Gå til innhold

Stikke opp igjen hull i ørene?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har tre hull i hvert øre, de to øverste tok jeg for snart ni år siden. Etter å ikke ha hatt øredobber i på flere år, har det øverste hullet grodd igjen på begge ørene, mens de to nederste går helt fint å sette inn øredobber i. Antar det har å gjøre med at det er mer brusk i det øverste hullet, det var iallfall det som var vondest å ta. Men så synes jeg det er penere med tre øredobber på rad (har brukt sånne små sølvkuler) enn bare to, og lurer på om det lar seg gjøre å få de øverste hullene stukket opp igjen? De ble skutt med pistol på en nokså luguber sjappe, og det gikk greit, men jeg antar at det ikke er så lurt å satse på den metoden flere ganger? Vil det være mulig å stikke slik at hullet blir akkurat som det gamle, eller er det stor fare for at det blir stukket skjevt slik at det gamle hullet blir utvidet på en måte? (Klønete spørsmål, jeg vet.) Eller er det ikke å anbefale i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg også tenkte på dette , da jeg har et hull som har grodd igjen. Jeg tør ikke å stikke det opp. Jeg er en kjempepyse når det kommer til sånne ting. Jeg kommer til å be de skyte igjen. Det må da gå bra det også???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm. Jeg tok hull i ørene for ca. 12 år siden. Etter to år brukte jeg ikke øreringer..Og nå hadde jeg lyst på hull i øra igjen. Så jeg gikk til en frisør. Men faktisk slapp jeg å ta nye hull, for de hadde ikke grodd helt igjen. Så ho stakk bare en øredobb igjennom. Det gjorde så klart litt vondt, men gikk bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har stukket opp tidligere hull i ørene med sprøytespisser jeg, gjør ikke vont det.. Men jeg må vel innrømme at jeg tok vel de med sprøytespiss den første gangen også. Ikke greit å være ung og uten piercingsteder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
jeg har stukket opp tidligere hull i ørene med sprøytespisser jeg' date=' gjør ikke vont det.. Men jeg må vel innrømme at jeg tok vel de med sprøytespiss den første gangen også. Ikke greit å være ung og uten piercingsteder...[/quote']

Jeg og :wink: Men nå har to av hullene grodd igjen..nok en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...