saken: jeg synes Lerum sin er best! Bare 1-2 mnd til vi har julebrus i butikkene igjen, gleder meg! Anonymkode: 446f7...80d Deg igjen og gitt. Er man språknerd fordi man retter på folk som skriver feil? Hvis man aldri blir rettet på så kommer man til å skrive slik at ingen skjønner hva man mener tilslutt og det er da vel ikke noe positivt. Anonymkode: 77c4b...a87 3
Gjest Overrasket Skrevet 8. august 2017 #10 Skrevet 8. august 2017 Vet ikke. Har aldri smakt en kvinne fra familien Julebrus.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #11 Skrevet 8. august 2017 6 timer siden, Overrasket skrev: Vet ikke. Har aldri smakt en kvinne fra familien Julebrus. Da har du gått glipp av noe! Anonymkode: 446f7...80d 1
altflyter Skrevet 8. august 2017 #13 Skrevet 8. august 2017 HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN! 4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #14 Skrevet 8. august 2017 Jeg har aldri i hele mitt liv møtt noen i det virkelige liv som sier Hvem istedet for Hvilken. Hvor i landet er folk så dumme at de ikke klarer å vite forskjellen på Hvem og Hvilken? Er dette en "ting" i det hele tatt, eller er vi bare uheldige nok til å ha alle her inne på KG? Er det samme person som troller, eller bare er treig til å skjønne ting? Så mange spørsmål, så lite tid... Så til spørsmålet om hvilken (hvem brukes om personer, hvilken brukes om ikke-dyr-ikke-menneskelige ting) julebrus jeg liker best så vet jeg ikke helt. Synes de smaker forskjellig at jeg egentlig ikke liker å sammenligne de. Men den som gir meg mest julefølelse er den jeg har vokst opp med, og det er E.C. Dahls sin. Bilde. Anonymkode: a6a86...097 3
Svigermor Skrevet 8. august 2017 #15 Skrevet 8. august 2017 Hvem julebrus er best. Det er mitt nye brusmerke, lanseres i oktober. Hvem brus.
Blodets rett Skrevet 8. august 2017 #16 Skrevet 8. august 2017 7 timer siden, Blair Waldorf skrev: Jeg er ganske sikker på at noen skriver hvem med vilje Det er jo egentlig enda mer tragisk.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #17 Skrevet 8. august 2017 7 timer siden, Overrasket skrev: Vet ikke. Har aldri smakt en kvinne fra familien Julebrus. Ei heller en mann fra samme familien Anonymkode: d653c...11e
applestories Skrevet 8. august 2017 #18 Skrevet 8. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri i hele mitt liv møtt noen i det virkelige liv som sier Hvem istedet for Hvilken. Hvor i landet er folk så dumme at de ikke klarer å vite forskjellen på Hvem og Hvilken? Er dette en "ting" i det hele tatt, eller er vi bare uheldige nok til å ha alle her inne på KG? Er det samme person som troller, eller bare er treig til å skjønne ting? Så mange spørsmål, så lite tid... Så til spørsmålet om hvilken (hvem brukes om personer, hvilken brukes om ikke-dyr-ikke-menneskelige ting) julebrus jeg liker best så vet jeg ikke helt. Synes de smaker forskjellig at jeg egentlig ikke liker å sammenligne de. Men den som gir meg mest julefølelse er den jeg har vokst opp med, og det er E.C. Dahls sin. Bilde. Anonymkode: a6a86...097 Jeg har bare møtt ett menneske, en lærer som kom fra mellom Kongsvinger og Elverum et sted. Møtte vedkommende for seks-syv år siden, på den tid hadde jeg aldri verken hørt eller lest "Hvem" brukt på denne måten før. Julebrus - likte Hansa best tidligere, så den fra Hamar og Lillehammer, til tross for at den er brun. Foretrekker allikevel Eventyrbrus. Den er den beste julebrusen selv om den ikke heter julebrus.
Gjest Winza Skrevet 9. august 2017 #20 Skrevet 9. august 2017 (endret) På 8.8.2017 den 10.44, Blair Waldorf skrev: Jeg er ganske sikker på at noen skriver hvem med vilje Ser ut som at vi "tar på solbrillene" har å gjøre med en serierettskrivingsmorder Har ingen favoritter egentlig Endret 9. august 2017 av Winza
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå