AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #1 Skrevet 7. august 2017 Fyren jeg dater inviterte meg til slektstreff!!! Jeg fikk egentlig helt noia når han spurte og jeg svarte litt unnvikende. Så dukket det opp noe greier og han hadde ikke mulighet til å invitere med seg noen (flaks!). Jeg er veldig glad for det, men han synes det er veldig dumt. Hvordan kan jeg si på en fin måte at jeg synes det er greit det ikke ble noe av..? På en måte at jeg også gir uttrykk for at jeg gjerne vil fortsette å date..? Anonymkode: c1316...a4e
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #3 Skrevet 7. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Oi! Anonymkode: 2c549...dd6 Ups! Ble publisert før jeg var ferdig! Det er ganske heftig å bli invitert med på slektstreff før dere er kjærester.. Skjønner godt at du ble lettet da det ikke ble noe av! kan du ikke skrive noe sånn som: "Kjipt at det ikke ble noe av, for det hadde vært en opplevelse, men samtidig er det kanskje greit at tingene ble som de ble og dere kan møtes i en litt enklere setting"... eller noe i den duren.. Anonymkode: 2c549...dd6
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #4 Skrevet 7. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ups! Ble publisert før jeg var ferdig! Det er ganske heftig å bli invitert med på slektstreff før dere er kjærester.. Skjønner godt at du ble lettet da det ikke ble noe av! kan du ikke skrive noe sånn som: "Kjipt at det ikke ble noe av, for det hadde vært en opplevelse, men samtidig er det kanskje greit at tingene ble som de ble og dere kan møtes i en litt enklere setting"... eller noe i den duren.. Anonymkode: 2c549...dd6 Takk, men jeg er litt usikker på det svaret.. Er det virkelig ingen andre som har noen gode råd?! Anonymkode: c1316...a4e
isbjørnungen Skrevet 7. august 2017 #5 Skrevet 7. august 2017 Hvorfor må du kommentere noe på det i det hele tatt? Er vel ikke så ofte det er den slags arrangementer, så sjansen for at du blir spurt på ny (før dere er kjærester) er jo ganske lav. La ham heller være fornøyd med at han inviterte deg, og svar noe ala " vi får ta det igjen kun oss to! Hva tenker du om nachos og filmkveld på torsdag?" Hvis det er noe som må snakkes om så er det enklere å ta det i person enn på melding uansett 4
Sirah Skrevet 7. august 2017 #6 Skrevet 7. august 2017 Jeg ville ikke nevnt noe med mindre det blir dratt opp 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #7 Skrevet 7. august 2017 10 minutter siden, isbjørnungen skrev: Hvorfor må du kommentere noe på det i det hele tatt? Er vel ikke så ofte det er den slags arrangementer, så sjansen for at du blir spurt på ny (før dere er kjærester) er jo ganske lav. La ham heller være fornøyd med at han inviterte deg, og svar noe ala " vi får ta det igjen kun oss to! Hva tenker du om nachos og filmkveld på torsdag?" Hvis det er noe som må snakkes om så er det enklere å ta det i person enn på melding uansett Takk for godt råd! Hvorfor gjøre ting mer komplisert enn de er! 😊 Jeg overtenker, alt behøver ikke være så komplisert! Nå blir det date på torsdag 😍 Anonymkode: c1316...a4e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå