AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #1 Skrevet 7. august 2017 Jeg har alltid hatt en å samme frisør og alltid vært fornøyd. Har lyse striper i hele håret. Det siste håret har frisøren jobbet lite, så jeg måtte se meg etter ny frisør. For en mnd siden var jeg hos frisøren og sa klart ifra at jeg ville ha lyse striper i etterveksten. Resultatet ble gul ettervekst og resten av håret helt hvitt, forskjellen er stor. Ringte å sa ifra, og fikk beskjed om å bruke lilla sjampo noe som ikke har hjulpet. Tok sjangs å bestilte time i en annen salong og sa at jeg ville ha lik farge på hele håret, altså hvite striper og ikke gule. Trodde frisøren skjønte meg. Hun tok striper og tok en glans over hele håret. Nå er håret mitt helt likt, altså det ser ut som jeg har farget det og ikke stripet. Vasket håret i går og ser at stripene begynner å bli gule. 🙈 Jeg liker å ha håret i hestehalen og da ser det ut som jeg har 3 mnd ettervekst. Altså mørkt og hestehalen helt hvitt. Hva hadde dere gjort? Hadde dere ringt å klaget eller bør jeg bare gi opp?😪 Anonymkode: 2d1bf...aed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå