hocane Skrevet 7. august 2017 #1 Skrevet 7. august 2017 (endret) Etter kun en 10 minutters løpetur måtte jeg ved 3 anledninger gå i 30 sekunder før jeg kunne fortsette å løpe. Jeg er 26 år gammel og skremt over min dårlige form. Veier 73 kg. Har begynt å spise mye sunnere naturligvis. Har dere noen tips til en nykommer? Tredemølle eller løpe fritt? Har også begynt med styrketrening og klarer ikke mer enn 10 armhevinger, også svært skremmende. Jeg har endret innlegget i henhold til reglene om høyde og vekt. Les festet innlegg.sofie777, mod Endret 7. august 2017 av sofie777
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #2 Skrevet 7. august 2017 Haha..tips: fortsett! Ville løpt ute, tredemølle kan du ta til vinteren når været kanskje krever det. Det tar ikke mange ukene før det går bedre. Lykke til! Anonymkode: db575...e58
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #3 Skrevet 7. august 2017 Om du vil løpe på mølle eller ute er opp til deg. Jeg selv gjør en kombinasjon: har langkjøringene og tempotrening i terreng utendørs og så har jeg intervallene på mølle fordi det er enklere å kontrollere tempo der. Mitt største tips er å ikke gå for hardt ut til å begynne med. Mange gjør det og drar på seg skader. Å løpe langt i samme tempo på flat mark har ganske liten effekt på kondisen selv om det er greit å gjøre for å bedre musklenes evne til å holde ut over lengre distanser, men man bør absolutt kjøre intervaller for bedre kondis. Pushups kan du bedre på null komma niks bare ved å ta dem oftere, men du bør begynne med skikkelig styrketrening og baseøvelser først og fremst. Anonymkode: 469a2...775
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå