Gå til innhold

Må tjene ca. 25000 kr hvert semester. Forslag til jobber?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Har regnet på dette, og for å holde hodet over vann, så må jeg tjene ca. 25000 kr pr. semester dette skoleåret. Altså 50000 kr fra August til neste Mai.

Optimalt sett, så hadde denne jobben vært 100% tilkalling, med ganske fri og åpen valg av arbeidstid. Noen helger vil jeg få tid til å jobbe, andre får jeg ikke. Samme går for ukedagene. Grunnen er simpelt hen at jeg har veldig, veldig mye å gjøre (tar to studier samtidig).

Noen forslag til slike type jobber? 

Anonymkode: 1fc89...864

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nattvakter på bensinstasjoner?

Anonymkode: 91382...2a9

AnonymBruker
Skrevet

Ringevikar i helsevesenet.

Anonymkode: 658e9...71f

AnonymBruker
Skrevet

Noen ganger bør man også kjenne sine begrensninger, man må ikke ta to studier samtidig som man jobber, men håper du får det til. 

Anonymkode: ecbc3...b98

• Liker 1
Skrevet

Må bli en jobb der du kan jobbe kveld/natt, helger og helligdager og få noen saftige lønnstillegg. Noe innen helsevesenet kanskje?
Du kan iallefall utelukke de fleste butikk jobbene. Elendig lønn og ingen sjangs til å få noe særlig overtidstillegg.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for forslag. 

Helt ærlig så vektlegger jeg mest fleksibilitet. Dersom det er noen jobber som konstant trenger folk, så er det fint. Men kan pga. studiene og familien ikke binde meg f.eks til en fast dag i uka, året rundt. Dersom det er en jobb som betaler middelmådig, men har ekstremt god fleksibilitet, så tar jeg heller den enn det motsatte.

Kom gjerne med noen ukonvensjonelle forslag, om dere kommer på noe lurt. F.eks oppdragbaserte jobber, som trengs året rundt.

Av utdanning / kvalifikasjoner har jeg: 

- Fagbrev i Elektro 

- Ingeniør Elektro 

- Årskurs i Bedriftsøkonomi 

- Holder på med Sivilingeniør Elektro, samt Bachelor i Økonomi og Administrasjon. 

Anonymkode: 1fc89...864

Skrevet

Lærervikar? Opp mot 250-300 kr timen. 

AnonymBruker
Skrevet

Skaff deg truck fører lappen. Tjener godt på lager :)

Anonymkode: b3525...faa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...