Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2005 #21 Skrevet 12. januar 2005 Er det virkelig så pop med kubbelys??? Vi hadde høye sølvfargede lysestaker med høye lys.. Det ser mest fest ut med høye tynne lys, synes jeg.. kubbelys forbinder jeg med hytta..
Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2005 #22 Skrevet 12. januar 2005 synes det høres kjempekos ut med kubbelys. har faktisk ikke tenkt på lys før nå.. utrolig hva man må huske på.. :-)
Arwen Skrevet 12. januar 2005 #23 Skrevet 12. januar 2005 Er det virkelig så pop med kubbelys??? Vi hadde høye sølvfargede lysestaker med høye lys.. Det ser mest fest ut med høye tynne lys, synes jeg.. kubbelys forbinder jeg med hytta.. Vi velger kubbelys både fordi det er stilig og fordi vi vil la folk se hverandre.
*Kaisa* Skrevet 12. januar 2005 #24 Skrevet 12. januar 2005 Morro å se at det er så mange som vil ha kubbelys!! Mer enn èn som har hevet øyenbryn når jeg har svart at vi skal pynte med kubbelys både på bordet og ellers rundt omkring.
Olifant Skrevet 12. januar 2005 #25 Skrevet 12. januar 2005 Er det virkelig så pop med kubbelys??? Vi hadde høye sølvfargede lysestaker med høye lys.. Det ser mest fest ut med høye tynne lys, synes jeg.. kubbelys forbinder jeg med hytta.. Synes det kommer veldig an på typen kubbelys jeg. Noen kan være litt kjedelige og hyttete for min smak, men andre kan være stilige og elegante. Selv liker jeg de med "stripete struktur" (makes sense?) og synes det kan bli kjempefint med sløyfe på.
Gjest Lullu ikke innlogget Skrevet 12. januar 2005 #26 Skrevet 12. januar 2005 Vi hadde 2 store champagnefargede kulelys på bordet, og telys i gullsand og sølvsand. Kulelysene sto på speilplater (kjøpt på Ikea. Speil til å henge i serie på veggen, totalt 6 stk. for 120,- om jeg husker rett). Telysholdere, 4 pk fra Ikea, 10,- pr. pk. Sølvsand og gullsand i annenhver holder. Ble veldig fint syntes vi. Kobbersand ble strødd utover speilplatene. Sanden ble kjøpt på Max 20.
rutti Skrevet 12. januar 2005 #27 Skrevet 12. januar 2005 vi tenker å bruke kubbelys, men ikke de runde. De litt avlange, og ikke så høye. Var i et brullup sist sommer, der de brukte sånne høye lysestaker med tre lys eller noe, men det var ikke noen suksess synes jeg. Folk kunne nesten ikke se brudeparet og de andre gjestene. Mange stygge bilder pga dette. Har tenkt å kjøpe noe til å sette de på på eurpris, sånne glassplater med litt kant. De koster 7.90 eller noe per stykk. Må jo ha en hel del da men Å så har jeg kjøpt kubbelys på ica faktisk, 4 stykk for 29. Brenner de nå for å teste ut kvaliteten. Sp skal vi ha pynt på lysene, ståltråd som vi har tredd sølv og hvite perler på. kJEMPEFLOTT
Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2005 #28 Skrevet 12. januar 2005 Vi har kjøpt inn store, mosegrønne tindelys fra Løiten lys, som skal stå på glasstett. Har planer om å surre sølvtråd rundt dem, slik at de passer bedre sammen med den øvrige bordpynten.
Gjest Mex Skrevet 13. januar 2005 #29 Skrevet 13. januar 2005 Vi hadde 2 store champagnefargede kulelys på bordet, og telys i gullsand og sølvsand. Kulelysene sto på speilplater (kjøpt på Ikea. Speil til å henge i serie på veggen, totalt 6 stk. for 120,- om jeg husker rett). Telysholdere, 4 pk fra Ikea, 10,- pr. pk. Sølvsand og gullsand i annenhver holder. Ble veldig fint syntes vi. Kobbersand ble strødd utover speilplatene. Sanden ble kjøpt på Max 20. Strødde du sand på speilplatene og satte telys oppå?
Jullan Skrevet 14. januar 2005 #31 Skrevet 14. januar 2005 Kjempefint med kubbelys!!! Jeg tenkte å smelte inn hjertesymbolet vi skal bruke som "tema". Tror det blir fint. Dessuten tror jeg vi skal strø roseblader rundt lysene.Har sett det på en eller annen bryllupsside...Utrolig lekkert!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå