Gå til innhold

Løs mage av bj

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde på søndag løs mage og mye romling.

Lurer på om det har en sammenheng med at jeg svelgte 6 ladninger dagen før.. aldri svelget mer enn en før, har da ikke merket noe. Lurer på om det er tilfeldig eller ikke?

J21

Anonymkode: 30eb2...daa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han kan ha spist noe du ikke tåler 

Skrevet

Tviler på at det skyldes sæden, den inneholder ikke bakterier som gjør deg løs i magen. 

Men det kan tenkes at det har sneket seg inn noen e.coli bakterier. Det er jo ikke så veldig langt fra rumpa til penis. Og det er jo ikke sikkert at hygienen er i høysetet når du gjør det for sjette gang :fnise:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Rumpa mi var ikke innvolvert, var kun bj;)

Men såklart, kan jo ikke garantere hvor de har vært tidligere. Litt uggent å tenke på..

Har ingen allergi som jeg vet om. Tåler ikke melk, så kjøper kun laktosefritt. Men en sammenheng der blir litt rart synes jeg

AnonymBruker
Skrevet

Skal vi bli sammen? 😛😘

Hilsen mann 34 😍

Anonymkode: 4b9fa...b65

• Liker 4
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rumpa mi var ikke innvolvert, var kun bj;)

Men såklart, kan jo ikke garantere hvor de har vært tidligere. Litt uggent å tenke på..

Har ingen allergi som jeg vet om. Tåler ikke melk, så kjøper kun laktosefritt. Men en sammenheng der blir litt rart synes jeg

Det finnes ikke laktose i sæd. Litt proteiner og karbohydrater.

Det kan jo også skyldes noe du foretok deg mellom de seks gangene? Spiste eller drakk du noe? 

• Liker 1
Skrevet

Har ei venninne som ikke tåler løk, om kjæresten spiser noe med løk i, uten å fortelle henne det, og hun svelger sæden hans blir hun dårlig. 

Så det kan ha sammenheng altså 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det kan godt være. Det kan helt sikkert påvirke balansen i magen om det er store mengder :P

Anonymkode: baeef...c29

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan godt være. Det kan helt sikkert påvirke balansen i magen om det er store mengder :P

Store mengder..? Menn pumper ikke ut melkekartonger med sæd altså. Det er bare en teskje eller to.

Anonymkode: 7eed9...e20

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Store mengder..? Menn pumper ikke ut melkekartonger med sæd altså. Det er bare en teskje eller to.

Anonymkode: 7eed9...e20

Jeg skulle ønske det bare var en teskje :fnise: 

Skrevet
6 timer siden, stan skrev:

Tviler på at det skyldes sæden, den inneholder ikke bakterier som gjør deg løs i magen. 

Men det kan tenkes at det har sneket seg inn noen e.coli bakterier. Det er jo ikke så veldig langt fra rumpa til penis. Og det er jo ikke sikkert at hygienen er i høysetet når du gjør det for sjette gang :fnise:

Det er da ikke bare bakterier som kan føre til løs mage. 

AnonymBruker
Skrevet

Trådstarter her.

Det er trolig tilfeldig, men slo meg at det kanskje kunne være en sammenheng. Ettersom dette var første gang med litt mer enn en teskje eller to;)

Gjør det ikke igjen i såfall dersom jeg blir uggen av det etterpå.

AnonymBruker
Skrevet

Det kan skje at en får løs mage. 

Anonymkode: 351d0...7b6

Skrevet
5 timer siden, Thyra skrev:

Det er da ikke bare bakterier som kan føre til løs mage. 

Neida. Det kan være mange andre årsaker. Men e.coli bakterier er ihvertfall noe man kan tenkes å få i seg som direkte følge av av oralsex. Det er jo ikke sikkert at alle partnere er like nydusjet:fnise:

• Liker 1
Skrevet

Æsj, noe så ekkelt som å svelge sæd :kvalm:

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, stan skrev:

Neida. Det kan være mange andre årsaker. Men e.coli bakterier er ihvertfall noe man kan tenkes å få i seg som direkte følge av av oralsex. Det er jo ikke sikkert at alle partnere er like nydusjet:fnise:

Faren for å få i seg e.coli er ihvertfall en god brunn til å unngå rimming og ass to mouth...

Anonymkode: 3090f...f2e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan skje at en får løs mage. 

Anonymkode: 351d0...7b6

Noe man kan gjøre for å motvirke at det skjer?

Gjest RIFF/LIFE
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mengden sperm kan se mye ut, men er 1ts mer eller mindre. 🙂

AnonymBruker
Skrevet

1 spisesje er vel mer riktig. Normalt er det 2.5-4ml. 

6 skulle da bli 15-24ml

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd å få skikkelig oppblåst mage av det, faktisk nesten hver gang jeg svelger.. Blir også småuggen.

Anonymkode: 58e2f...9be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...