Gå til innhold

Skeiv venninne tafser..,

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For 1-2 år siden fortalte en av mine barndomsvenninner, at hun er skeiv. Det kom ikke som noen overraskelse. Har ikke noe i mot, skeive. Jeg har andre mange skeive venner, også. 🙂  

Vi hadde  ikke sett hverandre på 1/2 år, siden vi studerer i forskjellige byer. Jeg inviterte henne og flere andre venninner til hytta mi, siden vi hadde ferie likt. Og den ene kvelden ble det litt mye alkohol. Vi danset, og drakk og koste oss. Jeg er den eneste av oss som ikke er singel. Men ofte når vi er på byen er det vanlig å danse sammen, slik som venner gjør. Så begynte hun ene venninna mi, å danse nærmere. Og plutselig så kysset hun meg, og tok meg i skrittet. Jeg ble ganske overrasket, så jeg klappet til henne å gikk. Etter noen minutter, kom hu inn til kjøkkenet, og lurte på hvorfor jeg gikk. Så sa jeg at det hun hadde gjort, var ikke greit. Hun ble furt og gikk å la seg. De skulle reise dagen, etter. Heldigvis! Dette er noen uker siden, men jeg føler meg skitten. Har ikke turt å si det, til noen. Hun venninna har ringt og sendt mange meldinger, men jeg har bare oversett de. Jeg vil ikke snakke med henne. Hvordan hadde dere reagert, om dette hadde vært dere? Hun har aldri gjort slikt tidligere, og hun vet at jeg har kjæreste. 

Anonymkode: 27160...87f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor takket du nei til å utforske litt? Kanskje du er redd du hadde likt det?

Anonymkode: d50eb...6d5

• Liker 2
Skrevet

Å bli uønsket tafset på er ikke greit. Men jeg ville nok hørt hva hun har å si. Hun har fått tenkt seg om og vil sikkert be om unnskyldning.

• Liker 17
Gjest Sugemerke
Skrevet

Jeg hadde tenkt at folk gjør mye rart i fylla og så latt det gå.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor takket du nei til å utforske litt? Kanskje du er redd du hadde likt det?

Det er ikke et alternativ engang. Jeg har kjæreste, og jeg er ikke skeiv. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Sugemerke skrev:

Det spiller ingen rolle om det hadde vært en kompis. Jeg personlig syns ikke det er greit, full eller ei. 😕

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er ganske uhøflig og dårlig ja! Er ikke noe "mildere" bare fordi hu er jente. Jeg hadde syntes det hadde vært max ubehagelig og hatt vanskeligheter for å fortsette vennskapet, i hvertfall når hun går så langt som å kysse deg og ta deg i skrittet! Hun fortjente å bli klappa til, og det er merkelig at hun ikke selv forstår at det er langt over streken for hvordan man oppfører seg mot en som ikke er interessert i deg!
Hun er sikkert en flørtende person på fylla, men hun vet vel at du ikke er lesbisk, og hun vet vel at du har kjæreste , det er to ting som gjør det respektløst og ekkelt, og den tredje tingen er jo at dere er venninder og man prøver seg ikke på vennindene sine på den måten der. Menn som prøver seg på kvinnelige venninder etter mange års vennskap ødelegger jo vennskapet, og det ville jeg følt at hun her gjorde også....
Ikke føl deg skitten, det er ikke din feil, men forstår deg godt....

Anonymkode: 739a3...bc7

• Liker 9
Gjest Sugemerke
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det spiller ingen rolle om det hadde vært en kompis. Jeg personlig syns ikke det er greit, full eller ei. 😕

Nei, det spiller ingen rolle for meg heller, men for min del er det der ingen stor deal. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig.

Men om dette er en god venninne ville jeg nok gitt henne en mulighet til å forklare seg nå som det verste sjokket har lagt seg.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Man avviser homofile på samme måte som man avviser andre. Hadde du klappet til en mann eller kompis, om de hadde prøvd seg? Viss ja, så har du regert og taklet det på din måte.

Ufint av venninnen absolutt. Har opplevd flere lesbiske som tror de har freepass fordi de er gay. Avvis som menn, og la de takle det på den måten de vil.

Anonymkode: a16a9...8f6

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Sugemerke skrev:

Tipper du ikke hadde hatt den holdningen visst det var en mann som gjorde dette

Anonymkode: 9cf1f...61d

Gjest RIFF/LIFE
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ganske uhøflig og dårlig ja! Er ikke noe "mildere" bare fordi hu er jente. Jeg hadde syntes det hadde vært max ubehagelig og hatt vanskeligheter for å fortsette vennskapet, i hvertfall når hun går så langt som å kysse deg og ta deg i skrittet! Hun fortjente å bli klappa til, og det er merkelig at hun ikke selv forstår at det er langt over streken for hvordan man oppfører seg mot en som ikke er interessert i deg!
Hun er sikkert en flørtende person på fylla, men hun vet vel at du ikke er lesbisk, og hun vet vel at du har kjæreste , det er to ting som gjør det respektløst og ekkelt, og den tredje tingen er jo at dere er venninder og man prøver seg ikke på vennindene sine på den måten der. Menn som prøver seg på kvinnelige venninder etter mange års vennskap ødelegger jo vennskapet, og det ville jeg følt at hun her gjorde også....
Ikke føl deg skitten, det er ikke din feil, men forstår deg godt....

Anonymkode: 739a3...bc7

Takk! 🙂 Ja, nettopp hun veit jo det. Ikke sant! 🙂

Gjest Sugemerke
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tipper du ikke hadde hatt den holdningen visst det var en mann som gjorde dette

Anonymkode: 9cf1f...61d

Jo, og det skriver jeg også i det innlegg du tydeligvis overså. Det er faktisk ikke helt uvanlig at menn gjør sånt. Dumt å bli uvenner, men greit å si tydelig i fra om at det ikke er greit. Det har jo Ts gjort og om venninna beklager ser jeg ikke problemet.

Gjest RIFF/LIFE
Skrevet

Oppos. Jeg er logga inne på mamma's side. 😧😧😧Shit! 

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg synes ikke dette er ok - og det spiller ingen rolle hva slags kjønn den som tafser har. Det er rett og slett bare ekkelt.

Forsøk på kyss er en ting, tafsing er en helt annen grense, og det hadde endt med klessing fra meg også.

Og jeg hadde ikke hatt noe ønske om å fortsette vennskapet med en - uansett kjønn - som tafser.

Skrevet

Det er på ingen måte ok! Man tar bare IKKE folk i skrittet uten lov!

Men du trenger jo ikke nekte å snakke med henne? Antagelig har hun det dritkjipt og hadde skikkelig fylleangst. Du er i overkant streng.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Det er forskjell på at en mann, som er mye større og kanskje villig til å voldta, tar en i skrittet og at ei venninne som bare  vil utforske gjør det litt uskyldig.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, så lenge det er kvinner som finner på noe slikt, så er det liksom "helt greit" ja. 

:ironi:   

Anonymkode: 97969...ed1

Skrevet

Kjære vakre vene, du må jo si klart ifra at du ikke ønsker å bli tafset på

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

Det er på ingen måte ok! Man tar bare IKKE folk i skrittet uten lov!

Men du trenger jo ikke nekte å snakke med henne? Antagelig har hun det dritkjipt og hadde skikkelig fylleangst. Du er i overkant streng.

Ok. Skal sende en melding. 🙂

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...