Gjest gjest____ Skrevet 11. januar 2005 #1 Del Skrevet 11. januar 2005 for en stund siden var jeg hos legen og det viste seg at jeg hadde en soppinfeksjon i skjeden. kjøpte cannestein(??) stikkpiller og kløen forsvant like etter. nå tror jeg muligens det har kommet tilbake igjen og derfor lurte jeg på om jeg kan bruke stikkpiller igjen, selv om jeg ikke hundre prosent vet om det er sopp jeg har. har ikke kjønnssykdom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 11. januar 2005 #2 Del Skrevet 11. januar 2005 Jada, klør det er det ganske sikkert en soppinfeksjon, og du kan ta en ny Canesten kur. Kan hende at kremen holder, det gjorde det i alle fall for meg siste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2005 #3 Del Skrevet 12. januar 2005 Om det ikke gir seg, dra til legen og få resept på Diflucan! Det hjelper.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 12. januar 2005 #4 Del Skrevet 12. januar 2005 Jeg slitter også med sopp :-x Har prøvd alt mulig, men den dritten kommer alltid tilbake :veldigsur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå