Gå til innhold

Noen spm om videre dating.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Traff han på lørdag og vi avtalte at vi skulle gjøre noe snart igjen, men ikke når. Han gjentok det var koselig å møte meg og praten fløt lett.  Vet han skal på hyttetur nå og bli borte noen dager. Skal jeg da fikse barnevakt og spørre om han vil finne på noe i helga? :) er det for needy? Har han på snap og jeg svarer på snapene hans eller kommenterer på chat - er dette for desperat? Er 28 og var i et lengre forhold, har ikke peiling på dating lengre:( Han er 35 og kjempekoselig. Vil gjerne bli bedre kjent. 

Anonymkode: 678f1...c55

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikkje for needy. Spørr om han vil finne på noko i helga :)

Å svare på snapper er ikkje needy det heller, viser berre interesse ;)

Lykke til!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Stiv Heks skrev:

Nei, det er ikkje for needy. Spørr om han vil finne på noko i helga :)

Å svare på snapper er ikkje needy det heller, viser berre interesse ;)

Lykke til!

Takk♡ Vil ikke virke desperat og skremme han bort, så kjekt med tips 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville bare ønska han god tur og sagt han fikk si fra når han kom hjem igjen om han ville ta meg med ut en gang til. 

Og ikke svart på alle snappene hans, mystory sendes ikke personlig til deg så blir ganske masete å respondere på alle de i mine øyne.. 

Anonymkode: 216d3...f76

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg ville bare ønska han god tur og sagt han fikk si fra når han kom hjem igjen om han ville ta meg med ut en gang til. 

Og ikke svart på alle snappene hans, mystory sendes ikke personlig til deg så blir ganske masete å respondere på alle de i mine øyne.. 

Svarer ikke på my story men takk for innspill 

AnonymBruker
Skrevet

Synes for mange av oss damer sitter og venter på at andre tar kontakt. Selvsagt skal det gå litt begge veier, men det er helt innafor å spør om dere skal finne på noe til uken/helgen. Gjerne spesifikke tidspunkt, som "hva med for eksempel fredag eller lørdag kveld", slik at det står åpent at han kan velge, eventuelt komme med andre tider/dager om de du foreslår ikke passer. Ønsker deg lykke til. <3 

Anonymkode: 27e57...2a9

AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes for mange av oss damer sitter og venter på at andre tar kontakt. Selvsagt skal det gå litt begge veier, men det er helt innafor å spør om dere skal finne på noe til uken/helgen. Gjerne spesifikke tidspunkt, som "hva med for eksempel fredag eller lørdag kveld", slik at det står åpent at han kan velge, eventuelt komme med andre tider/dager om de du foreslår ikke passer. Ønsker deg lykke til. <3 

Anonymkode: 27e57...2a9

Tok mot til meg etter jeg sendte ut en felles snap og han svarte på den. Spurte om han er hjemme torsdag og om vi skal finne på noe etter jeg har vært på jobb. Han svarte at det vil han gjerne om han er hjemme! Så, yey😁 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tok mot til meg etter jeg sendte ut en felles snap og han svarte på den. Spurte om han er hjemme torsdag og om vi skal finne på noe etter jeg har vært på jobb. Han svarte at det vil han gjerne om han er hjemme! Så, yey😁 

Juhu! Lykke til! :) Den som intet våger intet vinner vet du ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...