AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #1 Skrevet 7. august 2017 Hei! Lurer på om noen har erfaring med Tea tree serien fra The Body shop? Er 20 år gammel og har hatt en del kviser og uren hud siden jeg var 12.. Føler jeg har prøvd alt som er på markedet, men ingenting har funket på min hud. Den er fet i t-sonen og på haken.. normal i kinnenene. Har også en del store porer. Har i det siste hørt om tea tree serien, den skal i følge mange være veldig god. Meeen har hørt en del negativt om den også. Har forresten prøvd basiron i 2 år nå, men det har sluttet å funke på meg.. Hjelp!!! Trenger en god renseserie og rutine asap! Anonymkode: 938f3...84a
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #2 Skrevet 8. august 2017 SIkker på det ikke er sminken som ødelegger huden din? Anonymkode: f5b11...4b1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #3 Skrevet 8. august 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: SIkker på det ikke er sminken som ødelegger huden din? Anonymkode: f5b11...4b1 Har aldri brukt særlig mye sminke, som nå om sommeren har jeg vært 100% sminkefri siden mai.. Anonymkode: 938f3...84a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå