hocane Skrevet 7. august 2017 #1 Skrevet 7. august 2017 Hver gang jeg prøver å se en film/serie ser jeg 10 minutter, så må jeg gjøre noe annet aktivt. Spille gitar, trene etc.. Er jo litt frustrerende. Men hva kan jeg gjøre? 1
Tillion Skrevet 11. august 2017 #2 Skrevet 11. august 2017 Jeg klarer å se serier, men en hel film blir litt vanskelig. Har en godstol jeg drar fram og planter rett foran TV'en, og skrur av alle lys, så jeg skal bli mindre distrahert av alt annet i rommet. Syns det hjelper. Pluss en pils eller to.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2017 #3 Skrevet 11. august 2017 Bruk sånne klemmeballer for hendene eller håndtrenere Anonymkode: 50bd7...f30
Muscae Skrevet 11. august 2017 #4 Skrevet 11. august 2017 Jeg pleier alltid å gjøre noe annet mens jeg ser på serier. Jeg jobber ikke for tiden, og har mye fritid og er mye alene, så jeg har som regel noe på pcen hele tiden (bruker ikke tv). Men å sitte helt i ro mens jeg ser på orker jeg ikke. Å trene er kanskje vanskelig, om du ikke har sykkel/tredemølle som du kan holde på med mens du ser på. Å spille gitar er vel ikke noe problem, om du sitter og klimprer litt, ikke å spille "konsert" med full innlevelse kanskje. Jeg ser på serie mens jeg lager mat, rydder, vasker/bretter klær, steller meg på badet ol. og tar med meg pcen rundt i hele huset. Om jeg sitter stille må jeg dille med noe, lager masse zendoodles, fargelegger, skriver lister (jeg elsker lister), strikker litt eller bare surfer på mobil. Det skal sies at alt dette ikke går så godt med serier der en må følge veldig godt med, der det er mange nye karakterer, og i serier der mye av handlingen er ikke-verbal, med mange blikk, ansiktsuttrykk og annet en må få med osv. Men du kan jo begynne med en enkel serie som Friends, eller HIMYM. Korte, enkle episoder, så ser du om du klarer å følge med mens du driver med andre ting. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå