Gå til innhold

Hvorfor kan kvinner ikke bare si ting rett ut?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal kvinner så absolutt være kompliserte og rare og prate mer eller mindre i koder? Man må jo være tankeleser for å kunne forstå kvinner! Sukk!

Hva er så vanskelig med å si ting rett ut, slik vi menn gjør? Hvorfor har kvinner så vanskelig for det?

Anonymkode: 6a340...ea5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke akkurat sånn at menn sier det som det er bestandig.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, O.G. skrev:

Ikke akkurat sånn at menn sier det som det er bestandig.

Vi er i alle fall ikke gåtefulle, sier ting som betyr noe helt annet en vi mener, osv. Sier vi ikke noe rett ut er det fordi vi ikke vil prate om det. Verre er det ikke.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vi er i alle fall ikke gåtefulle, sier ting som betyr noe helt annet en vi mener, osv. Sier vi ikke noe rett ut er det fordi vi ikke vil prate om det. Verre er det ikke.

Du kjenner alle menn?

AnonymBruker
Skrevet

Fordi det ville vært logisk, enkelt og ikke ført til noe drama og spetakkel. 

Du vil kanskje ikke ha drama og spetakkel. Men det ligger en større eller liten faen i kvinner og lurer som må bruke dette for å forsure hverdagen, fucke opp forhold og starte mindre eller større kriger.
Dette forstår ikke menn seg på. Fordi de tenker logisk. Det nytter ikke å bringe logikk og fornuft  inn i samtaler når denne faen er på ferde. 

Alle har denne faen i seg. Men hos noen er de større enn andre. Finner du en som har en ganske liten en. Så ta vare på henne. Hun er et funn du kommer til å ha det fint sammen med i all evighet. 

Anonymkode: 54df8...7b5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det ville vært logisk, enkelt og ikke ført til noe drama og spetakkel. 

Du vil kanskje ikke ha drama og spetakkel. Men det ligger en større eller liten faen i kvinner og lurer som må bruke dette for å forsure hverdagen, fucke opp forhold og starte mindre eller større kriger.
Dette forstår ikke menn seg på. Fordi de tenker logisk. Det nytter ikke å bringe logikk og fornuft  inn i samtaler når denne faen er på ferde. 

Alle har denne faen i seg. Men hos noen er de større enn andre. Finner du en som har en ganske liten en. Så ta vare på henne. Hun er et funn du kommer til å ha det fint sammen med i all evighet. 

Anonymkode: 54df8...7b5

Bevares! :roll:

Anonymkode: 5552e...0ec

• Liker 2
Skrevet

Litt vanskelig å svare på dette når du ikke sier noe som helst om årsaken til at du mener dette..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er for ærlig, og jeg klarer ikke å ta et hint eller være med på disse spillene. 

Jeg kan sitte på et vorsh/nash og snakke med en fyr i fler timer, men ikke skjønne at de vil sove med meg. Jeg spør alltid uansett dating/særiøst/usæriøst. Jeg vil legge alle kortene på bordet. Og heller spørre/ si hvordan ting er.

Det mener mange ødelegger spenningen. Men jeg er utålmodig. 

Anonymkode: a8ba2...735

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sier i hvertfall ting rett ut , ofte så rett ut at folk mener jeg er for rett fram. Dame

Anonymkode: 75eee...241

AnonymBruker
Skrevet

De har lært av menn. Tåkefyrster hele gjengen.

Anonymkode: 7c976...938

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lurer på det samme om menn.. 

Anonymkode: ab320...1ce

Skrevet

For å si det rett ut: de kan men de vil ikke.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...