Gå til innhold

Noen som kan anbefale en god tur sekk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haaai

Jeg og ei venninne skal begynne å campe litt og ser nå etter en sekk til maks 2000kr.

Noen som vet om en 60liter sekk er stor nok? elller skal vi gå for en større? Vi blir aldri borte mer enn 3 dager

Tusen takk for svar :) 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

60 liter burde holde. Men gå i en butikk og få hjelp, og prøv sekken i butikken, be gjerne om at de putter noe tungt i sekken, så du kjenner hvordan den sitter på din rygg. For jeg er veldig lav, og trenger en helt annen sekk, enn en som er høy.

Anonymkode: 21438...9db

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er fornøyd med Berghaus freeflow damemodell. Den passer til de fleste i høyden. Men prøv de ut i butikkene! Husk at snart kommer det salg også på utstyr :)

Anonymkode: 09881...10d

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

60 liter burde holde. Men gå i en butikk og få hjelp, og prøv sekken i butikken, be gjerne om at de putter noe tungt i sekken, så du kjenner hvordan den sitter på din rygg. For jeg er veldig lav, og trenger en helt annen sekk, enn en som er høy.

Anonymkode: 21438...9db

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er fornøyd med Berghaus freeflow damemodell. Den passer til de fleste i høyden. Men prøv de ut i butikkene! Husk at snart kommer det salg også på utstyr :)

Anonymkode: 09881...10d

Hmm. Skulle bestille gjennom nettet men siden dere begge sier at jeg bør teste først på butikken så blir det nok en tur til XXL idag og teste :) 

Takk for svar!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en Rondane 65 som jeg bruker i fjellet fra hytte til hytt, et par dager camping o.l. og den sitter i alle fall godt på meg. 

Anonymkode: 40c2e...f3d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker Osprey :) 

Anonymkode: 8992e...09c

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Lotte_88 skrev:

Liker også Osprey sine. Om jeg ikke finner noen andre så blir det nok denne. Skal gi det ca 1 uke til før jeg bestemmer meg 

https://www.fjellsport.no/osprey-sirrus-50-ruska-purple.html?utm_medium=cpc&utm_source=prisjakt.no

osprey 50.jpg

Jeg har denne. Jeg synes den blir akkurat litt for liten til flerdagsturer, særlig høst og vår. 

Anonymkode: 0de42...d95

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med min Bergans Lady. Jeg tror den er 65 L. Jeg er også godt fornøyd med 30L dagstursekken min fra Bergans, som også er tilpasset damer. 

Problemet med "unisex-sekker" er at de egentlig er mannesekker, med skulderreimer satt til manneskulderbredde, og ikke hensyn til pupper og sånt.. 

Anonymkode: c81c6...a3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...