AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #1 Skrevet 7. august 2017 Hei! Jeg skal begynne på skolen denne høsten hvor det er fire dager i uken hvor det er obligatorisk oppmøte. Problemet er at jeg skal operer i oktober hvor jeg da blir sykemeldt i to uker. Dekker sykemeldingen gyldig grunn for fravær for det obligatoriske oppmøtet? Anonymkode: 940d3...2c2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #2 Skrevet 7. august 2017 Du må bare forsikre deg om at de fire dagene går innunder den prosenten det er mulig å være borte med dokumentasjon. Når det er fire dager i uken i hele semesteret er det nok ikke et problem. Anonymkode: 27cc4...041
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #3 Skrevet 7. august 2017 Du må spørre skolen, men det tviler jeg på. Du er ikke tilstede og får dermed ikke med deg det skolen anser som viktig undervisning, dette kommer jo ikke av seg selv fordi om du har forklaring på fraværet. Nå er det slutt på vgs der du kunne sutre deg til en legeerklæring for å være hjemme, på høyere utdanning (og i arbeidslivet) fungerer det ikke slik. Anonymkode: abd76...a94
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #4 Skrevet 7. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du må spørre skolen, men det tviler jeg på. Du er ikke tilstede og får dermed ikke med deg det skolen anser som viktig undervisning, dette kommer jo ikke av seg selv fordi om du har forklaring på fraværet. Nå er det slutt på vgs der du kunne sutre deg til en legeerklæring for å være hjemme, på høyere utdanning (og i arbeidslivet) fungerer det ikke slik. Anonymkode: abd76...a94 Haha, hva faen? Sutre meg til legeerklæring? Du er jo ikke riktig i hue. Har en ryggskade som skal opereres - dvs. en planlagt operasjon. Skjønner at folk reagerer på frekke kommentarer på på nettet altså Anonymkode: 940d3...2c2 4
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #5 Skrevet 7. august 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha, hva faen? Sutre meg til legeerklæring? Du er jo ikke riktig i hue. Har en ryggskade som skal opereres - dvs. en planlagt operasjon. Skjønner at folk reagerer på frekke kommentarer på på nettet altså Anonymkode: 940d3...2c2 Tror du du lærer det du skal med ræven i været på operasjonsbordet da? Neppe. Be om utsatt operasjon til du har ferie, sp er problemet løst. Anonymkode: abd76...a94
Gjest Dikteren Skrevet 7. august 2017 #6 Skrevet 7. august 2017 (endret) . Endret 11. desember 2017 av Dikteren
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #7 Skrevet 7. august 2017 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må spørre skolen, men det tviler jeg på. Du er ikke tilstede og får dermed ikke med deg det skolen anser som viktig undervisning, dette kommer jo ikke av seg selv fordi om du har forklaring på fraværet. Nå er det slutt på vgs der du kunne sutre deg til en legeerklæring for å være hjemme, på høyere utdanning (og i arbeidslivet) fungerer det ikke slik. Anonymkode: abd76...a94 Du har åpenbart ikke satt foten inn i høyere utdanning. Anonymkode: 27cc4...041
funginger Skrevet 7. august 2017 #8 Skrevet 7. august 2017 På mitt universitet krever foreleser som oftes bare en ekstra oppgave hvis man har en dag for mye. Siden du er borte lenger kan det vel hende at du skal spørre foreleser om du kan få levere en ekstra oppgave eller to for å dekke det du går glipp av?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå