Gå til innhold

Meldinger som ikke blir levert på messenger

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Håper en av dere har en forklaring :-)

Jeg sendte akkurat en melding til en venn. Det hvite symbolet vises = sendt, men ikke levert. Står at denne personen var aktiv for 1 time siden.

Jeg gjorde en test og sendte en melding til en annen venn som hadde vært aktiv for 2 timer siden. Meldingen ble levert...

Betyr dette at denne vennen har trykket på "ignorer meldinger" eller blokkert meg på messenger?

Anonymkode: 27f8e...f07

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan også bety at denne personen ikke har nettverk, slik at meldinga bare er sendt, men ikke levert.

Anonymkode: 7c313...10d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det kan også bety at denne personen ikke har nettverk, slik at meldinga bare er sendt, men ikke levert.

Anonymkode: 7c313...10d

Satser på det 🤞🏻 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eller at den ikke er åpnet? Jeg er ofte på facebook, men åpner ikke meldinger hele tiden.

Anonymkode: 6b6bc...565

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller at den ikke er åpnet? Jeg er ofte på facebook, men åpner ikke meldinger hele tiden.

Ja, men så lenge du er på Facebook burde jo meldingen bli levert (at symbolet blir blått).. Du trenger jo ikke lese den for det..

AnonymBruker
Skrevet

Nå får jeg ikke opp når personen sist var aktiv lengre heller...

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men så lenge du er på Facebook burde jo meldingen bli levert (at symbolet blir blått).. Du trenger jo ikke lese den for det..

Hmm, nei da vet jeg ikkje.

AnonymBruker
Skrevet

VEr dere fremdeles venner, da? Virker som du er såpass opptatt av vedkommende, at det kanskje er en grunn til at de tar avstand.

Anonymkode: 0a7da...964

AnonymBruker
Skrevet

Det betyr bare at de ikke har nettverk, enten at telefonen er skrudd av, eller at de ikke har nett. Kan selvfølgelig også hende at de har blokkert deg, men det virker litt psykt å hoppe til den konklusjonen etter en time.

Anonymkode: b2d4f...cb2

Skrevet (endret)

Jeg opplevde det samme i går med to personer. Det tok lengre tid før meldingen ble levert. Men den ble levert og svar ble gitt, så det var bare det at det gikk tregt i går da. Den ene personen kunne fint slettet dialogen, og måtte godkjent på nytt evt, ikke godt å si. Men den andre personen visste jeg ikke hadde slettet dialogen, så tenkte at det sikkert gikk tregt.

Endret av Mass
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

VEr dere fremdeles venner, da? Virker som du er såpass opptatt av vedkommende, at det kanskje er en grunn til at de tar avstand.

Anonymkode: 0a7da...964

Ja, vi er fortsatt venner. Og jeg er fullt klar over hvordan jeg fremstilles nå! Jeg virker jo super desp 😅 Men det er ikke tilfelle. Jeg bare skjønner ikke hvorfor ikke meldingen blir levert. Håper jo det stemmer at det er pga nettverk..

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Mass skrev:

Jeg opplevde det samme i går med to personer. Det tok lengre tid før meldingen ble levert. Men den ble levert og svar ble gitt, så det var bare det at det gikk tregt i går da. Den ene personen kunne fint slettet dialogen, og måtte godkjent på nytt evt, ikke godt å si. Men den andre personen visste jeg ikke hadde slettet dialogen, så tenkte at det sikkert gikk tregt.

Ok, da er det forhåpentligvis nettverket 😊👍🏼

AnonymBruker
Skrevet

Nå er meldingen min levert. Herregud, jeg må roe meg ned og ikke hoppe til konklusjoner! Slapp av liksom 😅 Tusen takk for alle svar 👍🏼

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå er meldingen min levert. Herregud, jeg må roe meg ned og ikke hoppe til konklusjoner! Slapp av liksom 😅 Tusen takk for alle svar 👍🏼

Bilderesultat for me jumping to conclusions

Anonymkode: b2d4f...cb2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...