Lotte_88 Skrevet 7. august 2017 #1 Skrevet 7. august 2017 Haaai Jeg og ei venninne skal begynne å campe litt og ser nå etter en sekk til maks 2000kr. Noen som vet om en 60liter sekk er stor nok? elller skal vi gå for en større? Vi blir aldri borte mer enn 3 dager Tusen takk for svar
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #2 Skrevet 7. august 2017 60 liter burde holde. Men gå i en butikk og få hjelp, og prøv sekken i butikken, be gjerne om at de putter noe tungt i sekken, så du kjenner hvordan den sitter på din rygg. For jeg er veldig lav, og trenger en helt annen sekk, enn en som er høy. Anonymkode: 21438...9db 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #3 Skrevet 7. august 2017 Jeg er fornøyd med Berghaus freeflow damemodell. Den passer til de fleste i høyden. Men prøv de ut i butikkene! Husk at snart kommer det salg også på utstyr Anonymkode: 09881...10d
Gjest Overrasket Skrevet 7. august 2017 #4 Skrevet 7. august 2017 Jeg ville valgt Osprey: https://www.ospreyeurope.com/shop/no_nb/sirrus-50-17
Lotte_88 Skrevet 7. august 2017 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: 60 liter burde holde. Men gå i en butikk og få hjelp, og prøv sekken i butikken, be gjerne om at de putter noe tungt i sekken, så du kjenner hvordan den sitter på din rygg. For jeg er veldig lav, og trenger en helt annen sekk, enn en som er høy. Anonymkode: 21438...9db 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er fornøyd med Berghaus freeflow damemodell. Den passer til de fleste i høyden. Men prøv de ut i butikkene! Husk at snart kommer det salg også på utstyr Anonymkode: 09881...10d Hmm. Skulle bestille gjennom nettet men siden dere begge sier at jeg bør teste først på butikken så blir det nok en tur til XXL idag og teste Takk for svar!
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #6 Skrevet 8. august 2017 Jeg har en Rondane 65 som jeg bruker i fjellet fra hytte til hytt, et par dager camping o.l. og den sitter i alle fall godt på meg. Anonymkode: 40c2e...f3d
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #7 Skrevet 9. august 2017 Jeg liker Osprey Anonymkode: 8992e...09c
Lotte_88 Skrevet 9. august 2017 Forfatter #8 Skrevet 9. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker Osprey Anonymkode: 8992e...09c Liker også Osprey sine. Om jeg ikke finner noen andre så blir det nok denne. Skal gi det ca 1 uke til før jeg bestemmer meg https://www.fjellsport.no/osprey-sirrus-50-ruska-purple.html?utm_medium=cpc&utm_source=prisjakt.no
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #9 Skrevet 9. august 2017 2 timer siden, Lotte_88 skrev: Liker også Osprey sine. Om jeg ikke finner noen andre så blir det nok denne. Skal gi det ca 1 uke til før jeg bestemmer meg https://www.fjellsport.no/osprey-sirrus-50-ruska-purple.html?utm_medium=cpc&utm_source=prisjakt.no Jeg har denne. Jeg synes den blir akkurat litt for liten til flerdagsturer, særlig høst og vår. Anonymkode: 0de42...d95
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #10 Skrevet 9. august 2017 Jeg er veldig fornøyd med min Bergans Lady. Jeg tror den er 65 L. Jeg er også godt fornøyd med 30L dagstursekken min fra Bergans, som også er tilpasset damer. Problemet med "unisex-sekker" er at de egentlig er mannesekker, med skulderreimer satt til manneskulderbredde, og ikke hensyn til pupper og sånt.. Anonymkode: c81c6...a3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå