AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #1 Del Skrevet 7. august 2017 Jeg er fulltidsstudent, alenemamma til to. Får derfor full overgangsstønad. Jeg går et veldig praktisk studie og har derfor ingen lesing (kun noen dager før eksamen), og har faktisk en del fri! Når all den praktiske jobbingen er unnagjort har jeg masse ledig tid. Barna er 40% hos far. Nå kjenner jeg at jeg savner litt påfyll rett og slett!! Litt mer voksenkontakt og noe mer enn barn, husets fire vegger og skolebygget. Jeg ønsker å jobbe litt, en dag i uken gjerne. Skulle gjerne jobbet gratis for den saks skyld, men det er omtrent ikke mulig. Lurer på - kan man jobbe ved siden av full OS? Stemmer det at man kan tjene opp til 40k i året? Og det som går over trekkes fra OS? Lang forklaring, men orker ikke bli kalt snylter osv 🙄 Trenger litt voksenkontakt, noe som BARE ER MITT, og skulle gjerne jobbet gratis, men sånn fungerer det jo ikke... Anonymkode: 9753f...f34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #2 Del Skrevet 7. august 2017 Det er bare å jobbe og husk at selv om du trekkes i OS tjener du uansett mer ved å jobbe!! Om du jobber under studiene er det jo lettere å få jobb etterpå også 😊 Anonymkode: 49b55...919 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #3 Del Skrevet 7. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er bare å jobbe og husk at selv om du trekkes i OS tjener du uansett mer ved å jobbe!! Om du jobber under studiene er det jo lettere å få jobb etterpå også 😊 Anonymkode: 49b55...919 Glemte en ting - husk å melding fra til NAV med en gang du starter å jobbe!! Anonymkode: 49b55...919 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 7. august 2017 #4 Del Skrevet 7. august 2017 Rimelig greit forklart her: http://www.smartepenger.no/trygd/1200-overgangsstonad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…