gladsoe Skrevet 7. august 2017 #1 Skrevet 7. august 2017 (endret) Slettet Endret 11. oktober 2017 av gladsoe
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #2 Skrevet 7. august 2017 Jeg har også det. En og to små erter og noen hudfolder som gjør at det ikke ser ut som en jevn "stjerne". Tør ikke å prøve å bli rimmet eller fingret analt (som kjæresten vil, jeg har ikke forklart han hvorfor, bare at det er uaktuelt, selvom jeg egentlig er nysgjerrig) og syntes doggy med lyset på er veldig flaut... Lurer på hva menn tenker om utseendet på rumpehullet... Lagde denne tråden for en stund siden men ble ikke kjempe mye klokere.. Anonymkode: 4f383...ec2
Gjest lipgloss Skrevet 7. august 2017 #3 Skrevet 7. august 2017 Hvorfor tar dere ikke bare å får satt strikk på dem, problem løst,det er gjort på under en halvtime. Når det er sagt så tenker jeg at ingen bryr seg så lenge det ikke er rimming vi snakker om, noe som jeg ikke oppfatter at det er.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #4 Skrevet 7. august 2017 Hvorfor i alle dager har man sex sammen med en hemoroide? Håper h*n har sagt ja til dette Anonymkode: 48735...93d 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #5 Skrevet 7. august 2017 35 minutter siden, lipgloss skrev: Hvorfor tar dere ikke bare å får satt strikk på dem, problem løst,det er gjort på under en halvtime. Når det er sagt så tenker jeg at ingen bryr seg så lenge det ikke er rimming vi snakker om, noe som jeg ikke oppfatter at det er. Det er ikke alle hemoroider som lar seg sette strikk på. Mine er så små så det ikke ville funket, og de holder seg som oftest på innsiden med mindre jeg har vært på do og trykket hardt. Det er hudfoldene/mariskene som er det synlige problemet hos meg, og jeg vil faktisk gjerne prøve å bli rimmet, men tør ikke fordi jeg er redd for at kjæresten skal se det og plutselig syntes jeg er stygg og ekkel og tenke på det når vi har sex... Anonymkode: 4f383...ec2
sol87 Skrevet 7. august 2017 #6 Skrevet 7. august 2017 2 timer siden, gladsoe skrev: Jeg er 21 og har hatt hemoroider i 3-4 år. Det er synlig, vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men vil si at rumpehullet mitt er to små klumper. De er myke. Kjæresten sier at han ikke ser/ merker de (vi har vært sammen i 2 år og jeg spurte han for noen mnd siden hva han egentlig tenkte om det). Men jeg klarer ikke helt tro på han? Jeg elsker egentlig doggy, men jeg synes det er så flaut med hemoroidene. Noen andre som har hemoroider? Hvordan er det med sex? Tror ikke jeg hadde turt å ha sex om jeg hadde vært singel. Prøv å fokuser på sexen framfor hvordan du ser ut. Han hadde nok ikke ønsket å ha sex i den stillingen om han syntes det så så ekkelt ut som du mener det gjør.
Gjest lipgloss Skrevet 7. august 2017 #7 Skrevet 7. august 2017 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke alle hemoroider som lar seg sette strikk på. Mine er så små så det ikke ville funket, og de holder seg som oftest på innsiden med mindre jeg har vært på do og trykket hardt. Det er hudfoldene/mariskene som er det synlige problemet hos meg, og jeg vil faktisk gjerne prøve å bli rimmet, men tør ikke fordi jeg er redd for at kjæresten skal se det og plutselig syntes jeg er stygg og ekkel og tenke på det når vi har sex... Anonymkode: 4f383...ec2 Ikke for å kverulere med deg men har du vært å sjekket,de bruker en sugemaskin som tar tak i de minste hemorider,spiller heller ingen rolle om de er innvendige.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #8 Skrevet 7. august 2017 19 minutter siden, lipgloss skrev: Ikke for å kverulere med deg men har du vært å sjekket,de bruker en sugemaskin som tar tak i de minste hemorider,spiller heller ingen rolle om de er innvendige. Ja jeg har vært hos lege og spesialist og på sykehuset sier de at de ikke anbefaler operasjon fordi det kan ødelegge lukkemuskel og skape kronisk sårhet. Anonymkode: 4f383...ec2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå