Gå til innhold

Trening av rumpe og lår

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For dere jenter som trener.

hvor langt tid etter å ha trent rumpe og lår bytta dere størrelse på bukser? Altså etter hvor mange måneder ca merka dere lårene/rumpa ble stor?

for altså jeg har nettop begynt å trene og skulle kjøpe en thights. Er usikker om størrelse for er redd lårene vokser innen 2 måndter og pengene blir waste. (Den er dyr)

Anonymkode: 6ad24...a60

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det tar lang tid å bygge muskler. Det tok rundt 6 mnd-12 mnd før jeg begynte å se en særlig forskjell, og selv da var det ikke slik at jeg måtte bytte størrelser. Tror ikke du skal bekymre deg, med mindre du er en som bygger muskler utrolig fort, eller trener ekstremt intensivt og spiser i et kalorioverskudd. 

Anonymkode: 208db...985

• Liker 4
Gjest Peaches
Skrevet (endret)

Det skal litt til å bli så stor at du ikke passer i buksene/tights, så tror du trygt kan kjøpe tights!👍😊 

Endret av Peaches
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke bytta størrelse. Trener tung styrke og har gått opp flere kilo i muskelmasse, men hadde en ganske stor sprettrumpe og muskuløse lår fra før. 

Anonymkode: f367e...111

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har ikke bytta størrelse. Trener tung styrke og har gått opp flere kilo i muskelmasse, men hadde en ganske stor sprettrumpe og muskuløse lår fra før. 

Forresten: det er sinnsykt irriterende når det kommer til shorts! De passer i størrelse small rundt lårene, men er alt for stor rundt midjen! De bare henger og slenger på midjen min, så ser ikke bra ut. 

Gjest Ingenting2
Skrevet

Om jeg må endre størrelse så er det ned egentlig. Å trene styrke former kroppen, flytter litt rundt på ting. Men nå trener ikke jeg kun rumpe da, den blir trent som en konsekvens av annet. 

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg begynte med spinning gikk jeg opp flere bukestørrelser på to måneder. Spant 5 dager i uken da. 

Anonymkode: cb33a...c82

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke gått opp en eneste størrelse fra før jeg begynte å trene styrke til nå, når jeg tar over 2 * min egen kroppsvekt i markløft. Du kan nok trygt kjøpe tights.. 

Anonymkode: 1e7fc...3c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...