Gå til innhold

Mannlige prostituerte i Norge

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor har du fått disse forestillingene fra?

Anonymkode: a7e39...a6c

Nei si det. Alle vet jo at prostituerte gjør det fordi de elsker sex på andres premisser. Eller...?

• Liker 3
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og ikke alle damer er så pene at de får 'kukk slengt etter seg'... 

Anonymkode: 60349...2c6

Man trenger ikke det. Menn knuller hvem som helst. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor har du fått disse forestillingene fra?

Du kan lese deg opp om menneskehandel. Markedet er enormt fordi tusenvis av menn gir blaffen i lidelsen de påfører mennesker i en allerede vanskelig livssituasjon så lenge de får tømt seg. De nekter å se realiteten. Hadde alle menn som kjøpt sex forsikret seg om at kvinnen var en lykkelig sexarbeider ville ingen lurt kvinner inn i prostitusjon i utgangspunktet. Kjenner ei som hjelper tenåringsjenter og gutter i Romania for å forebygge at de utnyttes, hvordan få trygge jobber og utdanning, og ikke minst, et trygt hjem for seg og sine! 

Anonymkode: 5f800...745

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, Thyra skrev:

Nei si det. Alle vet jo at prostituerte gjør det fordi de elsker sex på andres premisser. Eller...?

Og alle renholdere elsker å vaske opp etter andre eller?

Man gjør et yrke for å tjene penger. Det ligger i selve definisjonen av et yrke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man gjør et yrke for å tjene penger. Det ligger i selve definisjonen av et yrke.

Det er håpløst å sammenligne vanlige jobber med prostitusjon. Merkelig at det alltid skal komme noen å gjøre det i denne typen tråder. Er det for å føle seg bedre hvis man er en som kjøper/selger sex?

Anonymkode: d4d11...5a8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du kan lese deg opp om menneskehandel. Markedet er enormt fordi tusenvis av menn gir blaffen i lidelsen de påfører mennesker i en allerede vanskelig livssituasjon så lenge de får tømt seg. De nekter å se realiteten. Hadde alle menn som kjøpt sex forsikret seg om at kvinnen var en lykkelig sexarbeider ville ingen lurt kvinner inn i prostitusjon i utgangspunktet. Kjenner ei som hjelper tenåringsjenter og gutter i Romania for å forebygge at de utnyttes, hvordan få trygge jobber og utdanning, og ikke minst, et trygt hjem for seg og sine! 

Det er nok du som nekter  realiteten.

Ta deg en tur til et poppulært bordell i f.eks danmark, helst med noen lokale jenter fra landet også spør du om å få intervjue en av jentene, og at du vil betale for tiden du bruker. Så vil du kanskje få et annet inntrykk enn hva feminaziene og venstreekstremistene har fortalt deg.

De nigerianske prostituerte du ser på gatehjørnet er ikke representative for yrket, de er en ganske liten minoritet i forhold til innemarkedet som vel stort sett er østeuropeiske jenter (og noen få lokale) som reiser på noen måneders turne i landet, for så å leve godt av pengene resten av året i hjemlandet. Også har du thai jentene på massasjestudio som vel også er en ganske stor gruppe. Flere medier har dokumentert dette rimelig godt.

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er håpløst å sammenligne vanlige jobber med prostitusjon. 

Anonymkode: d4d11...5a8

Hvorfor det? Du betaler for en tjeneste.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok du som nekter  realiteten.

Ta deg en tur til et poppulært bordell i f.eks danmark, helst med noen lokale jenter fra landet også spør du om å få intervjue en av jentene, og at du vil betale for tiden du bruker. Så vil du kanskje få et annet inntrykk enn hva feminaziene og venstreekstremistene har fortalt deg.

De nigerianske prostituerte du ser på gatehjørnet er ikke representative for yrket, de er en ganske liten minoritet i forhold til innemarkedet som vel stort sett er østeuropeiske jenter (og noen få lokale) som reiser på noen måneders turne i landet, for så å leve godt av pengene resten av året i hjemlandet. Også har du thai jentene på massasjestudio som vel også er en ganske stor gruppe. Flere medier har dokumentert dette rimelig godt.

Jeg tror du overså at jeg skrev lykkelig sexarbeider? Hva voksne mennesker gjør med hverandre for å oppnå gjensidig nytelse og glede er meg rivende likgyldig, også om det er penger i bildet. Alle mennesker trenger vel kos og sex i større eller mindre grad. Jeg snakket om menneskehandel, der under utnyttelse av andre mennesker og maktmisbruk. Det lar seg gjøre fordi noen synes det er greit å behandle andre mennesker dårlig. Noen kunder bryr seg faktisk ikke om andre enn seg selv, og jeg har vært så uheldig å diskutere med et par sånne fyrer. Nedslående opplevelse :( Jeg er foressten både feminist og SV velger ;)

Skrevet
På 9.8.2017 den 12.24, AnonymBruker skrev:

Det er mange drittjobber. De fleste jobber fordi de trenger pengene. 

Men sex er et behov de fleste har. Sex skal være noe positivt og lystbetont. De fleste prostituerte opplever det ikke som lystbetont å ha sex med en uendelig rekke forskjellige kunder. Sex helt på kundens premisser. Kjøper du sex av noen, er det sannsynlig at du bidrar til å ødelegge vedkommendes evne til å glede seg over sex. 

Mulig renholdere får vasking og rengjøring i vrangstrupen etter å ha vasket etter andre år etter år. Men det er vel ikke like ødeleggende for livskvaliteten som å ha fått sex i vrangstrupen...

• Liker 3
  • 4 uker senere...
Skrevet
På 8.8.2017 den 2.47, AnonymBruker skrev:

Er det mange mannlige prostituerte i Norge? Har noen damer her prøvd det? 

Hei TS,

Ser det er veldig mye sterke meninger i svarene du har fått her, og mange lite reflekterte og kanskje basert mer på holdninger enn kunnskap.

Ja, det er mye negativt med prostitusjon, både kriminalitet, utnyttelse, menneskehandel. MEN, det er flere sider av dette, også med personer som gjør dette fullstendig frivillig, og faktisk, ja, faktisk trives med det. Så det finnes alle typer.

Jeg har selv erfaring med dette, jeg selger selskap og kos++ til kvinner. Jeg har drevet med dette i mange år, av og på. Jeg kjenner derfor hvordan dette er i Norge. Det finnes veldig få seriøse mannlige eskorter/gigoloer i Norge. Markedet finnes, det er kvinner som betaler for dette, men ikke så mange som menn som kjøper sex. 

Etter min erfaring så er det sjelden noen kvinner jeg treffer som kommer fordi de ikke kan få seg sex, det er ofte andre grunner. Det kan være de ønsker noe de ikke ellers får, de kan synes det er praktisk og bedre enn å sjekke på byen og få meg seg en full mann hjem hvor du sjelden blir tilfredsstilt. Det er heller ikke alltid snakk om selve samleie, det er ofte mer oppmerksomhet, kos, nytelse, helheten. Og ikke minst det å ikke trenge yte noe tilbake, men kun nyte selv.

Så uansett hva de andre mener her TS, så synes jeg du har gode argumenter og synes du dette føles riktig så "go for it"

Espen

• Liker 3
Skrevet
På 8.8.2017 den 7.33, AnonymBruker skrev:

Ok, men jeg ser ikke problemet  med å vite at sex partneren får betalt. Greia er at jeg er veldig overvektig, har strekkmerker overalt osv. Er rett og slett veldig lite attraktiv. Hvis jeg har sex med en vanlig mann, så har jeg dårlig selvtillit, men hvis jeg har betalt ham for sexen, så driter jeg i hva han synes om kroppen min. Han har en jobb å gjøre, så det betyr ingenting hva han synes. Ts 

Dette er hva du tenker, og ditt syn på deg selv. Det finnes massevis av menn som liker lubne damer med strekkmerker. Vær stolt av strekkmerkene dine og kos deg er mitt råd. Dama mi er ikke mager, men superdeilig :)

• Liker 1
Skrevet
På 8.8.2017 den 7.19, Thyra skrev:

Nei, det er de ikke. Men det kan da umulig være noen god følelse å betale fordi man ikke får seg noe ellers. Å ha sex med noen som aldri hadde gjort det om det ikke var for pengene. Det må da føles utrolig nedverdigende. Mannlige horekunder tenker tydeligvis ikke slik, men jeg ville ihvertfall ha tenkt slik.

Iallefall hvis man er dame. Da er det unektelig noe spesielt som gjør at man ikke får seg noe.

Menn som kjøper sex kan være helt normale.

Anonymkode: 8b6f7...cd0

Skrevet
På ‎08‎.‎08‎.‎2017 den 19.15, OPIgirl skrev:

Man trenger ikke det. Menn knuller hvem som helst. 

Så sant...... 

Skrevet
On 8/8/2017 at 3:29 AM, AnonymBruker said:

Fordi de er homo, eller fordi menn er de eneste som vil betale for sex? 

Nei. Det stemmer ikke! Mange kvinner fra europa og america reiser til africa og betaler for sex. 

Anonymkode: 12efb...de7

Skrevet
On 8/8/2017 at 2:50 AM, AnonymBruker said:

Dessuten knytter de fleste damer sex med følelser,

De fleste? I Norge, der statistikken viser at nordmenn er helt ekstreme på one night stands? Ja, norske kvinner knytter vel mye følelser til et knull med en fremmed møtt på byen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...