AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #1 Skrevet 7. august 2017 "Vær deg selv" er tidenes dårligste råd til en som skal på date. Imponer henne, ta henne med storm, er et langt bedre råd. Han gjorde rett i å gjøre seg litt til for henne. Almaas råd er helt bak mål. Anonymkode: 69a4e...02e
Gjest Overrasket Skrevet 7. august 2017 #2 Skrevet 7. august 2017 Almås har helt rett. "Kutt ut Liverpool". DA får du deg dame.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #3 Skrevet 7. august 2017 Å være seg selv er jo det som lønner seg. Kjipt å bli dumpet etter en stund fordi hun fant at du ikke var slik hun trodde. Jeg er alltid meg selv på dater og synes det er best. Da slipper man noe lureri. Anonymkode: 96c6f...98a 6
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #4 Skrevet 7. august 2017 Når man "dater" er man jo dum i utgangspunktet uansett. Organisert matchmaking blir aldri suksess Anonymkode: ba124...2c6 1
Sykkelkopp Skrevet 7. august 2017 #5 Skrevet 7. august 2017 Imponer henne er ikke bare unyttig som 'bare vær deg selv' men kan være direkte ødeleggende. Hvis du går på date med det tankesettet at du må jobbe for å imponere henne er du allerede fucked og ikke på den gode måten
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #6 Skrevet 7. august 2017 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å være seg selv er jo det som lønner seg. Kjipt å bli dumpet etter en stund fordi hun fant at du ikke var slik hun trodde. Jeg er alltid meg selv på dater og synes det er best. Da slipper man noe lureri. Anonymkode: 96c6f...98a Ja, var det ikke en tråd om en mann som var blitt forelska i venninna til kjæresten og sa at han følte seg lurt fordi dama kopierte venninna? Man får være seg selv, med mindre man har 0 sosiale antenner og er slem så klart Anonymkode: 4327b...cdd
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #7 Skrevet 7. august 2017 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når man "dater" er man jo dum i utgangspunktet uansett. Organisert matchmaking blir aldri suksess Anonymkode: ba124...2c6 Tenker du på nettdating nå eller? Anonymkode: 4327b...cdd
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #8 Skrevet 7. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Å være seg selv er jo det som lønner seg. Kjipt å bli dumpet etter en stund fordi hun fant at du ikke var slik hun trodde. Jeg er alltid meg selv på dater og synes det er best. Da slipper man noe lureri. Anonymkode: 96c6f...98a Enig! En ting er å imponere med glimt i blandt, men det er isåfall viktig å fortsette å trekke ut stolen eller gi komplimenter og ville hjelpe selv etter man har vært sammen en stund. Mange par ender opp med å bli et helvete bare fordi man slutter å være god og fine mot hverandre som man var i starten. Er man ikke så god og fin, så ikke spill det heller. Alle kjenner nok til den standard situasjonen hvor mannen er så hjelpsom og god og kjærlig i datingen, men når forelskelsen har lagt seg og man har bodd sammen en liten stund så går han tilbake til seg selv og blir sittende i stolen foran tven hver kveld og aldri hjelper til med noe og sluttet å være kjærlig og romantisk med damen sin... En stor stor feil.... Anonymkode: ac07b...008 1
AnonymSjiraff Skrevet 7. august 2017 #9 Skrevet 7. august 2017 Hadde to naboer som nærmest holdt på sånn hver dag. 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #10 Skrevet 8. august 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenker du på nettdating nå eller? Anonymkode: 4327b...cdd Tenker på hele konseptet "dating". Å gå rundt å bli kjent med folk ene og alene for å finne partner. Anonymkode: ba124...2c6
Gjest Minesveiper Skrevet 8. august 2017 #11 Skrevet 8. august 2017 Var det ikke moren til Almaas i serien han skulle på date med? Og så gikk daten skikkelig bra Synes den var gøy jeg. Jeg synes også rådet om "å være seg selv" ikke hjelper noe særlig spesielt for menn. Hva hvis jeg har null selvtillit, er sjenert, introvert, dårlige sosiale ferdigheter og dårlig hygiene. Skal jeg da være meg selv når jeg går ut på byn for eksempel? Jeg kan se hvordan det å være seg selv ville hjulpet en kul fyr som bare mangler litt selvtillit på damefroten, men generelt så trenger folk mer spesifikke råd. Det er ofte et par ting folk sliter med. For eksempel det å bare ta initiativ på en grei måte, finne ut om damen faktisk er tilgjengelig osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå