Medisinengel Skrevet 7. august 2017 #1 Skrevet 7. august 2017 Hei. Jeg har fulgt med her inne siden mai. Likevel har jeg aldri tatt meg tid til å lage en bruker før nå 😄. Jeg gleder meg noe sinnsykt til å snart studere! Kom inn på drømmestudiet; medisin (Bergen). Noen andre som gleder meg like mye som meg? Hva skal du studere? Vil gjerne høre fra alle 4
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #2 Skrevet 7. august 2017 Hvorfor er medisin drømmestudiet? Anonymkode: 1fa10...c35
Ventelistejenta Skrevet 7. august 2017 #3 Skrevet 7. august 2017 Er utrolig spent selv, kom inn på farmasi på høgskolen i oslo og akershus. Førstevalget var universitetet i Oslo, men står på førsteplass på ventelista. Har ikke så mye håp for det. Selv om ting ikke ble helt som ønsket, så gleder jeg meg veldig, spesielt siden jeg endelig får flytte sammen med kjæresten min! 2
Joppeline Skrevet 7. august 2017 #4 Skrevet 7. august 2017 Akk, den som var ung og naiv igjen. SNART FERDIG OG SKAL ALDRI STUDERE SÅ MYE SOM EN BRUKSANVISNING IGJEN. 10
Medisinengel Skrevet 7. august 2017 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er medisin drømmestudiet? Anonymkode: 1fa10...c35 Det hørtes kanskje teit ut, men jeg har alltid vært fascinert av naturvitenskapens evne til å helbrede og reparere folk! Jeg har denne lidenskapen som jeg ikke kan sette ord på. 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #6 Skrevet 7. august 2017 4 minutter siden, Medisinengel skrev: Det hørtes kanskje teit ut, men jeg har alltid vært fascinert av naturvitenskapens evne til å helbrede og reparere folk! Jeg har denne lidenskapen som jeg ikke kan sette ord på. Da får jeg håpe du blir forsker. Anonymkode: 1fa10...c35
Medisinengel Skrevet 7. august 2017 Forfatter #7 Skrevet 7. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da får jeg håpe du blir forsker. Anonymkode: 1fa10...c35 Forsking er spennende ja! Vi får se hva fremtiden bringer av mine interesser 😬😄
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #8 Skrevet 8. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Da får jeg håpe du blir forsker. Anonymkode: 1fa10...c35 Det hun oppgir er da typisk for de fleste som vil søke på medisinstudiet og også blant ferske medisinstudenter. Ingenting galt i det. Interessen må starte et sted, og gjennom studiet vil den som regel videreutvikle seg til å omfatte andre deler av medisinen også. Som fersking vet man imidlertid veldig lite. Å være ydmyk og lærevillig kommer man langt med. Gratulerer med studieplass, TS, og lykke til med studiestart! Du har en spennende tid i møte. Anonymkode: 75b03...f29 6
Gjest Linaria Skrevet 8. august 2017 #9 Skrevet 8. august 2017 Gratulerer med plassen, ts! Jeg gleder meg også masse. Skal studere master i oversetting på University of Edinburgh! Har gått der føri, ett år utveksling, og det var helt fantastisk. Gleder meg virkelig til å dra tilbake!
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #10 Skrevet 8. august 2017 Gleder meg masse! Kom også inn på medisin i Bergen 😄 Anonymkode: 03535...3c0 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #11 Skrevet 8. august 2017 11 timer siden, Joppeline skrev: Akk, den som var ung og naiv igjen. SNART FERDIG OG SKAL ALDRI STUDERE SÅ MYE SOM EN BRUKSANVISNING IGJEN. Vent til du har jobbet en stund, da fortoner studietiden seg som ganske digg i sammenlikning Anonymkode: d35d3...be3 10
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #12 Skrevet 8. august 2017 Liitteraturvitenskap. Gleder meg til lese og Oslo, men hører det er krevende og tungt. Skal ta mastergra. Anonymkode: 99d01...0c8 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #13 Skrevet 8. august 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Liitteraturvitenskap. Gleder meg til lese og Oslo, men hører det er krevende og tungt. Skal ta mastergra. Anonymkode: 99d01...0c8 Hva vil du jobbe med når du er ferdig med graden? Anonymkode: d0402...966 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #14 Skrevet 8. august 2017 12 timer siden, Joppeline skrev: Akk, den som var ung og naiv igjen. SNART FERDIG OG SKAL ALDRI STUDERE SÅ MYE SOM EN BRUKSANVISNING IGJEN. Du høres ut som om du er plenty naiv om du tror du kommer deg noe sted i arbeidslivet uten å måtte holde deg løpende oppdatert innen fagfeltet ditt Anonymkode: 003fb...b11 4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #15 Skrevet 8. august 2017 12 timer siden, Joppeline skrev: Akk, den som var ung og naiv igjen. SNART FERDIG OG SKAL ALDRI STUDERE SÅ MYE SOM EN BRUKSANVISNING IGJEN. Det er vel strengt tatt du som er ung og naiv med den innstillingen der... Anonymkode: 621c8...762 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #16 Skrevet 8. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du høres ut som om du er plenty naiv om du tror du kommer deg noe sted i arbeidslivet uten å måtte holde deg løpende oppdatert innen fagfeltet ditt Anonymkode: 003fb...b11 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er vel strengt tatt du som er ung og naiv med den innstillingen der... Anonymkode: 621c8...762 Ærlig talt, dere. Det er da helt greit og normalt å være passe lei med studiene i siste innspurt. Arbeidslivet, og det å holde seg oppdatert i fagfeltet sitt, er for øvrig noe helt annet enn studier. Anonymkode: 75b03...f29 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #17 Skrevet 8. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva vil du jobbe med når du er ferdig med graden? Anonymkode: d0402...966 Forlag eller bibliotek, håper jeg. Anonymkode: 99d01...0c8
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #18 Skrevet 8. august 2017 Jeg gleder meg en haug! Jeg kom inn på mitt drømmestudium, sykepleie 💉❤️ Hvorfor? Fordi jeg har ønsket å jobbe tett med mennesker og hjelpe de til en god hverdag i den situasjonen de er i, på best mulig måte. Jeg vet, dessverre, at tiden er knapp i virkeligheten, men jeg vil gjøre mitt for at mennesker blir sett, verdsatt og tatt vare på. Anonymkode: b2882...26a 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #19 Skrevet 8. august 2017 Nå har jeg lest innleggene i denne tråden. For en dårlig stemning da fra noen av dere. Slapp av. Jeg gleder meg også til å studere igjen noe så sykt :D 5 dager igjen!! Anonymkode: 9dc18...d05 1
Gjest Boxee Skrevet 8. august 2017 #20 Skrevet 8. august 2017 Ble ferdig med en bachelorgrad i vår, og nå skal jeg gå ledelse.☺ Blir veldig spennende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå