Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tatt tre enkle kurer med letrozol før, men uten hell. Nå skal jeg i gang med dobbel kur, i håp om å få EL og eventuelt en liten spire :)  Så jeg håper at noen av dere har noen erfaringer å dele :) 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mellom 14 og 16 dager registrerte fertilietsmonitoren min i alle fall. Venter på svar på blodprøve, så får vi se om jeg har hatt eggløsning. Lykke til med prøvingen din!

Anonymkode: e8a08...2bc

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mellom 14 og 16 dager registrerte fertilietsmonitoren min i alle fall. Venter på svar på blodprøve, så får vi se om jeg har hatt eggløsning. Lykke til med prøvingen din!

Takk og likeså! :) går du på enkel eller dobbel kur?

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Fersken90 skrev:

Takk og likeså! :) går du på enkel eller dobbel kur?

Jeg er på enkel foreløpig, men venter på svar om det funker, tok blodprøve i juli. Grunnet ferieavvikling hos gynekologen har jeg ikke kunnet ringe for å høre heller (er ikke helt overbevist om blodprøven havnet riktig sted, det er en historie for seg selv kan du si...

Har du fått påvist noen grunn til at du ikke har EL? Jeg hadde ganske regelmessig mensen på mellom 28 og 32 dager, så ble litt overrasket over at jeg ikke har EL hver syklus.

Håper dobbel kur gjør susen for deg! :-)

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er på enkel foreløpig, men venter på svar om det funker, tok blodprøve i juli. Grunnet ferieavvikling hos gynekologen har jeg ikke kunnet ringe for å høre heller (er ikke helt overbevist om blodprøven havnet riktig sted, det er en historie for seg selv kan du si...

Har du fått påvist noen grunn til at du ikke har EL? Jeg hadde ganske regelmessig mensen på mellom 28 og 32 dager, så ble litt overrasket over at jeg ikke har EL hver syklus.

Håper dobbel kur gjør susen for deg! :-)

Vi får krysse fingrene for at letrozolen fungerer som den skal :tommelopp:

Jeg har pcos "mild", så jeg sliter med lange sykluser (forrige var på 63 dager) og mange ganger manglende EL. Tror det er derfor jeg ble satt på dobbel nå, så håper på at det vil klaffe snart:sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...