Lord Friendzone Skrevet 10. august 2017 #21 Skrevet 10. august 2017 (endret) kjh*j Endret 7. april 2020 av Lord Friendzone
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #22 Skrevet 10. august 2017 Hadde vært godt med et treningssenter som bare tillater adgang for menn. Så vi kan stønne som vi vil, svette så mye vi bare trenger og bare få trene i fred. Anonymkode: 8fec3...b47
Hot mess Skrevet 10. august 2017 #23 Skrevet 10. august 2017 (endret) På 08/08/2017 den 9.11, AnonymBruker skrev: Uff, ja - spesielt de bolerne... står der og briefer med musklene sine og prøver å se farlige ut... Jeg var så glad i et senter jeg var på. Der var det et område med apparater uten ekstra vekter- litt sånn lett styrketrening. Bolerne holdt til på andre siden der de tunge vektene var. Ja, jeg kaller de bolere - de med overdrevne muskler. Kan jo hende de har fått de naturlig, men når man har så store muskler, så er man uansett kroppsfiksert. Anonymkode: 133ff...b34 Nå er "boler" slang for person som bruker anabole steroider. Kanskje skille mellom personer som bruker ulovlig doping og personer som er kroppsfikserte, er en viss forskjell der. På 08/08/2017 den 11.10, AnonymBruker skrev: Jeg visste ikke engang at det fantes treningssentre som hadde en plass bare for kvinner. Det finnes ikke i byen min, og det er dumt om menn og kvinner ikke trener sammen fordi det da blir mer seksuell trakassering når menn og kvinner først er i samme rom. Anonymkode: 32197...572 Så man må trene sammen for å "øve" på å være sammen sånn at menn ikke skal trakassere andre steder? Er dette noe slags merkelig variasjon av et av argumentene for ikke å ha kjønnsdelt svømmeundervisning for barn? Hvis trakassering er et problem som kan bli verre av at menn og kvinner ikke svetter sammen i trange klær, er det et så stort problem at vi trenger langt mer drastiske løsninger for å få bukt med det. På 09/08/2017 den 6.40, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri opplevd det problemet på treningssenter og kjenner heller ingen som har opplevd det. Så du skriver om et omfattende problem ingen i min omgangskrets har opplevd. Da ser jeg ikke at det er særlig omfattende. Og bli litt mer barsk jente. Er du litt barskere slipper du å være så redd for mannfolka. Jeg ser liksom ikke på mannfolk flest som en trussel. Anonymkode: 32197...572 Lurer på hvor barsk du hadde følt deg om du opplevde det. Å trakassere en dame er en effektiv måte å jekke henne ned på også. Ingen har vel heller sagt eller antydet i denne tråden at de ser menn flest som trusler, men mange av oss synes det er kjipt når fremmede menn er direkte ubehagelige, og det er så innmari kjipt å måtte forsøke overse/takle trakasserende oppførsel når man har nok med å trene. Endret 10. august 2017 av Hot mess Typos og presisering 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #24 Skrevet 13. august 2017 Åhh herregud nå tar jo forumet av på en helt feil måte. Vi snakker om treningssentre som tilbyr dette, ikke om trakkasering og stirring og securitas. Anonymkode: a9ca5...f36
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #25 Skrevet 13. august 2017 Jeg trente på Prestasjonssenteret tidligere, ligger ved nebben, og trivdes veldig godt. Det var ingen "bolere" der, det var folk i alle aldre og alle former, senteret brukes også til fysikalsk rehabilitering. Opplevde aldri noe stirring eller ubehageligheter der. Litt usikker på om det har blitt endringer etter dem tok over Icon sine kunder da. Anonymkode: 4fcd0...37c
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #26 Skrevet 11. november 2021 Vet at tråden er gammel, men er det noen som vet om dette finnes i Bergen? Anonymkode: 8787c...731
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå