AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #1 Skrevet 8. august 2017 Der jeg jobber så blir det en liten snakkis om de som er hjemme fra jobb en dag? Spørsmål som feks: Pål kommer ikke på jobb, hva feiler det han? Så skal det diskuteres at Pål KANSKJE er forkjøla, omgangssyke, sykt barn, whatnot. Alltid så ender vi med at vi vet jo ikke årsaken til fraværet. Når vi er tilbake på jobb etter sykefravær, så spør folk: Er du bra igjen nå da? Javisst, er jeg det ellers hadde jeg jo ikke kommet tilbake. Det fiskes etter å få høre årsaken til fraværet. Irriterer meg pga denne mistenkeliggjøringen blandr sjefer og kolleger. Idag skal jeg være den store snakkisen, jeg skal nemlig pleie meg selv og en helsikes stiv nakke. Anonymkode: 20a69...2dd
Lord Friendzone Skrevet 8. august 2017 #2 Skrevet 8. august 2017 (endret) nnnn Endret 7. april 2020 av Lord Friendzone
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #3 Skrevet 8. august 2017 Jobbet i en butikk hvor det var sånn. Netty i Bergen. Var grusomt, ingen ble trodd, og sjefene klagde alltid og oppfodret til spekulasjon om at folk bare var late. Heldigvis flyttet jeg fra både Bergen og jobben! Anonymkode: 846b4...9cd
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #4 Skrevet 8. august 2017 Som en foreslo at bedriften skulle hatt egen lege som kom hjem og bekreftet sykdom så ville den legen hatt fulltidsjobb hos oss. Trur fsktisk vi kunne ansatt minst 5 leger som gikk heltid. Anonymkode: 20a69...2dd
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #5 Skrevet 8. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Som en foreslo at bedriften skulle hatt egen lege som kom hjem og bekreftet sykdom så ville den legen hatt fulltidsjobb hos oss. Trur fsktisk vi kunne ansatt minst 5 leger som gikk heltid. Anonymkode: 20a69...2dd Høres ut som arbeidsmiljøet deres er for ræva Anonymkode: 6d550...aa8 4
JackIost Skrevet 8. august 2017 #6 Skrevet 8. august 2017 Norge har jo dobbelt så høyt sykefravær som f.eks svenskene, og det er nok mye "skulk", ikke rart det spekuleres
Bakepulver Skrevet 8. august 2017 #7 Skrevet 8. august 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Som en foreslo at bedriften skulle hatt egen lege som kom hjem og bekreftet sykdom så ville den legen hatt fulltidsjobb hos oss. Trur fsktisk vi kunne ansatt minst 5 leger som gikk heltid. Anonymkode: 20a69...2dd Har dere et dårlig arbeidsmiljø? Da dere har så mye fravær tyder det på at arbeidsplassen deres bør sykemeldes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå