Gjest miriammen Skrevet 11. januar 2005 #1 Del Skrevet 11. januar 2005 er nudler noe man bør holde seg unna når man helst ikke skal legge på seg?.. jeg har lagt på meg masse! men det er en grunn til det da..skjokolade og micromat hver dag..jeg skal begynne å trene å spise mere frukt å slutte med det nevnt ovenfor...noen som har tips til meg?.. jeg bor på hybel (vanligvis slanker man seg når man ikke er hjemme,men jeg legger på meg) og jeg gidder ikke å lage mat når jeg kommer hjem fra skolen, derfor blir det rask usunn mat....men ikke kom med tips grønnsaker..det spiser jeg ikke... poenget er at jeg skal trene og gå ned i vekt...der kan tipsene komme...åsså.. nudler..bra el dårlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. januar 2005 #2 Del Skrevet 11. januar 2005 Så vidt jeg har forstått, inneholder nudler lite næring og masse raske karbohydrater, så det er kanskje lurest å holde seg unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. januar 2005 #3 Del Skrevet 11. januar 2005 Nudler er ikke spesielt sunt nei. Mye raske karbohydrater og mettet fett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. januar 2005 #4 Del Skrevet 11. januar 2005 Hold deg unna nudler! Det er vomfyll, ikke mat, og inneholder ingenting som er bra for kroppen din. Som allerede nevnt, nudler er fulle av raske karbohydrater som får blodsukkeret ditt til å svinge, og inneholder lite eller ingenting av vitaminer og mineraler. Spis fisk, kylling, tunfisk, bønner, grønnsaker, ris, prøv å få i deg frukt og melkeprodukter hver dag. Spis brød og knekkebrød, men av den grove typen.Lag gjerne gryteretter eller wok du kan varme opp dagen etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2005 #5 Del Skrevet 12. januar 2005 Når dere skriver nudler her, mener dere da Mr.Lee-varianten med sånne små olje/krydderposer, da kan jeg skjønne at det ikke er særlig sunt. Men vanlige eggnudler kan da ikke være noe mer usunt enn pasta, kan det vel? :klø: Da tenker jeg som en del av et måltid, med grønnsaker, kjøtt / fisk osv., ikke dersom man spiser det alene, det sier seg selv at det ikke kan være noe særlig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 13. januar 2005 #6 Del Skrevet 13. januar 2005 Nudler som et tillegg til kjøtt, fisk kylling el er ikke verre enn pasta, nei! Vi må jo ikke få en sånn Fedon-angst for å spise karbo at vi kutter ut alle karbohydratkilder, heller! Et måltid bør jo inneholde både protein og karbo, så å spise nudler alene er IKKE bra. Og en liten ting: den lille krydderposen som er vedlagt inneholder en volsom mengde salt som ikke er bra for oss. Kutt den ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå