AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #1 Skrevet 7. august 2017 Når man har holdt på og styrt i hele ettermiddag og kveld for samboer og stebarn!! Hele tiden! Som en tjener! Bare for å være hyggelig! Og så gnager samboer om at jeg er sur og grinete, og sender sure smser når jeg endelig går å legger meg! Da gir jeg opp! For en dust! Å være stemor er so! Not! Worth! It! i morgen flytter jeg.. nå rant begeret over for min sin del! synd for barna, flott for meg.. samboer kan bare råttne 🙈😂 jeg tipper det er flere som har det slik! Ikke godta det. Flytt! La den utakknemmelige mannen ta seg av alt selv! Anonymkode: fce73...831 5
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #2 Skrevet 7. august 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når man har holdt på og styrt i hele ettermiddag og kveld for samboer og stebarn!! Hele tiden! Som en tjener! Bare for å være hyggelig! Og så gnager samboer om at jeg er sur og grinete, og sender sure smser når jeg endelig går å legger meg! Da gir jeg opp! For en dust! Å være stemor er so! Not! Worth! It! i morgen flytter jeg.. nå rant begeret over for min sin del! synd for barna, flott for meg.. samboer kan bare råttne 🙈😂 jeg tipper det er flere som har det slik! Ikke godta det. Flytt! La den utakknemmelige mannen ta seg av alt selv! Anonymkode: fce73...831 Men var du sur og grinete da? Anonymkode: cfa21...e17 1
Liven_ Skrevet 7. august 2017 #3 Skrevet 7. august 2017 Skal forklare hvordan han tenker: hun gjør ting av EGET initiativ, (for å være hyggelig), sliten og gretten, og ender opp med å flytte ut. Han er helt sikkert sjokka og forstår ikke noen ting. Vet du hva? Hvem har bedt deg om å gjøre noe som helst og være som tjener? Fordi du forventer at noen skal sette pris på det? Være takknemlig. Ja og nei. du må forstå, så lenge du selv velger å gjøre alle disse tingene så hvorfor er du forbanna på ham? Er han ikke istand til å gjøre ting selv? Hvorfor tjener du? Men jeg tror det er greit at du flytter ut. Men for neste forhold: ikke lag dine egne antagelser om hva er riktig å gjøre, ikke gjør ting for å få takknemlighet, men SNAKK med mannen, forklar hvordan du ser for deg rollefordelingen og Finn løsning i lag. Kan love deg menn er enkle: han setter mer pris på en som er glad og sprer glede rundt seg, selv om hun slapper av på sofa og gjør ingenlimg enn en som står på kjøkken og er gretten og er tydelig irritert og gjør ting som hun egentlig ikke har lyst til. Du gjør deg selv en bjørnetjeneste. Hilsen en som er en lykkelig stemor som har aldri gjort noe for å "please" noen 6
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #4 Skrevet 7. august 2017 Stemor eller ikke. Forholdet valgte du selvom hadde barn og oppgaver som medfølger når man bor i et hus hadde du hatt uansett. Anonymkode: 05fc4...d63
Gjest NotNaomi Skrevet 7. august 2017 #5 Skrevet 7. august 2017 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når man har holdt på og styrt i hele ettermiddag og kveld for samboer og stebarn!! Hele tiden! Som en tjener! Bare for å være hyggelig! Og så gnager samboer om at jeg er sur og grinete, og sender sure smser når jeg endelig går å legger meg! Da gir jeg opp! For en dust! Å være stemor er so! Not! Worth! It! i morgen flytter jeg.. nå rant begeret over for min sin del! synd for barna, flott for meg.. samboer kan bare råttne 🙈😂 jeg tipper det er flere som har det slik! Ikke godta det. Flytt! La den utakknemmelige mannen ta seg av alt selv! Anonymkode: fce73...831 Sender han sms når dere er i samme hus?? Vel. Er kommunikasjonen så dårlig,ja,Så flytt.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #6 Skrevet 8. august 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Stemor eller ikke. Forholdet valgte du selvom hadde barn og oppgaver som medfølger når man bor i et hus hadde du hatt uansett. Anonymkode: 05fc4...d63 Jeg er ikke TS, må bare presisere det. Men åååh så lei jeg er av kommentarer til stemødre av denne typen! "Du har valgt dette selv. Du visste at han hadde barn. Du visste hva du gikk til!" Det er tydelig at veldig mange der ute ikke har peiling på hva det vil si å være stemor! Bare stemødre vet! Det er kanskje den mest utakknemlige oppgaven som finnes! Ja, stemødrene har valgt det selv, men mange har aldri vært stemor før, så de aner jo ikke hva de går til! De er forelsket i kjæresten sin, og da forsøker man. Har man ikke erfart det før så er det umulig å vite hvor vanskelig det er på forhånd. Det må bli slutt på skittkasting etter stemødre som er trøtte og leie! De har en sykt vanskelig jobb, og det kan være sååå sinnsykt tøft til tider!! Hilsen fra en annen stemor Anonymkode: 9446c...f15 7
Bakepulver Skrevet 8. august 2017 #7 Skrevet 8. august 2017 Har du prøvd å snakke med mannen, trådstater? Jeg forstår at begeret ditt er fullt og at det renner over, men snakker dere ikke sammen?? Hvorfor sender han SMS til deg? 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #8 Skrevet 8. august 2017 2 timer siden, Bakepulver skrev: Har du prøvd å snakke med mannen, trådstater? Jeg forstår at begeret ditt er fullt og at det renner over, men snakker dere ikke sammen?? Hvorfor sender han SMS til deg? han sendte meg sms fordi jeg hadde lagt meg og han helt sikkert ikke ville vekke meg dersom jeg hadde sovnet... jeg var litt sur og grinete før jeg gikk til sengs, fordi han ikke hjalp til og jeg sa ifra at jeg ble litt provosert over oppførselen hans... etter i alt jeg hadde styrt med denne ettermiddagen og kvelden så kunne han svelget denne kamelen og bare latt meg få være litt sur å grinete faktisk.. jeg var sliten og lei av at han ikke hjalp til.. 14 timer siden, Liven_ skrev: Skal forklare hvordan han tenker: hun gjør ting av EGET initiativ, (for å være hyggelig), sliten og gretten, og ender opp med å flytte ut. Han er helt sikkert sjokka og forstår ikke noen ting. Vet du hva? Hvem har bedt deg om å gjøre noe som helst og være som tjener? Fordi du forventer at noen skal sette pris på det? Være takknemlig. Ja og nei. du må forstå, så lenge du selv velger å gjøre alle disse tingene så hvorfor er du forbanna på ham? Er han ikke istand til å gjøre ting selv? Hvorfor tjener du? Men jeg tror det er greit at du flytter ut. Men for neste forhold: ikke lag dine egne antagelser om hva er riktig å gjøre, ikke gjør ting for å få takknemlighet, men SNAKK med mannen, forklar hvordan du ser for deg rollefordelingen og Finn løsning i lag. Kan love deg menn er enkle: han setter mer pris på en som er glad og sprer glede rundt seg, selv om hun slapper av på sofa og gjør ingenlimg enn en som står på kjøkken og er gretten og er tydelig irritert og gjør ting som hun egentlig ikke har lyst til. Du gjør deg selv en bjørnetjeneste. Hilsen en som er en lykkelig stemor som har aldri gjort noe for å "please" noen han ba meg jo om å hjelpe til fordi han skulle be noen på middag.. i tillegg så har datteren hans snart bursdag og vi skulle feire, så jeg måtte bake til dette også.. han ba meg så pent at.. men når gjestene dro, så satte han seg bare ned fremfor tvn... selv om jeg sa ifra flere ganger om at han kunne komme, så kom han ikke.. og så ble det bare nok... det er råttent gjort av han, og jeg ønsker ikke å dele livet mitt med en slik idiot. Anonymkode: fce73...831
Liven_ Skrevet 8. august 2017 #9 Skrevet 8. august 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: han sendte meg sms fordi jeg hadde lagt meg og han helt sikkert ikke ville vekke meg dersom jeg hadde sovnet... jeg var litt sur og grinete før jeg gikk til sengs, fordi han ikke hjalp til og jeg sa ifra at jeg ble litt provosert over oppførselen hans... etter i alt jeg hadde styrt med denne ettermiddagen og kvelden så kunne han svelget denne kamelen og bare latt meg få være litt sur å grinete faktisk.. jeg var sliten og lei av at han ikke hjalp til.. han ba meg jo om å hjelpe til fordi han skulle be noen på middag.. i tillegg så har datteren hans snart bursdag og vi skulle feire, så jeg måtte bake til dette også.. han ba meg så pent at.. men når gjestene dro, så satte han seg bare ned fremfor tvn... selv om jeg sa ifra flere ganger om at han kunne komme, så kom han ikke.. og så ble det bare nok... det er råttent gjort av han, og jeg ønsker ikke å dele livet mitt med en slik idiot. Anonymkode: fce73...831 Høres ut som du overreagerer. Det er en bagatell som oppstår i alle familier. Hvis det er en grunn for deg å slå opp så lurer jeg på hvilke forventninger du har til familielivet. Det kunne vært deres felles barn det var snakk om. Hvorfor ikke sette deg ved siden av ham foran TV og si "kjære, det har vært en koselig kveld med gjester, nå er begge slitne, la oss se på TV og så rydder vi etterpå SAMMEN." eller ha litt humor i hverdagen og si "ser du ikke orker og rydde, det orker faktisk ikke jeg heller, nå drar jeg heller til byen/besøker venninna/legger meg. 2
Ruccula Skrevet 8. august 2017 #10 Skrevet 8. august 2017 Good for you TS! Bra du kom deg unna! Det er ikke dine barn og ditt ansvar, mannen høres ut som en lat, utakknemlig tufs! Du kommer til å bli såå lettet for å ha slippe å leke husmor hos han der mer! Lykke til videre
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #11 Skrevet 8. august 2017 2 timer siden, Liven_ skrev: Høres ut som du overreagerer. Det er en bagatell som oppstår i alle familier. Hvis det er en grunn for deg å slå opp så lurer jeg på hvilke forventninger du har til familielivet. Det kunne vært deres felles barn det var snakk om. Hvorfor ikke sette deg ved siden av ham foran TV og si "kjære, det har vært en koselig kveld med gjester, nå er begge slitne, la oss se på TV og så rydder vi etterpå SAMMEN." eller ha litt humor i hverdagen og si "ser du ikke orker og rydde, det orker faktisk ikke jeg heller, nå drar jeg heller til byen/besøker venninna/legger meg. Dette er nok ikke første gangen hun føler det har blitt slik. Anonymkode: 0e68b...fda
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #12 Skrevet 8. august 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke TS, må bare presisere det. Men åååh så lei jeg er av kommentarer til stemødre av denne typen! "Du har valgt dette selv. Du visste at han hadde barn. Du visste hva du gikk til!" Det er tydelig at veldig mange der ute ikke har peiling på hva det vil si å være stemor! Bare stemødre vet! Det er kanskje den mest utakknemlige oppgaven som finnes! Ja, stemødrene har valgt det selv, men mange har aldri vært stemor før, så de aner jo ikke hva de går til! De er forelsket i kjæresten sin, og da forsøker man. Har man ikke erfart det før så er det umulig å vite hvor vanskelig det er på forhånd. Det må bli slutt på skittkasting etter stemødre som er trøtte og leie! De har en sykt vanskelig jobb, og det kan være sååå sinnsykt tøft til tider!! Hilsen fra en annen stemor Anonymkode: 9446c...f15 Meg som skrev innlegget. Er stemor selv til to barn på 9 og 13 år så vet godt om dette! Har ingen barn selv! Anonymkode: 05fc4...d63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå