Gå til innhold

Hvordan si det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har fått høre at en fyr liker meg, han har fortalt det til en felles bekjent. Han spør også ofte om å treffes for å ta en prat, eller finne på noe. Han sier han blir glad av å se meg og liker å være med meg. Han gir meg komplimang om at jeg er søt, vakker osv. Så jeg vil jo anta at han liker meg litt mer som en venn eller? Jeg er så dårlig på å tolke sånt. Sier han det for å være vennlig? Jeg liker han som en venn å det er hyggelig å finne på ting med han, men vi er nokså forskjellig og jeg kan ikke se for meg noe mer enn vennskap. Hvis han liker meg er jeg redd jeg gir feil signal. Skal jeg bare si rett ut at jeg ikke ønsker noe mer enn vennskap? Men det er jo skikkelig flaut å si om han ikke ser for seg noe mer. Vil ikke virke innbilsk. Hjelp meg?

Anonymkode: 70abc...cb0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja han er bare venn med deg i håp om at det kan bli noe mer. Du må tydelig vise han at du kun ser han som en venn, ellers venter en veldig ubehagelig situasjon der han prøver seg og du kanskje syntes det er vanskelig å dytte han vekk siden dere er venner. 

Jeg pleier å skrive i meldinger og si når jeg presenterer kompiser for andre ting som "takk for i dag bro!/bror" " du må hilse på anders kompisen min" og lignende så skjønner de greia. 

Anonymkode: 9a97b...3cb

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...