Gå til innhold

omkrets???

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er alltid snakk om lengden på penis, men jeg lurer på hva er egentlig gjennomsnitts omkrets???

Bare lurer. Jeg mener at tykkelsen har mer å si en lengden..... :oops:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tykkelsen har definitivt mer å si enn lengden. Lang penis er bare AU! :-?

Gjest Eurodice
Skrevet

Gjennomsnittstykkelsen hvis man kan bruke et slikt uttrykk, ligger vel på ca. 11-12 cm omkrets, dvs. 3,5 cm i diameter. Er det en mann her inne som føler seg kallet til å svare i egenskap av "ekspert"? :wink:

Skrevet

Er bare ekspert på min egen :-)

Men mener også å ha lest at gjennomsnittet ligger et sted rundt 12 cm...

Skrevet
Tykkelsen har definitivt mer å si enn lengden. Lang penis er bare AU! :-?

Jepperdijepp!

Gjest TomKrus
Skrevet
Gjennomsnittstykkelsen hvis man kan bruke et slikt uttrykk' date=' ligger vel på ca. 11-12 cm omkrets, dvs. 3,5 cm i diameter. Er det en mann her inne som føler seg kallet til å svare i egenskap av "ekspert"? :wink:[/quote']

Gjennomsnittet er nok større enn det, men nå har ikke jeg det store statistiske grunnlaget for et slikt utsagn da.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva baserer du da antagelsen om at gjennomsnittet er større på? Din egen...?

Skrevet

Min er 13 cm i omkrets på det tykkeste. (dvs. ca midt på). Ikke fått noen klager ennå..

Gjest Rocco Hansen
Skrevet

Gjennomsnittslengde: 15,2 cm

Gjennomsnittsomkrets: 11,4 cm

Rekord: 34,5 cm lang og 15,9 cm i omkrets.

Referanse: R. L. Dickenson, Atlas of Human Sex Anatomy.

Skrevet
Rekord: 34' date=5 cm lang og 15,9 cm i omkrets.

Tror dildoen min er må være en avstøpning av denne :P , for målene stemmer akkurat!!!

Skrevet

Rekord: 34,5 cm lang og 15,9 cm i omkrets.

AU

Gjest happyending
Skrevet

Jeg tar an på fingrene jeg... hehe... de fleste jeg har "vært med" har hatt en cm cirka mellom tommel og pekefinger hvis jeg holder løst rundt... Jeg har normalt lange fingre tror jeg.... :P Det er en himla fin tykkelse syns jeg.. hihi

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg tar an på fingrene jeg... hehe... de fleste jeg har "vært med" har hatt en cm cirka mellom tommel og pekefinger hvis jeg holder løst rundt... Jeg har normalt lange fingre tror jeg.... :P Det er en himla fin tykkelse syns jeg.. hihi

En ex var den størrelsen i forhold til mine fingre også. Opphissende å ta rundt noe stort, men litt vondt i starten når den skulle inn i meg. Deilig etter en stund :-) Ble litt sår de første gangene. Han ble bare lei seg da jeg sa ifra. Trodde gutter likte å høre de var "velutstyrt" :-( Han mente jeg var litt trang, noe jeg nektet for. Det hele endte med at jeg målte, og han var ca. 14,5cm rundt. Tror det er over snittet, så da vant jeg vel den diskusjonen (som vanlig) :ler:

Gjest Gjest nå
Skrevet

Min er 17 lang og 15.5 rundt.

Er egentlig superfornøyd, men den kunne godt vært et par cm lengre :sjarmor:

Gjest Whats the point?
Skrevet

Min er 58 cm lang og 45 cm rundt.

Jeg juger så det renner av meg, og vil bare skryte litt for å få noen kule kommentarer.

Gjest TrineLise
Skrevet

Hva er det for en dustekommentar???? Er du sjalu fordi andre har større utstyr enn deg?

Nei gi meg menn med stort godt utstyr som ikke trenger å gange med 2 for å komme over 15 cm :kul:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, Trinelise, da er du vel fornøyd med 58 cm?

Tror ikke du skjønnte poenget, men det er det samme egentlig. :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...