Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei jeg bruker Clearblue eggløsningstest med dobbel hormonindikator 

Den viste første blinkende smilefjes torsdag , idag er det mandag og fortsatt bare blinkende smilefjes , har ikke fått fast smilefjes enda ( Max fertilitet)

Lørdag kom tempstigning, og hadde vondt i magen fredag, regner derfor med at eggløsning var fredag

Men hvorfor  viser den bare blinkende smilefjes fortsatt ?

noen som vet noe om dette ? 

Anonymkode: 68aff...987

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Opplevde det samme. Jeg testet bare en gang om dagen, så tror at testen ikke fanget opp max fertilitet, fordi EL kom mellom to testinger. I hvert fall en teori jeg har😊

Anonymkode: bbe69...2f9

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke, men ville testet videre. Selv om du ikke får max (bommer på eggløsning), pleier den falle etter eggløsning.

Anonymkode: 77e4e...6ad

Skrevet (endret)

Blinkende smiley betyr vel forhøyet østrogen, mens fast smiley fås ved forhøyet LH? (Om jeg husker riktig) Så da har den ikke registrert noen LH-topp enda. Jeg vil kanskje tippe at du ikke har hatt eggløsning enda. Men det kan jo kanskje også tenkes at du har kort LH-topp og at den steg og sank igjen mellom to tester.

Har du hatt tydelig temphopp og tydelig forhøyet temperatur lørdag, søndag og mandag? I så fall ville jeg forsiktig konkludert med el på fredag, men fortsatt å følge med at tempen er stabilt forhøyet de neste dagene.

Endret av N85
AnonymBruker
Skrevet

Hei igjen 

Jeg har idag fortsatt forhøyet temp

men også bare blinkende smilefjes

Skulle tro at det blinkende smilefjeset gav seg snart ? 

siden jeg tror jeg er 4 dpo nå

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei igjen 

Jeg har idag fortsatt forhøyet temp

men også bare blinkende smilefjes

Skulle tro at det blinkende smilefjeset gav seg snart ? 

siden jeg tror jeg er 4 dpo nå

Jeg har brukt de samme testene og har bommet et par ganger på eggløsning fordi jeg har kort LH-topp, men jeg har da gått fra blinkende og rett på 0, der jeg også kan se det på strekstyrken som ble plutselig svak?

Så hvis jeg var deg, ville jeg bare fortsatt og se hva som skjer. Har du billigstrips? Hvis du har det kunne du kanskje sjekket styrken på dem siden de reagerer bare på LH.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke billigstrimler og har nå brukt opp hele pakken fra Clearblue 😕

tenker at nå er det vel litt sent at eggløsning skal komme ? 

Så rart at den blinker på østrogen fortsatt , synker ikke østrogen etter eggløsning ? 

Kan jo være jeg ikke har hatt eggløsning enda men rart at tempen er høy slik den pleier å være etter eggløsning 

Ble bare forvirret denne prøveperioden føler jeg 😳

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så rart at den blinker på østrogen fortsatt , synker ikke østrogen etter eggløsning ? 

Kan jo være jeg ikke har hatt eggløsning enda men rart at tempen er høy slik den pleier å være etter eggløsning 

Østrogen skal synke etter eggløsning ja. Eller det vil si: hvis man er over 35 gjør den ikke nødvendigvis det om man header for overgangsalder, men det er vel kanskje ikke så aktuelt. Har du regelmessig syklus forresten? Har du funnet eggløsning før eller er dette første gang du prøver?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid fått påvist LH stigning i mine 9  prøveperioder , men dette er første gang jeg ikke får det 

Jeg har sykluser mellom 27-32dager

Skal ta den siste prøvepinnen jeg har imorgen, da blir det itilfelle 7 dag med påvist Østrogen ( blinkende smilefjes)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid fått påvist LH stigning i mine 9  prøveperioder , men dette er første gang jeg ikke får det 

Jeg har sykluser mellom 27-32dager

Skal ta den siste prøvepinnen jeg har imorgen, da blir det itilfelle 7 dag med påvist Østrogen ( blinkende smilefjes)

Hvilken syklusdag er du på nå?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på syklusdag 18 

AnonymBruker
Skrevet

12-17 er de mest aktuelle dagene for positiv test tipper jeg. Er du over de?

AnonymBruker
Skrevet

Ja , jeg er idag på syklusdag 18

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på syklusdag 18 

Hadde brukt den siste testen da in case i morgen, men ellers bare ventet på mens og ikke brukt penger på nye tester og heller sett hvilken sykluslengde du får nå. Hvis den blir over 32 dager, hadde du gjerne forsinket eggløsning. 

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Da brukte jeg den siste testpinnen idag tidlig , og det var fortsatt blinkende smilefjes 

har samme tempnivå som jeg pleier etter el

Tror jeg har konkludert med at el må ha vært uten at jeg fikk med meg LH stigningen 

Er bare rart at den måler østrogen enda

Skrevet

Du er ikke gravid da??😘

Skrevet

Jeg har ikke tenkt på at det kan tolkes slik faktisk! 

At østrogen måles fortsatt fordi det ikke faller etter el, hvis egget ble befruktet ? 

Jeg må lese meg litt opp der 😉 

Jeg fikk færskenfarget på toalettpapiret Igår , jeg syntes det var tidlig å begynne å spotte 5 dpo 

Håper det ikke fortsetter 😊

Skrevet
På ‎11‎.‎08‎.‎2017 den 0.14, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke tenkt på at det kan tolkes slik faktisk! 

At østrogen måles fortsatt fordi det ikke faller etter el, hvis egget ble befruktet ? 

Jeg må lese meg litt opp der 😉 

Jeg fikk færskenfarget på toalettpapiret Igår , jeg syntes det var tidlig å begynne å spotte 5 dpo 

Håper det ikke fortsetter 😊

Spottingen kan vel være en evt. festeblødning? Fikk det noen dager etter et IVF forsøk, når egget festet seg. Ganske sikker på at det var det det var da... Krysser fingrene for deg!

Skrevet

Hvordan går det med deg??:)

• 1 år senere...
Skrevet
På 8.8.2017 den 21.54, AnonymBruker skrev:

Hei😊

Lenge siden!!!

Det skjedde samme hos meg nå. Mange dager(10?dager høy fertilitet)..

Lurte på om hva skjedde hos deg videre..

Er du blitt gravid? Var du gravid da du fikk bare høy fertilitet?

Leser at noen kan bli gravid når de får høy østrogen i eggløsningsmonitoren..

Jeg får se🙏

Anonymkode: bd99c...1bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...