Gå til innhold

Rede for kjærligheten

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har det seg sånn at jeg har vært på date med en fyr tre ganger, og kjemien er der. Vi har det gøy sammen og har aldri møtt en så høflig gutt, vi er begge 22 år. 

Det er bare det at jeg føler alle guttene fra tinder på min alder er ute etter en ting nemlig et ligg. Er ikke meningen å dømme alle, men har hatt dårlige erfaringer før, og derfor blir jeg så usikker. Han her er litt annerledes vi drar faktisk ut på date. De andre har vært mer sånn hjem til han å se en film, eller en date og så spør de meg om jeg vil hjem til en av de og sove der, så hører man aldri fra dem selvom jeg aldri gir del sex.  

Daten min er høflig og morsom. Virker eldre enn 22år, og snapper med hver dag, men ikke for mye. Jeg har hatt et langt forhold fra jeg var 16 til 21 og er ikke så vant med det å date. Tredje daten endte selvfølgelig opp med god sex og masse prat, jeg angrer litt for jeg er så redd for at alt bare var sex, selvom han ikke har vist noe tegn til det enda. Jeg er redd for å bli såret for det gjør så vondt, og i tillegg så liker jeg han er veldig godt. 

Hvorfor er jeg så redd? Overtenker alt, tør så vidt å sende noe til han.. Det er han som har spurt meg alle gangene om jeg vil møte han, og sist date sa han flere ganger at at han var glad for at han hadde møtt meg og spør meg mye spørsmål om meg selv og livet mitt. 

Anonymkode: a56f7...d11

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, det er temmelig vanlig å være usikker i starten, og både menn og kvinner kjenner på usikkerhet når de treffer en de liker. Det er ikke så mye annet å gjøre enn å ta sjansen, og se hvordan det utvikler seg. Man kysser noen frosker, det kan koste noen tårer, men de fleste finner til slutt den som var verdt det. Kanskje er det ham? Kanskje er det ikke ham... men den som ikke våger vinner ingen ting! 

Ta det som det kommer, og ta ikke alle sorger på forskudd! Det vil jo vise seg om han er den rette. Gi både ham og deg muligheten til å finne det ut. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...