Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her inne som har kommet inn på radiografi på Høyskolen på Vestlandet? Jeg har, og gruer meg. Lurer veldig på om aldersspredningen er stor eller om jeg som er 30+ blir gamlingen med 3 barn som ikke passer inn:D 

Anonymkode: 524b4...95e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror du skal være mer bekymret for om du får deg jobb etter endt utdanning

Anonymkode: f7b37...0fe

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du skal være mer bekymret for om du får deg jobb etter endt utdanning

Anonymkode: f7b37...0fe

Det burde vel de fleste😊 Ja, jeg vet veldig godt at det er vanskelig, men å starte med et par vikarjobber for så å fast stilling etterhvert er helt greit for meg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det burde vel de fleste😊 Ja, jeg vet veldig godt at det er vanskelig, men å starte med et par vikarjobber for så å fast stilling etterhvert er helt greit for meg. 

De fleste flytter land og strand rundt for vikariobber, det blir vel litt vanskelig for deg med tre unger på slep?

Anonymkode: 48dad...8f3

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

De fleste flytter land og strand rundt for vikariobber, det blir vel litt vanskelig for deg med tre unger på slep?

Ikke uttal deg om ting du ikke har greie på.

Slapp av TS, det er nok av jobber om tre år. ;) Angående spørsmålet ditt, aldri godt å vite hvor gamle de andre er, men i min klasse er jeg den nest eldste (26) og eldste er 28. Men i klassen over så er det flere i 30, også en som er 46. 

Lykke til, fantastisk spennende studie du har valgt!

Anonymkode: 7cf23...eac

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slapp av TS, det er nok av jobber om tre år. ;) Angående spørsmålet ditt, aldri godt å vite hvor gamle de andre er, men i min klasse er jeg den nest eldste (26) og eldste er 28. Men i klassen over så er det flere i 30, også en som er 46. 

Oi, det var et overraskende positivt svar! Takk for det:) Jeg får vel bare hoppe i det, så går det som det går. Spennende studie er jeg sikker på det er i alle fall.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig god greie på det du, faktisk så fantastisk god greit på det at jeg kjenner flere radiografer som begynte på annen utdanning fordi det var umulig å få seg fast jobb. Kanskje du skal slutte å tro at du er den eneste her inne med din bakgrunn?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Veldig god greie på det du, faktisk så fantastisk god greit på det at jeg kjenner flere radiografer som begynte på annen utdanning fordi det var umulig å få seg fast jobb. Kanskje du skal slutte å tro at du er den eneste her inne med din bakgrunn?

Hvorfor gidder du? Tror du at du skal få TS til å droppe studiet, fordi du har hørt at noen ikke har fått seg jobb? Kanskje det var bra de byttet yrke tenker jeg da. 

Masse lykke til TS, dette går fint! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...