Filifjonka89 Skrevet 7. august 2017 #1 Skrevet 7. august 2017 Min datter bruker bare Soothie smokk fra Avent. Den er ment for babyer opp til 3 mnd. Jenten min er 1,5 år . Jeg har ikke tenkt på at disse smokkene virker veldig skadelig på tannstillingen. "Vanlige" smokker er jo merket med at de ikke skal skade tannstillingen, og smalere der tennene treffer. Men hun nekter alt annet enn den selvfølgelig. Noen som har vært i lignende situasjon. Må venne henne til en annen smokk snarest!
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #2 Skrevet 7. august 2017 Hva med å ta kampen med å slutte med smokk istedenfor å bytte merke? Anonymkode: 94da3...d14 4
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #3 Skrevet 7. august 2017 Jeg ville heller kastet smokken ja. Anonymkode: cdbfe...a61 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #4 Skrevet 7. august 2017 Ta kampen i stede👍🏻 Anonymkode: 26362...da4 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #5 Skrevet 7. august 2017 9 minutter siden, Arabella skrev: Jeg synes det er skremmende hvor uselvstendige unge (?) mødre er blitt, må spørre jevnaldrende og like uerfarne på et forum om råd og hjelp for alt. Dagens besteforeldre (til babyer og småbarn) er aldeles utdatert på alt, må vite. Det er vel ingen automatikk i at besteforeldre har mer kunnskap enn jevnaldrende med barn. Anonymkode: 63b99...bdb 10
charactouy Skrevet 7. august 2017 #6 Skrevet 7. august 2017 12 minutter siden, Arabella skrev: Jeg synes det er skremmende hvor uselvstendige unge (?) mødre er blitt, må spørre jevnaldrende og like uerfarne på et forum om råd og hjelp for alt. Dagens besteforeldre (til babyer og småbarn) er aldeles utdatert på alt, må vite. Nå synes jeg du er litt urettferdig, Arabella. Selv jeg som bare har en seksåring, er fullstendig utdatert på hvilke smokker som finnes der ute. Og i en alder av 36, spør jeg heller mine venninner med jevnaldrende barn hvilke klær/sko/annet utstyr de har prøvd og kan anbefale. Eller spør på forum. Fuglene skal vite at min kjære mor har null oversikt der. Det er dog veldig mye annet jeg spør henne til råds om, som hun er en kløpper på 😉 8
Forundret.. Skrevet 9. august 2017 #7 Skrevet 9. august 2017 Er bare til å bytte ut smokken, enten tar hun den nye eller så kutter hun den helt ut.
Minlillelykke Skrevet 9. august 2017 #8 Skrevet 9. august 2017 Jeg ville sett hva slags fasong smokken har og funnet noe tilsvarende. Mam er vi veldig fornøyd med. 1
Gjest Skrevet 10. august 2017 #9 Skrevet 10. august 2017 Tråden er ryddet for avsporinger. Ann Christin, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå