Surikatta Skrevet 7. august 2017 #1 Del Skrevet 7. august 2017 Hei Jeg strikker og lager en del kort. Dette har jeg tidligere solgt på Epla.no, men etter at de begynte å ta 2,5 pr. produkt jeg legger ut, samt 15% i provisjon pr. salg, ble det lite lønnsomt. Selger noen av dere egne ting på nett og i så fall hvor? Er det for eksempel lov å legge ut egenstrikkede tovede votter på Letgo eller Finn? Lenge siden jeg har ønsket å selge noe jeg har laget selv så håper på gode råd. Takker på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktualia Skrevet 7. august 2017 #2 Del Skrevet 7. august 2017 Har sett hjemmestrikk på finn i hvert fall. Ellers er det jo etsy, men de skal vel ha en andel av kaka de og. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #3 Del Skrevet 7. august 2017 Jepp, finn er stedet. Og om du strikker, er mange der ute som ikke har besteforeldre eller andre i familien som kan strikke, og som gjerne bestiller gensere eller luer. Spesielt fra de kompelompe bøkene eller hva pokker de heter Anonymkode: 8c46f...f95 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatta Skrevet 7. august 2017 Forfatter #4 Del Skrevet 7. august 2017 Tusen takk for svar! Etsy er samme prinsipp som Epla mener jeg og er aaaltfor stort så jeg drukner sikkert i mengden. Samme gjelder kortlaging også (det har jeg minst troa på at vil være lønnsomt...) Tenkte å bruke Finn og Letgo for å se hvordan det utvikler seg, men kunne tenkt meg noe som i det minste likner på en nettbutikk slik at annonsene ikke spres så veldig. Noen med konkret erfaring fra å selge via Finn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå