Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynner på master i år på universitet, og dette semesteret skal jeg ut i en lengre praksisperiode. Jeg har PC hjemme til oppgaver og sånn, men jeg har ikke noe jeg kan ta med til skolen. På universitetet bruker jeg pen og papir til å ta notater fordi jeg føler jeg får med meg mye mer når jeg gjør det enn når jeg skriver med data. 

Får studenter låne av skolen når de skal i lengre praksis? Som lærer må man jo ha laptop, men jeg har ikke råd til noe ny data akkurat nå. 

Anonymkode: 2e859...a1c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er praksislærer, og mine studenter får utdelt en PC dersom de ikke har. Det er en PC per studentgruppe, da jeg jobber på en skole som ikke har top notch datatilgang. 

Anonymkode: 04569...b80

AnonymBruker
Skrevet

La meg legge til at jeg har hatt fem partier med studenter, og jeg tror det er en av de som ikke hadde med egen PC eller nettbrett..

Anonymkode: 04569...b80

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. :) De fleste jeg studerer med har Mac, så jeg er en av de få som vil låne. Jeg skulle kjøpe noe lignende selv, men jeg mister deltidsjobben min snart og jeg må spare penger til jeg bare har lånekassen som inntekt. :( 

Anonymkode: 2e859...a1c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...